Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

En gang på et utested med ei venninne. Får øyenkonakt med en sexy fyr. Han smiler til meg. Jeg smiler tilbake. Han smiler enda litt mer til meg. Jeg smiler, legger meg ned på gulvet og vrir meg som om jeg skulle vært Shakira... :blush: Han mista interessen (kanskje ikke så rart...)

 

En annen gang trodde jeg jeg var alene hjemme og at foreldrene mine ikke skulle komme hjem på lenge. Bestemte meg for å drikke og kose meg litt. Satte på dundrende høy musikk og drakk til jeg spydde, bokstavelig talt... Plutselig sto mamma i døra. Gulvet på rommet var fullt av spy og etterpå ble jeg nærmest behandla som en jævla alkoholiker... Ikke særlig gøy nei...

 

En gang forlot jeg nattklubben jeg var på sammen med en tilfeldig fyr og kom bort fra venninna mi. Senere gikk vi (fyren og jeg) fra hverandre og jeg tussa alene rundt i byen på leting etter venninna mi. Var ganske drita. Spurte en fyr om å låne mobil og hva gjorde han? Jo, han lånte meg først mobilen og førte meg deretter rett til purken... Så bar det til stasjonen...

 

En annen gang (ganske nylig faktisk) overså jeg ei venninne, som jeg innerst inne er litt sur på p.g.a at jeg føler hun aldri tar kontakt. Føltes deilig å raskt si hei, for så å gå forbi uten å stoppe der og da, men senere angra jeg for at jeg hadde vært så overlegen... :roll: fant på en unnskyldning og hun trodde meg glatt... :D

 

Ja, dette var da noen...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg som drakk en del i kveld fant ut at han ville hoppe på trampoline. Etter noen hopp gikk han på hue av trampolina og ble liggende. Vi trudde at han hadde skada seg, men han satte seg opp med et glis og begynte å synge på Postgirobygget - Idyll. Noen timer seinere oppdaga han at han hadde ekstremt vondt i hodet. Han hadde fått hjernerystelse :p

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis bestemte å oss å dra ut en dag rett etter russetida i år, de fleste var gira på å ta det med ro den helga. Starter i 20-tida på kvelden, sitter å pilser oppe på loftstua hans (svært hus med 4 etasjer og vi var alene). Etter et par timer og en del øl hadde vi prestert å lage en annen suppe av en film (link for de absolutt pedantiske) som jeg ikke faen aner hvordan vi klarte. Så husker jeg at vi gikk ned i tv-stua og satte oss, jeg ble en gang lysten på mer drikke og tok turen mot kjølerommet. Et par øl ut og en gammel takeaway-pizza så fristne ut. Med litt redusert tankegang fyrer jeg pizzan inni microbølgeovnen med en distinkt besluttsomhet om at den trengte 10min på max varme. Utrolig at jeg faktisk fikk meg til å spise greiene etterpå, brannsårene på hendene vitner sitt.

 

Etter jeg på en eller annen måte hadde spist stykkene kom det fler folk på besøk, blandt annet vertens lillebror og hans kompis. Da satt jeg på verandaen og de kom med en 2-liters dunk 14% hvitvin. Merk, da hadde jeg drukket 10 halvlitere øl og 4 halvlitere cider og hadde strengt tatt fått nok. Hardttenkende som jeg var, møtte jeg selvfølgelig utfordringen med å styrte et melkeglass fullt med vinen. Den gikk fint ned. Og det gjorde for så vidt 4 glass til de neste 20 minuttene. Nå var jeg beyond all help for å si det sånn. Det første jeg gjør er å begynne å vandre litt på verandaen to etasjer over bakken. Selvsagt datt jeg overende et par ganger, og da fikk jeg et par flasker munkholm servert, jeg sto lenge å inspiserte flaskene som jeg omsider kastet bak over hodet mitt ukontrollert mens jeg ropte at det var "skit på boks". Flaskene landet i en hårfin sprekk mellom en helt ny Volvo XC90 og VW Passat. Utrolig flaks.

