Gå til innhold

Kong Harald innlagt på sykehus


Anbefalte innlegg

Det er blitt rapportert at kong Harald er innlagt på sykehus. Det må ha vært altfor tøft for kongen å miste sin tidligere svigersønn og pappa til tre av barnebarna hans og opplevd å se hans nye svigersønn fra h*****e under julegudstjenesten i Holmenkollkapellet første juledag. Det er ikke umulig at kongen tenker at denne sjarlatan Durek var dråpen som fikk Ari Behn til å ta sitt eget liv. Jeg tror ikke kongen likte Durek i det hele tatt, det må ha tatt hardt på ham psykisk når denne nye svigersønnen fra h*****e dukket opp i kongefamilien våren 2019. Til slutt må han ha gått i veggen av den grunn. Dette er mine tanker om denne situasjonen. Håper kongen vår friskner til snart

Endret av oab-1966
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pliscin skrev (7 minutter siden):

Jeg ville trodd at han, som de fleste andre, liker Durek som menneske, men at han ikke nødvendigvis er enig i eller støtter hans holdninger og livssyn, men respekterer dem. Om han er den beste tenkelige partneren for hans datter, er diskutabelt.

Igjen... Hva i alle dager er det dere vet om Harald sine formeninger? Dere kan ikke bare plassere Kong Harald i deres egne meninger og late som om det er det han tenker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (10 minutter siden):

Igjen... Hva i alle dager er det dere vet om Harald sine formeninger? Dere kan ikke bare plassere Kong Harald i deres egne meninger og late som om det er det han tenker.

Stått opp på feil fot eller?
Her skriver @Pliscin hva han tror kongen tenker. Det må man vel få lov til her inne uten at man skal bli stilt til veggs?

Om jeg får lov til å ha en mening her inne, så tror jeg at kongen bare er gammel. Ikke relatert til hverken Durek eller dødsfall.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Liker Kong Harald da jeg synes han er god rollemodell, og nå som Ari Behn nylig gikk bort så håper jeg inderlig at de slipper å miste enda en person de har nært. 

Dog, det er ikke ofte jeg er enig med bigfivecities, men her har han rett; kongen er gammel mann. Han har også vært igjennom både kreft- og hjerteoperasjon, det må vi også ha i mente.

Lenke til kommentar
Merko. skrev (10 minutter siden):

Stått opp på feil fot eller?
Her skriver @Pliscin hva han tror kongen tenker. Det må man vel få lov til her inne uten at man skal bli stilt til veggs?

Jeg bare understreker poenget mitt. Det er ingen som blir stilt til veggs her, men å mene ting på andre sine vegne er en uting og svært kritikkverdig, spesielt når det grenser til bakvaskelse slik som i TS sitt tilfelle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det beste er vel å vente på en uttalelse i stedet for å snekre sammen alle slags mulige teorier... Men ikke det, en kan jo ytre det en spekulerer i så blir det 40 000 forskjellige synspunkter. Så kommer han ut og sier at han hadde forkjølelse... :)

Endret av FranZe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274
Gavekort skrev (17 minutter siden):

Jeg bare understreker poenget mitt. Det er ingen som blir stilt til veggs her, men å mene ting på andre sine vegne er en uting og svært kritikkverdig, spesielt når det grenser til bakvaskelse slik som i TS sitt tilfelle.

Tull. Kongen skal representere folket, så vi bør såklart få ha meninger om hva han skal syntes. 

Lenke til kommentar
failern skrev (11 minutter siden):

Tull. Kongen skal representere folket, så vi bør såklart få ha meninger om hva han skal syntes. 

Nei. Du blander det å uttrykke sin egen mening med det å projisere sin egen mening på andre. Hvis jeg hadde skrevet "Harald er nok skeptisk til Durek fordi svarte mennesker er teite" så projiserer jeg, "Jeg liker ikke Durek fordi han er svart" er en egen mening, "Jeg hørte at Harald er rasist og ikke liker svarte mennesker" er en spekulasjon, og "Harald har sagt fine ting om Durek på TV" er et argument.

