Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skjedde for 7 - 8 år siden

 

Jeg drev å fyllekjørte med moped , fram å tilbake mellom selve festen og der jeg bodde. var ca 1 mil fram å tilbake.

 

jeg kjørte slalom mellom hvitstripene . etter den femte turen tilbake skulle jeg tøffe meg for de andre som stod utenfor der det var fest. Så jeg la meg skikkelig nedpå i svingen inn mot huset , å der gikk jeg rett i en dyp grøft, mopeden havnet over meg . så dritings som jeg var kom jeg meg ikke opp, men lå å kavet i 10 minutter mens folk så på :p

 

Har ikke fyllekjørt siden den gang

Endret av Raude
Lenke til kommentar
Dette skjedde for 7 - 8 år siden

 

Jeg drev å fyllekjørte med moped , fram å tilbake mellom selve festen og der jeg bodde. var ca 1 mil fram å tilbake.

 

jeg kjørte slalom mellom hvitstripene . etter den femte turen tilbake skulle jeg tøffe meg for de andre som stod utenfor der det var fest. Så jeg la meg skikkelig nedpå i svingen inn mot huset , å der gikk jeg rett i en dyp grøft, mopeden havnet over meg . så dritings som jeg var kom jeg meg ikke opp, men lå å kavet i 10 minutter mens folk så på :p

 

Har ikke fyllekjørt siden den gang

 

Whoops den var lei ;)

Lenke til kommentar
syntes du kanskje skal holde kjeft om fyllekjøringa di jeg, dette imponerer ingen, og når du fremlegger det slik virker du bare som en gedigen idiot.

 

Gjelder forsåvidt og "Raude".

 

 

Er det kun imponerende ting som kan skrives her da? Det er jo sine værste tabber man skal skrive, og fyllekjøring er vel en av di værste. Kan ikke si at jeg blir imponert et gram av å lese tråden, men noen morsomme historiere er det.

Endret av untouch4ble
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En kompis av meg festet litt for vilt under russetiden 2006, han festet og drakk i Tryvann(russetreff). Neste morgen våknet han og hadde ingen ting på seg, ikke noe penger, bankkort, mobil eller noe sånt. BAre russeklær.

Det verste av alt var jo at han husket ingen ting og lå på en benk i København(Danmark!). Han veit ikke åssen han klarte å komme seg dit :p Han lå der og tenkte høyt «WTF?!?»

 

 

Sjukt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
syntes du kanskje skal holde kjeft om fyllekjøringa di jeg, dette imponerer ingen, og når du fremlegger det slik virker du bare som en gedigen idiot.

 

Gjelder forsåvidt og "Raude".

 

Hva feiler det deg da? Jeg legger fram at jeg fyllekjørte for 8 år siden, å samtidlig avslutter jeg med at jeg aldri har gjort det igjen.

 

Hva beviser det så fra min sin side? Jo at jeg har tatt lærdom og at fyllekjøring ikke er en lur ting å gjøre

 

Posten var HVERTFALL IKKE men som noe show off !

Endret av Raude
Lenke til kommentar

Får nesten bli med her. En kveld sommeren for to år siden hadde jeg det *kremt* morsomt. Var 16 år og ikke særlig vant med alkohol, og hadde stjålet(ja, du leste rett) en helflaske bacardi lemon og en halvflaske smirnoff triple av en kompis. Han hadde gjemt det i skogen, og fortalte meg hvilken skog det lå i. Da gikk jeg og en annen kompis ut med lommelykt og leita. Hahahaha.

 

Uansett, jeg tenkte såklart at jeg ville ha noe annet å drikke også, så jeg stjal litt baileys av mora mi og putta i ei flaske. Hvis jeg forteller at jeg hadde en desiliter baileys, og at resten av det i iste-flaska var sjokolademelk og vodka, tror dere på at jeg spøy ut alt som fantes i meg og litt til?

 

Etter å ha helt i meg alt det der, og sikkert litt til, sjangla jeg ned til stranda. Derfra skulle vi gå til byen på fest. Da var klokka 10. Plutselig, på vei til byen, legger jeg merke til at venna mine drar fra meg. Så ble alt svart. Bokstavlig talt svart. Og jeg vokner opp klokka 3 i seilbåten til pappa(som er en drøy kilometer unna stranda). Der spøy jeg litt til, og sjangla hjem. Jeg gikk fra seibåten i halv 4-tida, og jeg var hjemme etter klokka 6. Det er 4 km fra meg til seilbåten. Det vil si at jeg gikk i 2 km/h. Det er flaut.

 

Kan forresten også nevnes at jeg hadde tre spystopp på vei hjem, og to av de sovna jeg i noen minutter. Fyll er morsomt altså!

post-108681-1226861852_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

En kamerat av meg tar kaka.

Det var natt til 1. og alle var skikkelig sørpe, så møtte vi noen gutter som skulle på en fest, så vi ble med de dit. Festen var i seg selv ganske lame og det endte med at alle stakk. Til slutt var det bare oss og festholderen igjen. Han ble så drita at han helt random sovna i sofaen og det var da kameraten min fikk den syke idèen om å rasere og totalt ødelegge hele leiligheten hans for morro..

 

Han helte alt av vann/melk/alkohol utover gølvet, tømte brannslukningsapparatet over hele leiligheten, dreit i skuffen og tømte blæra utover hele badet.

 

Slemt var det, men fytti helvete og fett det var å se på! :D

 

Tok du bilder? Det skulle du gjort.

Lenke til kommentar

En kamerat av meg tar kaka.

Det var natt til 1. og alle var skikkelig sørpe, så møtte vi noen gutter som skulle på en fest, så vi ble med de dit. Festen var i seg selv ganske lame og det endte med at alle stakk. Til slutt var det bare oss og festholderen igjen. Han ble så drita at han helt random sovna i sofaen og det var da kameraten min fikk den syke idèen om å rasere og totalt ødelegge hele leiligheten hans for morro..

 

Han helte alt av vann/melk/alkohol utover gølvet, tømte brannslukningsapparatet over hele leiligheten, dreit i skuffen og tømte blæra utover hele badet.

 

Slemt var det, men fytti helvete og fett det var å se på! :D

Ja, det var nok veldig morsomt.

 

Blir flau over enkelte folk...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...