 

Så tar jeg opp en sånn diger putekasse og dundrer den over verandaen mens de rundt spør hva faen jeg drev med. Stolt svarte jeg "løste kvantefysikkens største likning". De mer kontrollerte personene rundt meg hentet den vel og satte den sammen, før jeg igjen kom til å snuble over den å knuse hele dritten. Lå på gulvet i en halvtime mens jeg grein om at jeg var blind mens blodet rant fra nesen. Omsider og med litt hjelp kom jeg meg opp og bestemte meg for å gå ned en bratt trapp. Fortsatt troende at jeg var blind, og gikk dermed med lukkede øyne. Det endte med at jeg trynet ned den åtte stegs lange trappen med hodet først. Lå der helt til jeg fikk åpnet øynene i bakhagen hans, hvor jeg nå sto å skjelte ut et tre/busk i litt over en halvtime, fult troende i at det var en person.

 

Så ramler jeg meg enda en etasje og enda en trapp trynet ned til utgangsdøra og inngangspartiet hvor folk spiller bordtennis. Der setter jeg meg på en mur mens jeg spyr godt og lenge. Så kauker jeg ut så hele nabolaget hører det at vi faen meg må til byen, klokken er slaget 12! (Utrolig at jeg fikk lest av tiden på klokka). Da hadde det kommet 3 kompiser av meg i bil, som "nøt" showet/passet på meg. De kranglet vel et lite 20 minutt om hvem som skulle kjøre meg hjem. Det neste jeg vet står jeg i gangen i mitt eget hus hvor jeg plutselig kommer på at jeg skal skifte skjorte og dra til byen. Våknet 30 minutt senere i mitt eget spy i senga og vrenger av meg både klær og lakenet på senga og pælmer det ut inngangdøra. Så spyr jeg i gangen, på badet, på kjøkkenet, på stua, i trappa og i skinnsofaen vår.

 

Våkner neste morgen ca 10.00 i en gardin gudene vet hvor kom fra og jeg er fortsatt suppe full. Skjønner i og med at det er spy over alt at en runde vask ikke kunne skade. Står å vasker i et par timer før fattern kommer ned med hånda klepet på nesa og et ikke så alt for fornøyd blikk mot meg. Holdt meg i maska og forklarte at jeg hadde hatt et forferdelig magesjau og at alkoholen hadde ikke vært noen faktor i det hele tatt.

 

Var et reint helvette å vaske opp alt og sofaen stinka sikkert 3 uker i ettertid. Når jeg ble edru ut på dagen merka jeg at jeg hadde sykt vondt over alt og det var ikke en plass jeg ikke kunne finne et blåmerke. Bakhodet bærte den største kulen jeg noen sinne har opplevd, kanskje ikke så rart mtp trappefallet.

 

Alt det som skjedde etter jeg begynte å spise pizza har jeg nesten ikke noe husk fra. Alt er blitt meg fortalt eller bevitnet via mobil-filmer. Vurderer nesten å legge ut filmer av meg selv den kvelden, men de er GANSKE heftige og _litt_ ydmykende, dog utrolig morsomme :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

sagt mye jeg ikke burde sagt, send mange meldinger jeg ikke burde sent, tatt mange telefoner jeg ikke burde tatt. men ellers har jeg ikke gjort noe så utrolig dumt. bare rett og slett bærsja en god del på leggen

 

edit: drukket til blackout..første og siste gang :p angrer vel på det men glad jeg ikke gjorde noe dumt da..

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar

Inntak alkohol: Masse shotts med 60% på kort tid

Ting jeg ikke skulle gjort: Kjørt motorsykkel, gått ned å spist på bensinstasjonen, spiste is med tre shott whiskey i (smakte seriøst shit), henta mer whiskey.

 

Det hele startet med at jeg dro opp til en kompis bare for å slappe av for kvelden. Kompisen min fant ut at vi skulle til en annen kompis, så vi dro dit.

Kjørte motorsykkel dit begge to. Vi startet med litt pc nerding, men han ene var kåt på drikke så han forslo kjellerstua. Han fant fram shottglass og vi startet.

