Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (2 timer siden):

Nydelig. Ser det er ganske stor prisforskjell hos Dustin og Komplett. Litt rart spørsmål, men blir man svett i rumpa av denne? 😛

Om en blir svett i rumpa av stoler som buker PU Skinn så blir en nok svett av denne PU stolen og. Sim racing er jo en langt mer fysisk aktivitet enn å sitte i sofaen med kontrollen hendene og beina på bordet :p

Lenke til kommentar
1 hour ago, Evil-Duck said:

Om en blir svett i rumpa av stoler som buker PU Skinn så blir en nok svett av denne PU stolen og. Sim racing er jo en langt mer fysisk aktivitet enn å sitte i sofaen med kontrollen hendene og beina på bordet :p

Sant sant,  derav har jeg ullpledd ready2aid :)

Lenke til kommentar

Utrolig nice, den stolen der. Jeg hadde en litt enklere modell, Playseat challenge som kunne stues vekk, men for rundt 2k var det et bra kjøp og ble akseptert av fruen.

Må si at jeg fikk seriøse Gran Turismo chills av GT7. Fikk bare prøve et par løp i dag, og vimse litt rundt, men introfilmen (hyllest til bilkultur siden 1800-tallet) og resten av pakka unntatt det music rally opplegget så virker dette utrolig lovende. Gleder meg til å nerde i fotomode, og samle biler via caféen.

Nå er det bare å klare å kombinere dette med et liv, Elden Ring og jobben.

Endret av Retroman
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (4 minutter siden):

Incoming!

Synd ingen i Norge forhandler Fanatec. image.thumb.png.e05999b20ab8d4f859f15010613d5ec0.png

Venter selv på Load Cell pedalen, men valgte å bestille den separat, siden den ikke var på lager før 14. mars, å jeg MÅTTE ha utstyret før GT7 ble lansert :p Venter og på Clubsport V1.5 Håndbrekken og Mclaren GT3 V2 rattet i samme bestilling. 

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ah helt nydelig. Jeg har ikke trykket på fullfør ennå så jeg vurderer å gjøre det samme faktisk :P. Vurderer også å slenge på Mclaren GT3 V2 på ordren da det gir meg Xbox Series X kompabilitet på hele greia.

Hmm. ang riggen så ser jeg Coolshop er den eneste som har den på lager. Noen erfaring med dem? Og får du montert håndbrekken direkte slik riggen er orginalt eller ekstra mountplate?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (2 minutter siden):

Ah helt nydelig. Jeg har ikke trykket på fullfør ennå så jeg vurderer å gjøre det samme faktisk :P. Vurderer også å slenge på Mclaren GT3 V2 på ordren da det gir meg Xbox Series X kompabilitet på hele greia.

Hmm. ang riggen så ser jeg Coolshop er den eneste som har den på lager. Noen erfaring med dem? Og får du montert håndbrekken direkte slik riggen er orginalt eller ekstra mountplate?

Du får montert håndbrekk på riggen slik den kommer , skal være plass til både gir og håndbrekk på den medfølgende platen , enn så lenge bruker jeg den som et lit bord :p  Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Anngående Coolshop har jeg lite erfaring med de dessverre. Har bestilt et par figurer derfra for en tid tilbake, de kom jo frem de men aldri hatt noe å gjøre med kundeservice eller lignende hos de.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

 

2 minutes ago, Evil-Duck said:

Du får montert håndbrekk på riggen slik den kommer , skal være plass til både gir og håndbrekk på den medfølgende platen , enn så lenge bruker jeg den som et lit bord :p 

Hehe perfekt :) Hva kom tollavgiften på fra Fanatec for din første levering?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har fått in ca 8 timer i GT7 og må si at dette lever opp til forventningene. Det er derimot ingen tvil om at dette er et Gran Turismo-spill, på godt og vondt. Navigering i menyene er fortsatt klønete og tar lang tid, men jeg må si at det jeg liker det litt. Med rask SSD, så går det kjapt å laste inn baner og slikt, så det er ikke så ille som det kunne vært.

Uansett, koser meg med dette. Liker hvordan de har tatt nytte av de adaptive triggerne. 

Er ikke superhappy mtp hvordan spillet virker å være ganske fokusert på live service og medfølgende MTX, lootboxes, fokus på samling av biler, etc. Men det er ingen dealbreaker for meg.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

https://www.rockstargames.com/newswire/article/172872k8a375k8/gtav-and-gta-online-coming-march-15-for-playstation-5-and-xbox-series

 

Quote

Story Mode and GTA Online Character Transfers
PS4 and Xbox One players will be able to transfer both their GTAV Story Mode progress and their current GTA Online characters and progression to PS5 and Xbox Series X|S, or across console platforms, with a one-time migration for each.

Starting today, players can begin transferring their Story Mode progress by uploading a save to the Rockstar Games Social Club. To begin this process, enter GTAV on your current console account and go to the Game tab of the Pause Menu. From there, select the Upload Save Game option. Please note, you can only store one game save per platform at a time and saves will remain available to download for 90 days.

Players with a Rockstar Games Social Club account will also be able to migrate their GTA Online character progress to PS5 or Xbox Series X|S on March 15 upon loading up the game on either of these new consoles. This migration includes any Characters, GTA$, Progression, Stats, Vehicles, Properties, Weapons, Clothing, and Player-Created Jobs.*

Grand Theft Auto V and Grand Theft Auto Online will be available digitally on March 15 through the PlayStation 5 console store and the Microsoft Store — with pre-purchase and pre-load beginning on March 8 — and physical releases coming in April. Stay tuned for more details.

*For GTA Online platform migrations, purchased GTA$ can only be transferred between platforms of the same family (PS4 -> PS5, Xbox One -> Xbox Series). All earned GTA$ will transfer regardless of platform.

Siden det var noen spørsmål om dette tidligere i tråden. Endel andre detaljer i den posten om den nye versjonen. Må si jeg er positiv til dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...