Gå til innhold

Hvordan har du driti deg ut med Kong Alkohol?


DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal vi se. På lørdag var vi i storform. Drakk masse vodka og ble spandert noe mer sprit av en annen på vors. Jeg blacket selvfølgelig ut. Jævla mye sprit på en gang. Men historien fikk jeg jo høre dagen derpå.

 

Tydligvis så var planen å ut å hilse på nye folk som kom på vorset. Og på huset var det et lite vindfang med glass liksom. Og vi sto utenfor.

 

Så skulle jeg fram for å hilse på en kar. Før jeg klarte å komme fram til han mistet jeg balanset. Og vi begynte visstnok å gå bakover og datt rett gjennom ei rute. Knas, knus, ligge og sprelle i knust glass. Deretter ble vi jo selvfølgelig kastet ut og tok kvelden før klokka var 22.00.

 

Slapp unna med en litt vond rygg og ræv. Var egentlig jævla heldig :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt gammel, men morsom tråd så jeg bidrar med med mitt.

 

Jeg har:

 

Revet ned en gardinstang når jeg skulle reise meg opp fra en sofa hos en kamerat.

Spydd ut hele vasken hos samme kamerat. En annen kamerat av meg renset vasken og fulgte meg et stykke hjem. (Husker ikke om det var halv ellve eller halv tolv)

Sovnet under trappen til enda en kamerat og blitt vekket da festen var over. Var godt å ha følge hjem.

Drukket meg sørpe full på tyrkisk peppershot, ble funnet i en bakke av to venner. Husker ikke alt derfra, men det endte med at vi ble funnet av politiet og kjørt hjem. Neste dag oppdaget jeg at jeg hadde mistet ringen min i leppen.

Drukket en god del ting på den lokale puben, sovnet utenfor og ble vekket av bartenderen en stund etter stengetid og ble fulgt halvveis hjem.

Strippet på en fest

Vært ute med noen venner, lånte mobilen min til en bekjent jente som tømte kortet med å ringe til bla. opplysningen og taxi. Våknet neste dag med spy i sengen og tungt hode.

 

Det er de tingene jeg kommer på nå. Mulig det hender andre ting i nærmeste framtid.

Lenke til kommentar

Dette er riktignok ikke gjort av meg, men angikk meg i aller høyeste grad da vi var på ferie i Sunny Beach i sommer. Den ene kvelden var vi som vanlig ute på fylla, og kompisen som jeg bodde på rom med (vi delte rom 2 og 2), ble ganske sørpefull etter litt vel mye Jack Daniels. Han tok etterhvert en taxi hjem til hotellet, og vi andre tenkte ikke stort mer over det. Jeg kom hjem på hotellet rundt 2 timer etter kompisen min, og var ganske full selv, så uten videre å tenke meg om la jeg meg bare rett ned på sengen og sovnet. Det neste jeg husker er at jeg våkner opp noen timer senere med en sjampinjong (av alle ting) liggende på brystkassa! Det kompisen min hadde gjort, var rett og slett at isteden for å spy på sin egen seng, så hvorfor i helvete ikke like så godt bare snu seg til naboen og gi han alle godsakene?

 

Så folkens, når dere deler rom, hold god avstand mellom sengene!

 

Et lite bilde: (trust me, det ligger en god del mer snadder under dynen min)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-65834-1190327671_thumb.jpg
Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Synd at denne tråden nesten er dødd ut, har vært morsomt å lese gjennom den. :D Husker enda en litt eldre ting jeg for fortelle om:

 

Var et par- tre kompiser hos meg og drakk litt først og så skulle vi etter hvert ned til en venninne som hadde en ganske stor fest og fortsette der. Jeg holdt meg til øl mens vi var hos henne men så stakk vi til byen og da gikk jeg over til mye drinker og shot etter hva jeg husker. Skjedde ikke noe spesielt på byen, men neste dag våknet jeg mellom 10-12 tiden tror jeg det var. Da lå jeg på gulvet på badet hjemme og hadde kledd halvveis av meg. :thumbup: Jeg klarte å komme meg opp, gikk i dusjen og dro ut og handlet litt mat og øl til kvelden før jeg gikk og la meg i sengen. Ble vekket klokken fire på dagen av at det ringte på døren.

Lenke til kommentar

Det morsomste er når du har vært på vors, mistet vennene du er med, kommet deg helskinnet til en fest og finne ut at du ikke kjenner en eneste en på festen og at du har kommet feil. Var festiviteter på den festen må jeg si! Jeg kom tilfeldig til å hilse på ei jente jeg begynte å prate en god del og det endte jo selvfølgelig med rotings. Men det verste var jo når noen pirket meg på ryggen og sa at det var kjæresten hans. Da blir du passe forfjamset.

 

Og etter den forfjamsede episoden, bestemte jeg meg for å bevege meg sakte hjem, men sikkert gatelangs med gin-flaska i hånda, som var halvfull. Da jeg gikk ble jeg tørst, og jeg hadde jo leskedrikk i hånda, or so I thought. Så jeg drakk jo to store slurker og fortsatte å gå. Etter å ha kommet meg hjem, var det uheldigvis ikke mer igjen.

 

Skal si jeg følte meg dårlig og flau når jeg våknet opp neste dag.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Husker første julebordet jeg var på. Hadde vært på vors hos en jeg jobber med, da vi kom til festlokalet hadde noen satt fra seg en nesten full plastkopp med ren sprit. Jeg koste meg med den mens folk kom seg inn, satte seg ned osv. Selfølgelig traff den spriten meg i bakhodet som et godstog.

