Gå til innhold

Black Friday 2019 (pluss Singles Day og Cyber Monday)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for noe dritt. Venta 40 min på å komme inn og når det endelig var min tur så er var klin umulig å legge varer i handlekurven da det bare sto å spant og aldri ble registrert i kurven, å så blir jeg plutselig bare kicked fra siden etter 10 minutter og må vente i kø i nye 8 minutter.

-_-

Lenke til kommentar

Fant ut en artig ting nå ved å sjekke webleserhistorikken så kan man snike i køen ved å legge inn tidligere URLer med kø-id. Marked for å selge URL med lav ventetid? ?

 

Her en  fra webleserloggen som jeg lastet på nytt nå.
image.png.37cb3553b3053de39ef9ea6b2678e57f.png

Og her fra en fresh fane jeg lastet.

image.png.09110d656d2ab0912e46d81962c8c256.png

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Tåkefyrste said:

At noen gidder å sitte i den køen. Kjøp fra en butikk som klarer å lage en skikkelig nettside istedenfor.

Jeg venta 10 minutter for å komme inn på elkjøp. Var ikkje så ille det. Hvis man er treig, så må man jo vente. Trenger jo ikkje være Sherlock Holmes for å skjønne det :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Spoiler

 

Lag et nytt inkognitovindu i chrome. Gå inn i developer toolbars. Velg fra ikonet med 3 prikker vertikalt til høyre "More tools" -> "Request blocking". Blokker "assets.queue-it.net" og "elkjobnordic.queue-it.net". Husk å huke av "Enable request blocking" checkboxen.

Edit: Koper lenkeadresser til produkter etc inn i samme side, en ny tab fører til at request blocking ikke funker.

Endret av fwj__
  • Liker 3
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Tåkefyrste said:

At noen gidder å sitte i den køen. Kjøp fra en butikk som klarer å lage en skikkelig nettside istedenfor.

Elendig opplegg på nettsiden deres for Black Friday i utgangspunktet også: Naviger til Black Friday-sidene, velg varekategori, og så under varekategorien igjen må man så velge underkategorier i faner i tillegg... Ikke verken særlig praktiskt eller oversiktlig ??!

 

Ser jeg har fått e-post på PC-en 20.50 med beskjed om at Elkjøp har startet Black Friday, og fikk på telefonen mens jeg skrev dette. Så Elkjøp driver med "innkasting" til en nettside som det er KØ PÅ og som det tar MER enn en time bare å komme inn på...??!!!

Lenke til kommentar
Just now, Gjest MKII said:

Elendig opplegg på nettsiden deres for Black Friday i utgangspunktet også: Naviger til Black Friday-sidene, velg varekategori, og så under varekategorien igjen må man så velge underkategorier i faner i tillegg... Ikke verken særlig praktiskt eller oversiktlig ??!

 

Ser jeg har fått e-post på PC-en 20.50 med beskjed om at Elkjøp har startet Black Friday, og fikk på telefonen mens jeg skrev dette. Så Elkjøp driver med "innkasting" til en nettside som det er KØ PÅ og som det tar MER enn en time bare å komme inn på...??!!!

Cry more ?

Lenke til kommentar
13 minutes ago, fwj__ said:
  Reveal hidden contents

 

Lag et nytt inkognitovindu i chrome. Gå inn i developer toolbars. Velg fra ikonet med 3 prikker vertikalt til høyre "More tools" -> "Request blocking". Blokker "assets.queue-it.net" og "elkjobnordic.queue-it.net"

Edit: Koper lenkeadresser til produkter etc inn i samme side, en ny tab fører til at request blocking ikke funker.

Artig. Kom jo rett inn. Men så ble man sparket ut i køen igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...