Gå til innhold

Black Friday 2019 (pluss Singles Day og Cyber Monday)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I år har Amazon rabatt også på den internasjonale versjonen av Echo Dot (gen 3, kun tilgjengelig i svart). 

Det står €24.99 men når man identifiserer seg som norsk blir det 21: 
Order Summary

Items: EUR 21,00
Postage & Packing: EUR 10,49

Order Total: EUR 31,49

Lenke: [lenke]

 

For å skape falsk journalistisk balanse mellom de to konkurrerende økosystemene, så er også det en grei pris på Google Nest Hub på Elkjop, som har den til 999,- eller på Power som har den til 1 029,- ink. shipping. 

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
#Unaiout skrev (19 minutter siden):

Black friday tilbud på pakkereiser? Sydenferie til neste år var tanken.

Norwegian har opptil 30% på flyreiser (altså ikke pakkereise).

Lenke til kommentar
15 hours ago, Øystein said:

De andre trådene har vel blitt mer til at jeg/mods poster lenker til innlegg fra denne tråden, slik at det er enkelt og raskt å finne igjen de gode tilbudene som nevnes her (kategorisert), fremfor at de drukner i mengden. 

Tilbud som postes i undertråd, skal jeg forsøke å lenke til her også. Ellers lite aktivitet i de andre trådene. Vi splitter ikke ut innlegg fra denne tråden, så bruk den som normalt.

Ah takk, jeg som misforsto :D

Lenke til kommentar
ray001 skrev (18 minutter siden):

Takker for sjekk, men er ikke det uten VR / bildestabilisator? Derfor den billigere prisen? 

Helt korrekt, jeg blingsa i farten på bussen. Ville ikke kjøpt den da, kan gå ned i veldig korte lukkerhastigheter om man stabiliserer kroppen godt og har vr. Har tatt dønn skarpe bilder på 300mm og 1/60 lukker, men sjeldent man kan det.

Lenke til kommentar
  • aklla avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...