 

Jeg gikk bort til sjefen våres, kløp han i kinnet og kalte han bollemann. :blush:

Skremte en stakkars musiker, til slutt la de meg i en gummibåt (Var hawai themed party.) Etter jeg hadde kommet meg og julebordet nærmet seg slutten, labbet jeg hjem.

Der traff jeg...ja nettopp sjefen min igjen i gågata. Jeg hilse på han for og så prestere med en fin rull oppi fontena. Våt og kald gikk jeg hjem. :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Likte denne tråden jeg så jeg gir den et "ørlite" bump(med innhold selvfølgelig). Må jo være andre enn meg som har åpna korken litt for mange ganger i det siste :)

 

Skulle på tysketur med klassen i helga som var. Handla en liter med sambucca(anisbrennevin på 42%) på vei ned som jeg tenkte å drikke der nede på to kvelder. Det ble en i stedet:p. Hadde et par shot som jeg tente på å greier(økonomi var tanken, du kan bli veldig full av det). Se for deg en person 173 høy, litt under 60 kilo, der har du meg. Husker ikke så veldig mye av kvelden bortsett fra klokka 11 om morra-en. Da hadde jeg stjelt nøkkelen til noen å trodd det var min egen. Slutta å drikke omtrent 12 timer før..... Hvordan det gikk på kvelden, vet jeg ikke så veldig mye om. De fleste hadde aldri sett en så drita person før og var veldig nær å sende meg på pumping......

Lenke til kommentar

Haha, hadde en kompis her for en stund siden nå. Vi var hos han, og jeg og en annen kunne ikke drikke, så planen var at han skulle drikke. Han var alene hjemme og hadde selvfølgelig ikke spist eller noe sånt på dagen. Så vi starta å skjenke han :p

 

Han ble så drita, selv om han ikke drakk så mye, men det var jo first time også. Men så fikk vi han til å legge seg til å sove. Han gjorde noen rare ting i søvne, men etter 20 min kaster han opp. Vi får jo panikk siden morra hans kommer jo hjem dagen etter, vi setter han i dusjen og vasker spyet hans. Han var helt "dau", han satt å brakk seg hele tiden i dusjen og vi fikk ikke kontakt, han prøvde å bevege seg men kom ikke lengre enn å løfte hånda 10 cm opp.

 

Jeg og kompissen trodde nesten vi skulle ringe sykehuset, men vi gikk til en voksen som bodde over, han sa at dette var bare naturens gang og han kom til å klare seg bra..

 

Så der gikk vi å vaska spy i 4 timer og fikk lagt han i senga.

Jeg skulle på jobb dagen etter, så da gikk jeg innom han for å skjekke. Der var han, sjangla ut av døra og så het jævelig ut. Men vi hadde filma han på mobilen og han bare lo.

Heldigvis gikk det bra :p

Lenke til kommentar

Ok, here goes. Det var duket for semesterets første fest. Dette var like etter juleferien, og det var en stund siden jeg hadde sett kompisene i klassen. Dette var jo naturligvis en anledning man ikke kunne la gå fra seg, så det skulle drikkes.

 

Alt begynnte fint. Vors hos en kompis, vi var vel en fem-seks stykker der. Dro til utestedet hvor denne sammenkomsten ble arrangert i ti-elleve tida for å sosialisere med kjentfolk. Vi har det meget koselig. I elleve-tida finner jeg ut at jeg vil kjøpe drinker. Drinker i alle regnbuens farger går ned, og i tillegg til å bruke en pen sum på dette begynner jeg å bli temmelig full.

 

I 2-tida stikker vi tilbake dit vi hadde vors for å fortsette drikkinga. Vi var vel den samme gjengen som var der i førsten. Jeg merker at jeg begynner å bli rimelig full, og stavrer meg derfor på dass slik at jeg kunne ringe en kompis for å få ham til å hente meg. Gadd naturligvis ikke å gå hjem i den tilstanden jeg befant meg i. Idet jeg skal ringe satt jeg meg ned på dassen. Vel, falt som en potetsekk blir vel mere riktig. De som satt på stua sa at de bare hørte ett brak, så de lurte på hva som hadde skjedd. En av de som bodde der kom for å se etter, og idet han åpner døra til toalettet renner det vann ut. Jeg hadde faktisk klart å ødelegge hele greia, så det flommet vann ut. Det eneste jeg sa var "Jeg tror dassen deres er ødelagt.."

 

Og nå begynner ting å ta av. Dette skjedde i andre etasje i et leilighetskompleks, og alle mann tok til pumpene. For å forhindre at vannet tok seg fra badet og inn i stua lagde de som var der en slags demning med håndklær og alt annet av tøy vi kunne finne. Jeg brukte genseren og t-skjorta, før jeg stavret meg tilbake i stua og la meg på sofaen. Tror faktisk jeg sov litt, for når jeg kom til meg selv hadde de ringt brannvesenet, slik at de kunne stenge av vannet i bygningen. De var der en stund for å se hva som var ødelagt og så videre. I mellomtiden hadde jeg bevegd meg ut på rommet til kompisen min, og fordrev tiden med å spy ut av vinduet.

 

Våknet dagen etterpå. Det eneste jeg hadde på meg da jeg dro var bukse, sko og jakke. Alle de andre klærne mine var våte, og jeg kjente meg enda litt full.

 

I ettertid kostet det meg 2000,- for ei ny toalettskål, i tillegg for at jeg får rimelig mye tyn for det. Men de gutta som bodde der tok det med ett smil. Dessuten ble det jo ei temmelig morsom historie ut av det også. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...