Jump to content
Brulejus

Black Friday 2019 (pluss Singles Day og Cyber Monday)

Recommended Posts

Annonse

Hah, dette er ikke et BF-tilbud. Ågerpriset:

https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/harddisk/ssd-m2-pcie/samsung-ssd-970-evo-plus-1tb/1007153.11116/

Fikk min på tilbud i sommer til kr 1999

Denne er på tilbud. Husker den kostet kr 3490 i juli.

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/pc-skjerm/25-40-tommer-skjerm/aoc-cq32g1/1007269.10993/

Edited by G

8 minutes ago, G said:

Hah, dette er ikke et BF-tilbud. Ågerpriset:

[..]

Og CDON selger Audioengine A2+ til 2149 kr med førpris 3190 kr.. (mao deres oppblåste førpris).

Sånn totalt sett.. ikke så mye nytt og imponerende fra selve black week, eller? Litt kjedelig..

Faktisk ingenting som skriker "det må jeg ha" ikke engang prisen får meg til å kjøpe noe jeg ikke må ha engang. Da har de bommet med konseptet

Prisene er faktisk helt vanlig. Helt vanlig tilbud. Et par lokketilbud her og der, men ingenting spesielt.

Jeg har aldri handlet så lite på Black Friday før.

Foreløpig har jeg handlet for hele kroner 0.

Jeg har noen julegaver og slikt da som skal handles, blant annet hudmerket The Ordinary. Perfekt på damer og jenter. Svært gode og billige produkter som inneholder ingredienser du finner i mye dyrere produkter.

Også kanskje PWO til trening, men det er ikke noe billigere enn andre tilbud.

Så blir nok rundt 500,- i år ja. Men nå er det natt. Vet aldri hva man kommer over med et par friske øyne i morgen :)

Greit PSN-abonnementstilbud hos Elkjøp 1 års.. Men tilbudet har vart hele uken, så ingen nyhet.

Hvilke ram merke brikker annerbefales? Corsair Vengance 3000 mhz cl 15 2x8 gb har jeg hatt og den ene tok kvelden. Er Hyper x tilsvarende eller 3200 mhz cl 16 godt merke?

Edited by cuberen