Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som husker den animasjons barnefilmen (90-tallet) som handlet om noen ender som tok bussen, og bussen stoppet på en blomster eng. Den ene anden går vekk fra de andre, og hvis jeg husker riktig så blir han forminsket. Han går rundt med insekter på bakken og bærer noen kongler elller no.

 

Litt svakt minne, men håper noen kan hjelpe meg å finne ut hvilken film det er! : )

Endret av Didly
Lenke til kommentar

Så en film på begynnelsen av åttitallet der en mann leide en leiemorder for å ta livet av kona eller noen (husker ikke). For å skjule drapet så fikk han en annen til å drepe morderen og atter en annen til å drepe han, kanskje dette gjentok seg et par ganger til. Mannen som sto bak dette ble drept av gift som var innsmurt i en bok eller et dokument som han tok bladde i/tok på mens han satt i en bil helt i slutten av filmen. Engelsktalene. Noen som kan ha snøring på hviken film dette kan være?

Lenke til kommentar

Heisann. Så på en film på skolen for lenge siden. Filmen handlet om en liten gutt som drev med lommetyveri og ble tatt inn til sånne onde menn sammen med andre gutter.. Husker et par scener av filmen der f.eks ei jente snakker med en annen om hovedpersonen (som er da den gutten) og han som blir snakka om skjul-lytter.. og på slutten så blir en gamling satt i fengsel og hylgryner pga. noe jeg ikke husker

Endret av Edward Norton
Lenke til kommentar

Heisann. Så på en film på skolen for lenge siden. Filmen handlet om en liten gutt som drev med lommetyveri og ble tatt inn til sånne onde menn sammen med andre gutter.. Husker et par scener av filmen der f.eks ei jente snakker med en annen om hovedpersonen (som er da den gutten) og han som blir snakka om skjul-lytter.. og på slutten så blir en gamling satt i fengsel og hylgryner pga. noe jeg ikke husker

Oliver Twist.

Lenke til kommentar

Heisann. Så på en film på skolen for lenge siden. Filmen handlet om en liten gutt som drev med lommetyveri og ble tatt inn til sånne onde menn sammen med andre gutter.. Husker et par scener av filmen der f.eks ei jente snakker med en annen om hovedpersonen (som er da den gutten) og han som blir snakka om skjul-lytter.. og på slutten så blir en gamling satt i fengsel og hylgryner pga. noe jeg ikke husker

Oliver Twist.

 

takk!

Lenke til kommentar

Så en film for en del år siden hvor alt jeg husker var at det var noen navy seals av noe slag som var på oppdrag og han ene sniperen hadde en helt SYK sniper rifle som skjøt gjennom vegger og sånn.

 

Husker at sniperen så gjennom kikkertsiktet og så folk kanskje med thermal sikte eller vanlig og folk gjemte seg bak murvegger og sånn men han skjøt rett gjennom.

 

Noen som husker en film som det?

Lenke til kommentar

Så en film for en del år siden hvor alt jeg husker var at det var noen navy seals av noe slag som var på oppdrag og han ene sniperen hadde en helt SYK sniper rifle som skjøt gjennom vegger og sånn.

 

Husker at sniperen så gjennom kikkertsiktet og så folk kanskje med thermal sikte eller vanlig og folk gjemte seg bak murvegger og sånn men han skjøt rett gjennom.

 

Noen som husker en film som det?

 

Eraser kanskje?

Lenke til kommentar

Så en film for noen måneder siden men greier ikke huske hva den heter. Det er bare en spesiell scene jeg husker, det er om et par (collage gutter) som stjeler mange "dildoer" med vibrasjon. De plasserer disse "dildoene" under en benk i en kirke tror jeg. Så mitt under gudstjenesten slår de på vibrasjonen mens et kor tror jeg sitter på benken. Filmen virka ganske amerikansk. Noen som vet hva denne filmen heter? hadde likt å sitt den igjen.

Lenke til kommentar

Jeg postet dette i tv-serietråden, men kanskje dette er fra en film?

 

Google er ikke min venn tydeligvis.

Jeg trodde jeg tenkte på en episode av "Outer Limits", men det virker ikke sånn.

Det jeg husker:

Far og datter (de bor litt øde til). Og de har en brønn utenfor huset. De heiser ned en bøtte ned i brønnen, og det er tydeligvis noe/noen som lever i brønnen. Når de tar bøtten opp igjen får de noen beskjeder på et ark.

Og en dag heiser faren seg ned i brønnen, det kommer masse bråk, og det henger en lapp igjen, hvor det står noe som (setter det i spoiler hvis noen har tenkt å se episoden selv)

 

"Thank you for dinner, next time, not so much bones"

 

 

Jeg fikk svar:

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DU_GKu19kfc#!

Endret av Jason Something
Lenke til kommentar

Så en film for noen måneder siden men greier ikke huske hva den heter. Det er bare en spesiell scene jeg husker, det er om et par (collage gutter) som stjeler mange "dildoer" med vibrasjon. De plasserer disse "dildoene" under en benk i en kirke tror jeg. Så mitt under gudstjenesten slår de på vibrasjonen mens et kor tror jeg sitter på benken. Filmen virka ganske amerikansk. Noen som vet hva denne filmen heter? hadde likt å sitt den igjen.

 

Henger meg på denne, hørtes sykt fett ut :p

Lenke til kommentar

Så en film for noen måneder siden men greier ikke huske hva den heter. Det er bare en spesiell scene jeg husker, det er om et par (collage gutter) som stjeler mange "dildoer" med vibrasjon. De plasserer disse "dildoene" under en benk i en kirke tror jeg. Så mitt under gudstjenesten slår de på vibrasjonen mens et kor tror jeg sitter på benken. Filmen virka ganske amerikansk. Noen som vet hva denne filmen heter? hadde likt å sitt den igjen.

 

Van Wilder: Freshman Year

Lenke til kommentar

Så en film for noen måneder siden men greier ikke huske hva den heter. Det er bare en spesiell scene jeg husker, det er om et par (collage gutter) som stjeler mange "dildoer" med vibrasjon. De plasserer disse "dildoene" under en benk i en kirke tror jeg. Så mitt under gudstjenesten slår de på vibrasjonen mens et kor tror jeg sitter på benken. Filmen virka ganske amerikansk. Noen som vet hva denne filmen heter? hadde likt å sitt den igjen.

 

Van Wilder: Freshman Year

takker!!
Lenke til kommentar

Så en film for nesten et år siden, tror den gikk på TVNorge eller Viasat 4, men den handlet om en mann som var sniper i midt-østen, og i et oppdrag blir broren (spotteren) drept, så etter det oppdraget deserterer han, men blir etterhvert funnet og innhentet til et veldig viktig oppdrag, der han skal beskytte en viktig person, men feiler, og rett og slett ender opp med å drepe "sjefen" i Hæren.

 

Hvilken film er dette?

 

Nevermind, fant filmen ved å søke på Mark Wahlberg (som pleier å være med i mange gode filmer).

Endret av Lauen
Lenke til kommentar

Jeg lurer på tittelen til en gammel actionfilm, trolig fra 80 tallet. Handler om en et par stk som driver med kampsport. Mener en av rollefigurene heter baxter e.l. Det turner for han ene som barikaderer seg på en gammel nedlagt fabrikk og har kjæresten til helten som gissel der inne. Helten går inn fra den ene siden og et swat team går inn fra den andre siden. Helten vinner selvsagt til slutt. Klarer dere denne blir jeg imponert.

Endret av tomweb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...