Gå til innhold

Bose trekker tilbake Sleepbuds og sier unnskyld til kundene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjempeproduktide som fungerer når det fungerer, men som artikkelen sier: altfor mye feil.

 

Et annet problem, for min del ihvertfall, er mangelen på "rene" støylyder som white-noise, pink noise, brown noise osv, og at støylydfilene varer for kort, så man hører loopsene (som regel 5-10 sekunder), og man blir forstyrret av det...nok til å slite med innsovingen. Noen av lydfilene er det umulig å høre loopsene, så greit når man velger dem.

 

Jeg returnerer dem, da jeg syns 3000kr er for mye ift kvaliteten på resultatet. Men kjøper lett ny versjon om den garanterer bedre resultat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som tenker bivirkninger av å kjøre støy rett i øret mens man sover? Blir jo helt psycho i hodet av det

 

Hvorfor skulle man bli "psycho i hodet" av det? Dette er ikke noe annerledes enn feks. å skulle sovne til lyden av en elv eller et fossefall. Lyd er lyd - hvorvidt den oppleves som belastende eller ikke, forutsatt at dB ikke er innenfor skadelige nivåer, handler om den som hører den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noen som har disse selv og som kan si noe om hvordan de er å sove med rent komfortmessig? Er det mulig å sove på siden med disse i ørene?

 

Er litt var for lyder når jeg skal sove, så hender jeg bruker øreplugger for å unngå å våkne av lyder. Akkurat nå går det i et par Fender konsertplugger som jeg egentlig bruker når jeg kjører motorsykkel for å unngå vindstøy. Disse demper -32 dB og er således veldig bra til å dempe støy. Men de har ganske lange "håndtak" for pluggene lett inn og ut av ørekanalene og om jeg snur på siden mens jeg sover med pluggene i så våkner jeg fordi øret vendt ned mot puta blir ømt.

 

Hvordan er sleepbuds?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...