Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en film for lenge siden, en trist film men husker ikke hva den heter

 

Handlet om to gutter som var gode venner da de var unge men så vokste de fra hverandre og han ene ble skolen kuleste og han andre ble ikke det. så etterhvert hadde han det så kjipt at han tok sitt eget liv.

Så skjønte han "kule" at han hadde ikke vært den vennen han burde ha vært så han gikk fra å være den kule til å henge sammen med vennene til han "nørden"

 

Tror filmens handling var noe sånt, usikker

Lenke til kommentar

Så en film for lenge siden, en trist film men husker ikke hva den heter

 

Handlet om to gutter som var gode venner da de var unge men så vokste de fra hverandre og han ene ble skolen kuleste og han andre ble ikke det. så etterhvert hadde han det så kjipt at han tok sitt eget liv.

Så skjønte han "kule" at han hadde ikke vært den vennen han burde ha vært så han gikk fra å være den kule til å henge sammen med vennene til han "nørden"

 

Tror filmens handling var noe sånt, usikker

 

Første filmen jeg tenker på er To Save a Life.

Lenke til kommentar

Lurer på en film, men har vage fakta å gå etter, men prøver likevel.

 

Det jeg husker fra filmen er en ung dame som er forelska i en mann ( han er litt eldre). Det virker som filmen skal være basert på tiden mellom 50-70 tallet, kanskje før også. HUsker et gjerde laget av stein, tror huset som hu jenta oppholder seg i også var stein utenpå. tror hun bor sammen med foreldrene sine, og han mannen kommer en dag på døren, men hun tørr ikke be han inn, så de snakker fort på utsiden. Om jeg ikke husker feil aå må han reise et sted, og hun blir sammen men en mann. Men når han hun var forelsket i kommer tilbake møtes de i hemmelighet, og hennes kjæreste som er veldig sjalu, blir forbanna, og jeg tror han slår henne. Er usikker (såklart [:p] ), men mulig at filmen har noe med navnet til han mannlige karakteren i filmen. Husker ikke hvilket språk filmen var på, men tipper engelsk. Og tror også filmen skulle være fra et sånt sted, england, skotland eller noe slikt, grunnet steinmuren og huset. Noen som kan ha noe peiling på hvilken film jeg mener? Mener det er over 10 år siden jeg så den, gikk vell på NRK eller noe [:p]

Lenke til kommentar

Tar en råsjans her og prøver meg på en dokumentar som film, om det er greit.

 

Har fått helt hjerneteppe her. Leter etter en dokumentar om en tidligere by i Asia eller noe som ikke hadde noen lover. I tillegg var det skittent der, folk bodde oppå hverandre, og man kunne såvidt se dagslys på grunn av de høye leilighetene oppå hverandre. Dokumentaren var på tysk eller noe med engelsk undertekst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...