 

Rett på 60%, jeg klaget over dette og spurte om han hadde noe lettere, men det hadde han ikke så da bar det ivei med 60'en. Etter det 10ende shottet var jeg ganske stupa.

Da gikk vi ned på bensinstasjonen og kjøpte pølse..så husker jeg ikke helt..men jeg fikk en telefon fra en annen kompis som ikke var der..og han sa jeg hadde sendt han noen uleselige meldinger og han ringte bare for å skjekke om det gikk bra.

 

Etter bensinstasjonen dro vi tilbake og shottet et par shotts til. Da sa kompisen min stopp, han ville ikke at jeg drakk mer, så da var det trilling av sykkelen hjem. (Kompisen min er en svamp, kan drikke mye uten å bli dritings) 120 kilo sykkel i fylla? ^^ wow, det var tungt skal jeg si dere. Skjønner ikke helt hvordan jeg klarte det.

 

Våknet neste dag uten noe spy i det hele tatt. Men en bankende hodepine.

Lenke til kommentar

Vi var 3 stk på et lan hos en kompis for et par år siden eller noe sånt, vi skulle få besøk av ei jente så vi fant ut at vi kanskje skulle ta pause fra nerdinga og ha en liten fest istedetfor. Vi fikk jo gratis alkohol så det var ganske greit egentlig. Så vi ringte noen venner å begynte å drikke, Jeg fikk i meg 10-12 pils og litt jeger. Kan legges til at jeg da hadde spist en pølse på 24 timer og jeg er heller ikke store karen. Ihvertfall jeg var rimelig full etter dette og jeg begynte å bli litt småkvalm. Jeg vet ikke helt hva jeg skulle, men jeg skulle ihvertfall opp i 2. etasjen og hente noe. Når jeg hadde kommet meg opp trappa kjente jeg at jeg måtte spy, så jeg snudde og begynte å gå ned igjen. Etter første trappetrinn klarer jeg på et eller annet vis og sovne, så det ender med at jeg faller baklengs ned trappa mens jeg spyr utover hele dritten. Jeg våkner opp i bunnen av trappa og skjønner ikke helt hva som har skjedd. Jeg blir hjulpet opp å noen får meg inn i dusjen og legger meg til å sove. Våkner neste dag med fult av sår på ryggen og en vond nakke.

 

Og ei vennine som var der skulle trene neste dag, og hun hadde jo selvfølgelig treningsbagen under trappa ÅPEN, så alt treningstøyet hennes ble fult av oppkast som hun ikke merket før hun var på treningstudio dagen etter :p Da følte jeg meg rimelig kul.

 

Jeg har også en god del andre fall og fyllestunts, men de må man nesten se for at de skal være morsomme, men for ikke lenge siden på byfesten fant jeg ut at jeg skulle teste hvor tung en bil var. Så når det kom en tilfeldig bil forbikjørene tok jeg foten ut

i veien og lot bilen kjøre over foten min. Den første gangen merket jeg ikke at den kjørte over foten min engang så jeg måtte nesten teste en gang til. Om det gjorde vondt eller ikke husker jeg ikke, men jeg hadde ihvertfall ingen skader neste dag. Og tilslutt, vet ikke om det er en tabbe eller hva jeg skal kalle det, men det var ihvertfall ikke bra. Etter alt for mye sprit begynte jeg å kline med dama til en kompis, vi var rimelig fulle alle, men fortsatt dumt av meg(oss).

Lenke til kommentar

Har ingen historier om meg, men kan nevne noen korte om et par kompiser:

 

Sommeren for to år sia var vi hos en kompis og drakk, og han ene drakk vel 10-12 bokser med importert øl, dvs. det var mye sterkere enn vanlig øl. Først merka han ingenting påsto han, men et par minutter etter kastet han opp på seg selv, sidemannen og verandaen uten forvarsel. Etter det krabba han ut på gresset hvor han sovna, og ble der resten av kvelden. Vi lurte litt på hvordan vi skulle få han hjem, siden ingen kunne kjøre, og det endte med at vi måtte trille han i trillebår hjem. Det var tungt og ustabilt, men vi klarte det.

