Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var på en fest der en kompis som ikke er så pen så han hadde ikke fått seg noe enda hehe.

vel på den festen satt en dame vedsiden av han, var sent på kvelden dem fleste var gått. så begynte hun dama å lene seg mot kuken hans, dem hadde jo prata litt så han trodde han skulle få seg en blowjob hehhe. så han begynte å ta opp bukseknappane, men der kom det fra hun dama ca 1 liter med spy rett i buksefanget¨på han typen. hehe

hjalp vel ikke for selvtilliten hans det da

  • Liker 2
Lenke til kommentar

oioi.. her er det mye å ta av.. Men jeg kan starte med en gang da jeg å en kompis fant ut at vegvesenet er lat om dagene, så vi skulle hjelpe dem litt.. Det endte med at vi hadde veltet 10 skilt eller noe og plassert dem rundt om kring..

Ellers.. hmm.. Fått en ''urkronsting'' (lokalt utrykk for en lestatianer) til å flashe west side tegnet mens han sa g unit..

Så har man mange syke danser ute å går.. huff.. kjenner fyllanervene melder seg på nytt i skrivende stund..

Lenke til kommentar

Denne historien utløpte seg da på et julebord. Jobber forøvrig på hotell så vårt julebord ble 20 desember, når hotellet stengte for juleferie.

 

Jeg hadde da og fått meg en Wii, og Zelda, så den store fan jeg var glemte jeg av tiden og satte til kl 18.00, og vi skulle møtes kl 19.00 på hotellet. Så jeg var mildt sagt sent ute.

 

Jeg hadde da spist lite, så jeg spiste en god del på julebordet. Så kom man til selveste kongen, Alkohol. Og der var det fri forsyning, drikk alt du vil. Jeg startet med cognage, og deretter rom/cola. Blandingsforholdet var først litt rom, masse cola. Men ble til slutt masse rom, lite cola.

 

Så det endte som det måtte endte, jeg var sørpe kanari før kl 12, og sovnet på en stol kl 00.30. Ble slepet til en sofa, våknet, sjanglet hjem (brukte hele veien i bredden) og endte i senga etter noen minutter.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dette var min feil, eller andres.

 

Jeg var i hvertfall på en fest (ikke så stor fest, 10-15 stk). Jeg hadde ikke drukket så alt for mye, men jeg hadde ikke spist særlig mye, og var litt trøtt, så jeg sovnet.

 

Når jeg våknet opp ca. 4 timer senere hadde jeg blitt sugd av to jenter mens en kompis så på. De skulle visst prøve å vekke meg, men jeg er kjent for å sove ganske tungt...

 

Uansett, jentene var ikke stygge, så syntes ikke det var så dumt å bli sugd, men jeg kunne tenke meg å få valget til å si nei ;)

 

Det som er litt rart er at hvis dette hadde vært omvendt, at to gutter hadde slikket eller gjort andre ting med en sovende jente, så kunne det blitt hysterier rundt det, og voldtektsanklager etc. :p Og jenter vil ha likestilling? Det innebærer likestilling i sengen også...

Endret av Farnsworth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...