Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?, -Innrøm de verste tabber du har gjort

Ok,jeg skal innrømme det.Jeg dreit ute,etter å ha drukket alkohol med Kongen en gang. :roll:

4684185[/snapback]

 

HAHAHA!! Dritbra! Tar du show? Jeg har et par tusen..kan jeg få booke deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

løpte rundt iført bare tanga i magaluf for noen år siden, våknet opp med verdens største

hangover i et svenskt kvinnfolk sin seng iført, ja riktig, ingenting!

tangaen lå på gulvet, gjett om jeg hadde angst! fikk låne et håndkle fra hotellet

til å løpe ned på mitt rom med, etter det gikk det smertefritt,

bortsett i fra mobbingen av folk som hadde sett meg i gatene

den skjebnesvangre dagen :blush:

Lenke til kommentar

Værste jeg har gjort må være drikke meg dritings på tubor på en hjemme alene fest, når jeg var blitt skikkelig dritings gikk jeg og henta silke morgenkåpen til moren til han som hadde festen, så gikk jeg rundt i bare bokseren og silkekåpen og skrek "Eg e jesus, sug meg" til alle jenetene rundt meg, rå klinte med en, så gikk jeg får å sette på litt kaffe siden jeg ble "tørst" glemte å putte på kanne slik at hele gulvet ble fult av ja... nykokt kaffe:p, etter det gikk jeg inn i stua så bestemte jeg meg for at jeg skulle få med meg en kammerat og så skulle vi heise et flagg siden vi hadde det så fint, vi gikk opp på loftet til duden og fant flagget (utrolig nok) så heiste vi det, når det var komt halveis opp, ga vi faen og knytta tråden fast til stangen på ett eller annet vis, så gikk vi inn i huste igjen og drakk oss mer drita. Foreldra til han som hadde festen ble ikke så happy, siden hele nabolaget ringte neste dag og sa "Kondolerer". tok litt tid før jeg turde å se de i øya igjen :)

 

(hater å skrive lange innlegg, siden det er klart at det blir en høy "Leif" faktor i det som jeg ikke gidder å rette)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

heh, fylletråder er dødsbra!

 

hmm har ett par historier.

 

Første gang jeg kom hjem drita, var vel 14-15.

 

Jeg og en kompis hadde sitti på rommet mitt og bælma nedpå vodka og redbull...blei mindre og mindre redbull for hvert glass.

 

Så skulle vi stikke ut før vi blei skikkelig fulle, da hadde vi en halvflaske innabords hver.

 

Jeg kommer ned i stua, og muttern sier at jeg bare MÅ ha noe å spise, shit tenker jeg og hiver meg over en banan.

 

Full som jeg er så skreller jeg bananen bare for å vise at jeg spiser den lissom...får på meg skoa, og skal ut døra... da smeller det, jeg husker bare glimt etter det.

 

Jeg hadde tryna ned trappa, og jeg som ikke var sulten hadde vært smart nok til å putte den skrella bananen i lomma, sammen med mobilen, så jeg fylte mobilen med banan.

 

Etter det så gikk kompisen og bar på meg litt rundt, før han dro meg hjem... hjemme klarte jeg å spy ned hele badet, rivet ned skittentøyskurven, en hylle osv...

 

Våkna dagen etter og skjønte ikke en dritt, huska ingenting :p

 

mobilen min kunne jeg ikke bruke, for den lukta så jævla råtten banan.

 

Men onkel'n min skulle skifte jobb, og han hadde samma mob som meg, så han leverte inn min mobil, som en annen stakkar fikk :p ... hahaha SUCKER

Lenke til kommentar
Værste jeg har gjort må være drikke meg dritings på tubor på en hjemme alene fest, når jeg var blitt skikkelig dritings gikk jeg og henta silke morgenkåpen til moren til han som hadde festen, så gikk jeg rundt i bare bokseren og silkekåpen og skrek "Eg e jesus, sug meg" til alle jenetene rundt meg, rå klinte med en, så gikk jeg får å sette på litt kaffe siden jeg ble "tørst" glemte å putte på kanne slik at hele gulvet ble fult av ja... nykokt kaffe:p, etter det gikk jeg inn i stua så bestemte jeg meg for at jeg skulle få med meg en kammerat og så skulle vi heise et flagg siden vi hadde det så fint, vi gikk opp på loftet til duden og fant flagget (utrolig nok) så heiste vi det, når det var komt halveis opp, ga vi faen og knytta tråden fast til stangen på ett eller annet vis, så gikk vi inn i huste igjen og drakk oss mer drita. Foreldra til han som hadde festen ble ikke så happy, siden hele nabolaget ringte neste dag og sa "Kondolerer". tok litt tid før jeg turde å se de i øya igjen :)

5257307[/snapback]

har ikke ledd høyt av et innlegg før jeg leste det her.

 

den her skal jeg huske :

så gikk jeg rundt i bare bokseren og silkekåpen og skrek "Eg e jesus, sug meg"
Lenke til kommentar

Husker vi hadde vært på byen en gang.