 

En annen episode som er verdt å fortelle var da en venn av meg, etter mye øl og endel sprit, bestemte seg for å kle av seg og hoppe naken på trampolina i hagen. Med rundt 30 tilskuere var jo det er artig syn, og det ble tatt endel bilder. Det endte med at han tryna av trampolina og landet i en busk. Deretter lå han en stund på gresset, fortsatt naken, før noen kom med klærne hans. Resten av kvelden lå han og spøy. ;)

Lenke til kommentar

dette skjedde i går,

a fy faen å flau jeg er nå :blush:

bestemte meg for å bade bynte å kle ta meg og tilslutt sto jeg der i boksern og hoppa utti.

og så var det noen som bestemte seg for å ta en wedgi, altså dra opp boksern.

dom hadde dratt så hardt at boksern rauk og alle såg reva mi, om de såg noe mer veit jeg ikke for jeg var kanon dritings.

har litt fylleangst nå ja.

helvete ta sprit,

Lenke til kommentar

Har en historie jeg og.

Var fra en russebuss kåring i år. Eikeli kåringen hvis noen lurer.

Hadde ingen planer om og drikke så mye siden det var en mandag og jeg var på utplassering den uken. Hadde med meg 4 boksøl.

Etter og ha drukket opp den og litt mer møtte vi på en kjent person som hadde med seg noe blankt på en plastikkflaske. Tror det var vodka.

Så jeg og en annen venn klarte og tigge til oss mesteparten av flasken hans.

 

På vei hjem gikk jeg for det meste i veien selv om jeg prøvde og gå på fortauet.

Synet var helt uklart. På veien hjem la jeg meg ned i grøften. Ble fortalt det senere av kompisen min. Eneste jeg husker var at jeg tenkte: Håper det ikke er noe hundebæsj her.

 

Hørte også at det var noen russ som hadde gått opp på taket av bussen deres. De sovnet der og ble glemt. De våknet opp når bussen kjørte på E18

Lenke til kommentar

blitt sugd foran venner ol..

 

sagt til far til en kompis mens kompisen sto der, moren var også tilstede " Ta med deg den jomfrulige sønnen din og dra til helvette"

- Var visstnok noe jeg sa, jeg husker ikke så alt for mye ..

 

Error Lars ; var ikke det bare en vanlig fyll da ?

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar

Var vel første store (store som i å ikke drikke med noen få kompiser) festen min.

Drakk alt for mye, hadde tunga i kjeften på alt for rart og fikk bråk med stedets største tosk. Han dytta meg visstnok litt rundt omkring, og vips gikk ryktet om at jeg hadde fått seriøs juling. Broren min fly forbanna (som var et annet sted, og derfor litt redd for lillebroren sin <3) ringer til faren min, som kommer i bil og henter meg 1 time etterpå.

 

Verste var når jeg da lå baki bilen på vei hjem så hadde jeg spydd ned omtrent hele bilen.

Faren min er en jeg har stor respekt for, så rimelig flaut å ligge baki bilen hans drita full, i mitt eget spy.

 

Kilder: Kompiser og oppgitt far. :w00t:

 

Edit: Bytta ut enkelte ord, passa ikke helt.

Endret av Tiidus
Lenke til kommentar

Sist jeg dreit meg ut var i helga :ermm:

 

Jeg var fest og måtte pisse. Doen var opptatt og det regnet ute så jeg orket ikke gå ut.

Derfor gikk jeg ned og inn på et soverom der det ikke var noen.

Mens jeg sto der og pisset kom plutselig hun som bodde der inn :cry:

 

Hun ble rimelig sint.

Det slutta med at alle på festen (ca 30- 50) fikk vite om det og jeg måtte vaske rommet.

 

Det var btw hennes rom :(

 

 

Ender som regel med at jeg blir alt for full på fest..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...