Endret av Gavekort
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274
Gavekort skrev (30 minutter siden):

Nei. Du blander det å uttrykke sin egen mening med det å projisere sin egen mening på andre. Hvis jeg hadde skrevet "Harald er nok skeptisk til Durek fordi svarte mennesker er teite" så projiserer jeg, "Jeg liker ikke Durek fordi han er svart" er en egen mening, "Jeg hørte at Harald er rasist og ikke liker svarte mennesker" er en spekulasjon, og "Harald har sagt fine ting om Durek på TV" er et argument.

Du misforstår. Siden han er "folkevalgt" så må hans meninger korrespondere med folkeopinionen om ikke har han 0 legitimitet som konge. 

Derfor er det greit at jeg krever å bestemme hva han skal mene. Samme med alle andre folkevalgte, om de mener noe annet, stemmer jeg ikke på dem. 

Lenke til kommentar
failern skrev (4 minutter siden):

Du misforstår. Siden han er "folkevalgt" så må hans meninger korrespondere med folkeopinionen om ikke har han 0 legitimitet som konge. 

Derfor er det greit at jeg krever å bestemme hva han skal mene. Samme med alle andre folkevalgte, om de mener noe annet, stemmer jeg ikke på dem. 

Deg om det. Jeg synes ikke noen personer fortjener å få meninger lagt i munnen demmes, hverken konger eller forummedlemmer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke til forkleinelse for Harald, men det er jo feil mann. DVS det var andre som  skulle steppet inn istedet for Håkon den gangen. Har sett det. Lest og sett bilder av han som skulle vært istedenfor Kong Olav. Han var bonde og kjørte traktor i Norge, men skulle vært kongen etter retten hvis man gikk etter slekten fra forrige gang.

Lenke til kommentar
Delvis skrev (1 time siden):

Ikke til forkleinelse for Harald, men det er jo feil mann. DVS det var andre som  skulle steppet inn istedet for Håkon den gangen. Har sett det. Lest og sett bilder av han som skulle vært istedenfor Kong Olav. Han var bonde og kjørte traktor i Norge, men skulle vært kongen etter retten hvis man gikk etter slekten fra forrige gang.

Litt for sent nå å kjøre en rokade og få denne bonden inn i kongestillingen?

Lenke til kommentar

Denne "sjaman" Durek er et skikkelig makkverk av en type, en sjarlatan, svindler og bedrager og noe av det mest ufyselige som har satt sine bein på norsk jord. Hans eks-samboer (en mann) har ingenting godt å si om ham. I følge eks-typen har "sjaman" Durek vært voldelig. "Sjaman" Durek har kommet med en masse spinnville og horrible uttalelser, den ene verre enn den andre. Han har hevdet at han og Martha var farao og dronningen av Egypt, at han kan snu på atomer, at han kan vekke opp folk fra de døde, at barn som har kreft må skylde seg selv og at kvinner med mange sexpartnere er "skitne" og må "renses" av denne "sjamanen". Dessuten har han brettet ut sexlivet sitt med Martha ut i all offentlighet til en hver minste detalj. Han er ikke helt god i huet denne "sjamanen" og langt ifra vater og mer enn nok kvalifisert til å bli sperret inn på lukket avdeling på Dikemark mentalsykehus, aller helst blitt brent på bålet. Jeg kan tenke meg denne nye svigersønnen fra h*****e har vært en stor byrde for kong Harald, jeg ser ikke bort fra at han har blitt syk av den grunn. Dødsfallet til Ari Behn må ha vært dråpen som fikk begeret til å flyte over.  Har man nok med bekymringer og byrder over en lengre tidsrom, så kan man til og med bli fysisk syk.

Endret av oab-1966
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...