 

Alle var drita, og det var kaos overalt...så vi rusla fra oslo sentrum, og hjem til en kompis vålenga, og han hadde sagt han skulle ordne fylle for og alt, ikke no problem.

 

Når vi kom fram, så fikk jeg en halv pose med nudler, t.o.m de kjipe billig nudlene... jævla dust ass..

 

Anyways, vi sitter å drikker litt til, så banker det på vinduet, og da står det en nærkis uttafor med ett brett med øl, og spør om vi vil bytte det mot ett par sko. Joa, vi finner frem noen slitne joggiser og bytter vi... da kan du snakke om ghetto tilstander :p

 

vi sitter å drikker, og klokka nærmer seg 7, så tenkte jeg at jeg skulle ha første banen hjem, og jeg krabber omtrent opp til Helsfyr.

 

Jeg klarte kanskje å vente i 10 min på stasjonen før jeg sovner...

 

Våkner i 11 tia, av at det står en ring med mennesker rundt meg, og dytter i meg, og spør om det går bra.. jeg hører masse mumling om overdose og om de skal tilkalle lege... hahha... jeg er fortsatt ganske full, og klarer å stable meg opp, og si at det går bra... følte meg ganske dust :p

 

Jeg kaster meg på banen og sovner igjen, og blir vekt på siste holdeplass av t-bane sjåføren... trur jeg var hjemme i 2 tia... aldri vært så sliten!

Lenke til kommentar
Denne er morsom, men det var ikke meg.

 

Det var en fyr som sto å pissa mot et gjerde, han hadde en øl i begge henda mens han sto å svaiet frem og tilbake (ikke spør hvordan han klarte å få frem snabben, for det vet jeg ikke).

Så detter han bakover, med ølboksene i hendene. Han berget begge ølboksene, men klarte seff og pisse på hele seg inkludert ansiktet..

 

Lo godt da ja!

1601790[/snapback]

 

 

:!: :!: :!: :!: den var bra... har faktisk gjort no lignende selv.

 

For 4 år sia eller no, på nyttårsaften, så var det ei dame jeg var hypp på å ordne som var utafor og greier... jeg satte selfølgelig inn alle de sleipeste triksa og fikk ordna meg litt..så stikker hu ut... og jeg følger etter... det var sikkert 20 minus, og jeg sto der i skjorte og sokker med en øl i hver hånd. :p

 

Så må jeg pisse, og små tripper bort til nærmeste snøfonn..er passe drita, så jeg står å svaier litt, så detter jeg forover, og planter lille-propaganda rett i snøfonna.... FY FAEN!! da snakker vi ikke svømme tiss, den trakk seg så langt inn at det omtrent tok 2 dager før den tørte å liste seg ut igjen... det var helt jævlig!

Lenke til kommentar

ugh

 

gjorde det igjen, ikke min værste tabbe, men la det være sakt, siste gang jeg drikker cider, uansett hvor desperat jeg måtte være for alkoholholdig drikke!

ble ikke full en gang! bare momentant kvalm.

 

til mitt forsvar vil jeg si at jeg PRØVDE å nå dassen, og det var bare 3-4 meter igjen. men jaggu fikk ikke veggen seg "a new shade of brown" :S

 

følte meg skrekkelig lur skal dere vite, også på 18års dagen til ei jeg ikke hadde møtt på 2 år da! for ikke å snakke om at hu jeg prøvde meg på så et hele. *stolt*

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ledd mye når jeg har skumlest igjennom tråden ;)

 

Får bidra litt jeg og.

 

Var på fyllatur på Hemsedal. Hadde slått oss sammen med noen skitlendinger (østlendinger :p). Før jeg stikker ned på festen som de skulle ha så måtte jeg lage meg heimkok av tyrkisk pepper. namnam.

 

Greide å tylle i meg hele den deilige literen med heimkoket. Festen begynte å komme skikkelig i gang. Gammel hytte 30 spinnville vestlendinger som hopper i takt ;). Eniweis jeg blir stupdritings leker bambi på isen, tryner an x antall ganger før jeg endelig greier å stable meg oppover trappene. Smetter meg inn på rommet til noen venninner. Spurter ut på terrasen, setter meg opp mot en vegg. Og i følge visse kilder skal jeg begynte å legge an på veggen. Da snakker vi om skikkelig klåing og råklining! Blir til slutt bært vekk fra åstedet og inn på rommet mitt. Sover sikkert i 10 min før karusellen vil stoppe. Opp flyger jeg inn på dasset driter og spyr i takt. merkelig nok greier jeg å treffe dass eller dvs dasset :p med begge deler. Sovnet på badegolvet. Våkner opp ca i 8 tiden av en steik forbanna romkamerat som må på dass. Reiser meg bra ustø opp og ser meg om (fortsatt bra skitings), og sier ehmm, navnet, tror du egentlig bare kan drite i det har drete ned hele dasset ... Og la meg inn i dusjen og skrudde den på. Endte opp med at jeg måtte vaske ned hele badet med klorin og salmiakk. Og en pute som jeg hadde greid å forville meg inn på badet var uten for rekkevidde for redding. Var så full av spy at den veid sikkert 2 kg mer enn normalt.

