Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

God dag!

jeg leter etter en film fra 90-tallet. handler om en liten jente som blir kiddnappet. store deler av filmen går ut på letingen etter jenta. husker de kontakter en synsk person men til til ingen nytt. det viser seg i slutten av filmen at det er en onkel av jenta som har kiddnappet henne.

 

hadde vært fantastisk vist noen vet hva den heter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter etter en film jeg så for ikke så lenge siden. Av det jeg husker:

En dame er og handler på et storsenter (jeg tror det var i juletider). Etterpå er hun i en byggeplass på natten, hvor hun blir jaget av noen menn, tror de var ganske unge. Er ikke sikker, men jeg tror de er etter henne fordi hun vitnet et mord disse mennene utførte på parkeringsplassen ved senteret.

 

Kvinnen (hovedrollen) er Kim Basinger, om jeg ikke tar feil.

Endret av Al Capone
Lenke til kommentar

Leter etter en film jeg så for ikke så lenge siden. Av det jeg husker:

En dame er og handler på et storsenter (jeg tror det var i juletider). Etterpå er hun i en byggeplass på natten, hvor hun blir jaget av noen menn, tror de var ganske unge. Er ikke sikker, men jeg tror de er etter henne fordi hun vitnet et mord disse mennene utførte på parkeringsplassen ved senteret.

 

Kvinnen (hovedrollen) er Kim Basinger, om jeg ikke tar feil.

 

Høres ut som While She Was Out

Lenke til kommentar

Så en krigsfilm på slutten av 90-tallet, var fra 2-verdenskrig fra øst-fronten mellom tyskere og russerer. Det var fra rundt juletider og på julaften inviterte de jeg mener var tyskerne russerne over på julemiddag før de kriget som vanlig igjen 1-dag. Tror den var lagen på starten av 90-tallet, men kan også være sent på 80-tallet. Noen som vet hvilken film det er?

 

Ser at du skriver krigsfilm fra 90-tallet og 2. verdenskrig, men likevel så klarer jeg ikke unngå å tenke at du sikter til "En dag uten krig"

Hvis jeg tar feil, er det bare å glemme denne posten og gå videre i livet.

Lenke til kommentar

Leter etter en film der det er en gutt/ungdom som er redd for dagslys. Han er med i en vennegjeng, og tror de spiller en ballsport. Husker bare at på slutten så klarer han å overvinne frykten. Men denne personen er ikke hovedperson i filmen. Ganske sikker på at det er en komedie :)

Endret av dc-15
Lenke til kommentar

leter etter en natur katastrofe film husker ikke mye men her er det jeg husker:

 

tror den begynner med noen folk(kanskje forskere) på en båt som merker at det begynner å fryse. de ender opp på land der noen finner folkene dø.. de finner ut at de ikke druknet men frøs i hel på et øyeblikk.

i en scene er to jenter og en gutt er på en strand, gutten er i vannet og fryser plutselig til is den ene jenten fryser og til is. den siste jenten er datteren til den ene forskeren og hun kommer seg unna når faren kommer å henter henne.

 

i en annen scene kommer det en jente å banker på døren til besteforeldrene til jenta som kom seg vekk. hun har veldig mye frostskader og de legger henne foran peisen. bestefaren prøver å komunisere med noen på an radio.

 

håper noen kjenner den igjenn

Lenke til kommentar

Ingen som vet?

Hei.

Det var en film jeg så på for 3-4 år siden på TV, men jeg husker ikke hva den het.

Den handlet om at det var en mann som kunne se hvem som skulle død innen kort tid. Han kunne se det ved at hodene (og kanskje resten av kroppen) hadde en blå glød.

Jeg husker en scene hvor han dro til legen for å snakke om dette og legen han snakket med glødet også blått og noe tid senere da han kom tilbake var han allerede død.

Noen som husker hva filmen het?

Husker noe mer også faktisk; for hvert menneske denne personen reddet fra døden laget han et hakk i rammen på speilet sitt..

vet ikke om du har fått svar men kan det være white noise 2?
Lenke til kommentar

Ingen som vet?

Hei.

Det var en film jeg så på for 3-4 år siden på TV, men jeg husker ikke hva den het.

Den handlet om at det var en mann som kunne se hvem som skulle død innen kort tid. Han kunne se det ved at hodene (og kanskje resten av kroppen) hadde en blå glød.

Jeg husker en scene hvor han dro til legen for å snakke om dette og legen han snakket med glødet også blått og noe tid senere da han kom tilbake var han allerede død.

Noen som husker hva filmen het?

Husker noe mer også faktisk; for hvert menneske denne personen reddet fra døden laget han et hakk i rammen på speilet sitt..

vet ikke om du har fått svar men kan det være white noise 2?

Riktig, spurte på Yahoo Answers og fikk svar, men takk likevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...