Gå til innhold

Black Friday 2019 (pluss Singles Day og Cyber Monday)


Anbefalte innlegg

21 minutes ago, Kamaaz said:

Ekstrem oppskrytt dag her til lands. 99% av det de pumper ut er bare helt vanlig tilbud som de legger under som "Black Friday tilbud".
Folk biter jo fem på.

Det kommer jo veldig ann på korleis du handler.
Så langt har eg spart ca 1000kr på vinskap som eg ville kjøpt uansett senest etter nytt år. Har nettopp bestilt flyreise som eg ville bestilt uansett - spart ca 2500kr på det.
Kjøkkenmaskin - spart 1800kr.
Eg kommer til å legge "spontant bestilling" på ørepropper, men hadde lyst å kjøpe liknandes ei god stund anyway. -1000kr.

Totalt, selv om eg trekker fra ørepropper, så har eg spart ca 4300kr... og gode propper med på kjøpet. Resten av bestillinger hadde eg lagt inn uansett om det var BF eller ei.


Har flere ting på listen som eg håper å få tak i løpet av fredag/mandag med ein rabatt på 20-50+%. Om ikkje, kommer eg til å kjøpe de uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung Q70R 55 tommer til 8999 ,-er og en en bra deal, den har kostet 15K siden lansering i sommer og er meget bra til gaming.

https://www.prisjakt.no/product.php?p=5061157

Fått bra skussmål hos Rtings

https://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/q70-q70r-qled

Jeg slo forresten til på et tv stativ som virker bra til prisen 499,-

https://www.prisjakt.no/product.php?p=3333880

Endret av Parapraxis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, KongeSamfunn said:

Setter pris på svaret. Skal lese litt om denne modellen. Avslaget høres hvertfall veldig pent ut. 

Det er vel relativt gjengs de siste årene at TV og mobiler ramler 60-70 prosent i pris det første året etter lansering. I alle fall den øvre enden av spekteret. Ikke se deg blind på avslaget. Du kan kjøpe mye *større* TV for de pengene. Om den parten som det bør konfereres med i husholdet syns *det* er en fet ide. 82" er jo tilgjengelig nå uten at det koster en brukt mercedes.

Lenke til kommentar
8 minutes ago, omp9 said:

Ventet siden klokka 22:00 for å komme inn på Elkjøp. Når jeg kommer inn får jeg gjort 1 søk så blir  jeg kastet ut i køen igjen... Bare 7 min å vente nå da, men likevel ?

Noen funnet noen bra salg på skjeggtrimmere? 

Har vært VPN'et til Norsk server. Prøvde svensk VPN-server, funkat så mycket betre

Må en vente til etter kl 00:01 også bare for å få sett det aller grommeste av tilbud som de har holdt tett til brystet?

ps4-black-friday-1260x400v2.png

Endret av G
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Penguin said:

Nemlig.

Noen vil ha noe som smaker godt, og andre vil bare ha noe som holder en mett lengst mulig. Jeg dømmer ikke,

Ikke jeg heller, mente at ikke alle nødvendigvis vil ha størst mulig.

EDIT:
Lite aktivitet her etter at man splittet opp i flere tråder?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (25 minutter siden):

De fleste som henger her følger med på TV tilbud hele året og gjerne mange år i strekk. Man vet hva som er et godt kjøp når man ser det. C9 er et ekstremt godt kjøp akkurat nå.

Noen med en formening om hva forskjellen på QLED c90 fra samsung og LG til c9 blir?

OLED vs QLED, men er C9 et mye bedre kjøp?

Lenke til kommentar
MrMidget skrev (7 minutter siden):

Noen med en formening om hva forskjellen på QLED c90 fra samsung og LG til c9 blir?

OLED vs QLED, men er C9 et mye bedre kjøp?

De har begge sine fordeler og bakdeler, de er begge veldig bra tv'r. Jeg ville kjøpt Sasmung hvis gaming er 1ste prioritet og LG til alt annet. Å si at C9 er mye bedre er en overdrivelse i mine ører.

Rtings har info om dette

https://www.rtings.com/tv/reviews/by-type/qled-vs-oled-vs-led

Endret av Parapraxis
Lenke til kommentar

Ser ikke helt hensikten jeg med å holde BF hemmelig rundt midtnatt, og det å få "halve Norge" til å sitte ekstra sent oppe. Husk at enkelte arbeidsfolk nok må opp på jobb både kl 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10. Alle disse behøver nok blund på øyet.

Nå er jo Fredagens BF-ukedag stengt kl 20 - 21 stort sett i dette landet. Så å ha hatt et fredags BF-slipp kl 22 torsdags kveld ville jo ikke vært så urimelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071
Theo343 skrev (19 minutter siden):

Ikke jeg heller, mente at ikke alle nødvendigvis vil ha størst mulig.

EDIT:
Lite aktivitet her etter at man splittet opp i flere tråder?

De andre trådene har vel blitt mer til at jeg/mods poster lenker til innlegg fra denne tråden, slik at det er enkelt og raskt å finne igjen de gode tilbudene som nevnes her (kategorisert), fremfor at de drukner i mengden. 

Tilbud som postes i undertråd, skal jeg forsøke å lenke til her også. Ellers lite aktivitet i de andre trådene. Vi splitter ikke ut innlegg fra denne tråden, så bruk den som normalt.

Endret av Slettet-404071
Lenke til kommentar

Ventetid på Elkjøp.no per kl 23:52.
Hjemme i stua i Norge med Wifi: 1 time
Hjemme i stua i Norge med VPN i Danmark: 1 minutt

Vet hva jeg velger. 

Angående TV i 10-15k klassen så ville jeg vurdert LG C9 eller Samsung Q80R/Q82R. Begge er utrolig gode TV-er, hvorav Samsungen grunnet QLED er bedre i lyse omgivelser, mens LG gjør det bedre i mørkere omgivelser. Valgte selv å gå for 65-tommers Q82R hos Elkjøp til kr 14 990 grunnet 1 000 i avslag for bytte av strømleverandør. Var et enkelt valg sammenliknet med Q70R til kr 13 990. Har hatt MU-serien til Samsung de siste årene og er fornøyd med både brukergrensesnitt og bilde på den. Derfor ble det ikke noe bytte til LG for min del.

Forøvrig var det svært fristende å slå til på Samsungs 4K QLED-flaggskip Q90R til kr 19 990 (tidl ligget mellom kr 29 000 - 36 000). Klarte derimot å stå i mot.

Endret av chelseafan95
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...