 

Tro meg har ALDRI drukket heimkok etter den dagen.

Lenke til kommentar

haha dritt bra tråd

Har en fra miltær tid.

 

På en fest til befal så drakk jeg 0.5l med hvite lyn (russisk voka på 80%) og 10 box øl

på 2timer fikk blackout og da det "morsom" begyner 1.piss i sofaen til befal ( ikke til å anbefal nå det er troppbefal) og nr 2 gå på ut med gjengen og å sjekk opp et søt befal og prøv å får i sengs (NOT RECOMMED) :blush: har flere histoere fra dimfest men de for ta senere

Lenke til kommentar
Tror denne tråden kommer til å peake på 1. nyttårsdag. Spesielt med holdningene til enkelte skjetunger her inne.

 

Jay

 

edit: ser jeg noen av dere, skyter jeg dere med forbudt stjerneskudd.

5346959[/snapback]

 

Hvorfor skal du skyte folk her? :p

 

Har ikke gjort så mye sykt i fylla at det er noe å snakke om for min del, men kan fortelle om en kompis for noen uker siden (han fortalte meg):

 

Han hadde vært å drekki hos en kompis og de hadde sitti i kjellerstua hans, mens faren i huset hadde hatt rakfiskelag med venner av seg i etasjen over. Når rakfiskelaget var ferdig satt det igjen faren og ei dame på 42, og hun dama hadde gått ned til der kompisen min satt å festa. Så hadde hu begynnt å sjekke opp kompisen min, og begynt å rote med han :D Han er 19 og hun er 42! Det beste er at hun har en guttunge som er 18! Også prøver hun å få en på 19 til sengs haha. Jeg snakket med en annen som var der og han sa at hadde det ikke vært for at de greidde å overtale han fra å hoppe i høyet med hun dama, ville han faen meg gjort det, og hun hadde ikke akkurat vært milf materiale av høyeste klasse...

Lenke til kommentar
Tror denne tråden kommer til å peake på 1. nyttårsdag. Spesielt med holdningene til enkelte skjetunger her inne.

 

Jay

 

edit: ser jeg noen av dere, skyter jeg dere med forbudt stjerneskudd.

5346959[/snapback]

 

Hvorfor skal du skyte folk her? :p

 

Har ikke gjort så mye sykt i fylla at det er noe å snakke om for min del, men kan fortelle om en kompis for noen uker siden (han fortalte meg):

 

Han hadde vært å drekki hos en kompis og de hadde sitti i kjellerstua hans, mens faren i huset hadde hatt rakfiskelag med venner av seg i etasjen over. Når rakfiskelaget var ferdig satt det igjen faren og ei dame på 42, og hun dama hadde gått ned til der kompisen min satt å festa. Så hadde hu begynnt å sjekke opp kompisen min, og begynt å rote med han :D Han er 19 og hun er 42! Det beste er at hun har en guttunge som er 18! Også prøver hun å få en på 19 til sengs haha. Jeg snakket med en annen som var der og han sa at hadde det ikke vært for at de greidde å overtale han fra å hoppe i høyet med hun dama, ville han faen meg gjort det, og hun hadde ikke akkurat vært milf materiale av høyeste klasse...

5347123[/snapback]

 

Jeg var 15, hu var 42.

Been there, Done that...

Lenke til kommentar
Tror denne tråden kommer til å peake på 1. nyttårsdag. Spesielt med holdningene til enkelte skjetunger her inne.

 

Jay

 

edit: ser jeg noen av dere, skyter jeg dere med forbudt stjerneskudd.

5346959[/snapback]

 

Hvorfor skal du skyte folk her? :p

 

Har ikke gjort så mye sykt i fylla at det er noe å snakke om for min del, men kan fortelle om en kompis for noen uker siden (han fortalte meg):

 

Han hadde vært å drekki hos en kompis og de hadde sitti i kjellerstua hans, mens faren i huset hadde hatt rakfiskelag med venner av seg i etasjen over. Når rakfiskelaget var ferdig satt det igjen faren og ei dame på 42, og hun dama hadde gått ned til der kompisen min satt å festa. Så hadde hu begynnt å sjekke opp kompisen min, og begynt å rote med han :D Han er 19 og hun er 42! Det beste er at hun har en guttunge som er 18! Også prøver hun å få en på 19 til sengs haha. Jeg snakket med en annen som var der og han sa at hadde det ikke vært for at de greidde å overtale han fra å hoppe i høyet med hun dama, ville han faen meg gjort det, og hun hadde ikke akkurat vært milf materiale av høyeste klasse...

5347123[/snapback]

 

Jeg var 15, hu var 42.

Been there, Done that...

5347142[/snapback]

 

Hvorfor tror jeg ikke på den ? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...