Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Merka morra det dagen etter på da? Bare så du vet det, mødre har en tendens til å late som de ikke vet noe selv om de gjør det :)

 

Morra spurte om han var fyllesyk siden han spøy dagen etter, men da sa han nei. Men tror nok hu har noen mistanker :p Men han ble ikke direkte busta

Endret av MrUrge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hmm, kom på en ting, noen kamerater av meg så på bilder fra en fest på studentpuben, og så var det flere av dem som sa at de ikke kunne huske å i det hele tatt ha vært der, så lo jeg litt av dem da pga det, så plutselig er det et bilde hvor jeg er med, og jeg husket jo ikke noe jeg heller.. Lo ikke så mye da lenger.

 

Ellers så kan jeg feks nevne at jeg holdt på å få noe ordnings med ei jente på tysklands båten, da jeg skulle ned på rommet for å hente noe drikke eller noe. Så måtte jeg på do, og så sovna jeg der.

 

En annen gang, det var en av de første festene jeg var på, og da skulle jeg selvfølgelig orke masse drikke. Det som skjedde var at jeg ble skjenka hjemmebrent ublandet i kjøkkenglass av dama til en kamerat, og long story short; det var dårlig hjemmebrent, jeg kasta opp 6-7-8 ganger, sovna på gulvet der festen var og sov på gulvet i ca 3 timer, og var fyllesjuk i 2 dager etterpå.

Lenke til kommentar

Selvom dette er en "drite-seg ut"-tråd, må jeg legge til en ting fra det gode sjøliv, eller, nærmere sagt noe en kollega har fortalt meg.

 

Det var en gang Jan (vi kaller kollegaen min Jan - Personvern, vet du) skulle mønstre på et stort bulkskip i det fjerne sør. Nærmere bestemt Bankok. Dette her var på det gode '70-tall, så historien vil du aldri oppleve den dag i dag. Jan tok flyet til Bankok og satt seg drosjen på vei til skipet. Så etter en langtekkelig kjøretur kom de omsider til skipet, der han gikk ombord.

Da han kom ombord, var han møtt av kapteinen, som tok han inn på kontoret og tilbød Jan litt rom og cola. Jan tok gladelig imot og satt der litt med kapteinen og drakk litt. Senere, etter både kaptein og Jan var søple-fulle, var det på tide å gå opp til lugaren. I trappene opp til lugaren ble han møtt av en meget smekker messepike, som ville ha han inn på lugaren for et glass med vin. Jan tok imot innbydelsen og ble med den smekre jenta opp.

Etter noen glass med vin, ble det klart at hverken jenta eller Jan var særlig kofortable med så mye klær på eller så mye avstand mellom lemmene til hverandre (for de trangsynte; de skulle ha seg) og da Jan gikk på morgenen for å jobbe, kom kapteinen til Jan og spurte om Jan hygget seg med prestepiken de hadde ombord. Jan spurte om hvem prestepiken var og fikk nemlig svaret; "hun du hadde deg med inatt, vet du".

Hele besetningen hadde sett de i akten, itilegg til en god del fra land.

 

Hihi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Har ikke noen ekstrem historier som noen har her. Men her er kanskje 2 av mine flauste:

 

- Hadde kommet hjem god og full på Jæger, hadde nesten gått til sengs med en gang. Etter en liten stund våkner jeg med en del spy på teppet og litt på puta(flaks ikke noe mer havnet i senga). Av alle ting begynnte jeg å rengjøre dette(prøvde hvertfall), men fant ut at det ikke var noe vits, så jeg hengte det ut for lufting. Nesten dag våkner jeg og gjør mitt vanlige, så møter jeg mamma(den gangen jeg bodde hjemme) som lurte på hva jeg gjorde i går? Hun hadde næmlig fått en pute og teppe fulle av spy av naboen. Det hadde vært sterk vind den natta...

 

- Denne historien er vel fra nesten første gangen jeg drakk med skikkelig full, og det på dårlig hjemmelaga vodka på nyttårsaften. Etter en god og stor middag, og masse pottis. Ble det satt i gang shotting, og uheldigvis var det bare meg som shottet. Om ikke alt for lenge måtte jeg spy, og klarte ikke holde meg og spydde utover store deler av gangen litt på vegg til vegg teppe på soverommet til foreldrene til kompisen min og utover hele badegulvet. Det har seg slik at jeg måtte løpe, og for å komme inn på badet måtte jeg ta en 180graders sving. Og ikke bare med det, gulvet var av slike steinfliser, altså ekte stein og ikke behandlet med alle slags materialer, det luktet seriøst i ei uke etterpå inne hos de. Og som jeg har blitt mobbet for det :)

Lenke til kommentar

Dette er en historie som ikke har skjedd med meg, men med en eller anna Dude/Shick i blokka. Jeg aner ikke hvem det er.

 

Her forige helg hadde vi vorsh i blokka.

Etter 12 Øl og en halv pizza var det påtide og komme seg på byen, drosja ble ringt og vi var på tur, klokka hadde blitt 1 ca.

Men i heisen ned begynte jeg og føle meg litt uggen. Jeg spydde rett ned på heisgulvet, spyet spruta utover veggene og på skoene til de andre.

På døra til heisen ser man tydelig at trøkket/splæshet når spyet traff gulvet var stort. Sprut over kvarte nede av døra.

Kjøttbiter og stank av magesyre er ikke herlig.

En diameter på 40cm ca stor PØL med spy mitt i heisen.

 

På tur ut av heisen måtte jeg spy i gangen, men da ikke så ille som i heisen.

 

Så var det bare og komme seg på byn.

Skal si at det stinka bra når jeg kom hjem. Gidda ikke og stå i spyet så jeg gikk heller opp trappene.

 

Hehe dagen derpå var det noen som hadde reagert med og skrive store fuckings bokstaver på et papir og hengt opp nede i 1 etasjen ved heisen.

 

"HELVETTES IDIOT SOM HAR SPYDD I HEISEN, KOM OG VASK ETTER DEG!"

 

Meg igjen:

Glad jeg bor i 3 etasjen, går hele tiden opp trappa uansett. Hehe!

Synes synd på de i 11 etasjen. WHAHAHAHAHAHA!

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...