Gå til innhold

Pewdiepie er første youtuber med 100M følgere, er han en god innflytelse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, skal vi se. Her var det som vanlig mye tull.

 

Du mener mine synspunkter er irrelevante, fordi du opplever de ikke har noen kilder. Vel, jeg mener kilden er nettopp at det ikke er forenelig å både unnskylde seg for å ha gjort noe dumt, samtidig som du kritiserer media og sier de er ute etter deg uten grunn. Da mener man at man ikke har gjort noe galt. Så vanskelig kan det ikke være å forstå. Det er jo å legge to og to sammen. Ganske grunnleggende.

 

Ekstra morsomt er det at du mener jeg ikke har dekning for det jeg sier, mens du samtidig sier Pewdiepie ikke har rasistiske holdninger, fordi du ikke opplever det sånn. Hvor er bevisene for dette? Var det de 50.000 dollarene han donerte til ADL? For da bør du søke opp og se vendingen den saken har tatt.

 

De kommentarene du viser til er vel gjerne svar jeg har kommet med når folk har tydd til personangrep og usakligheter i stedet for å diskutere sak. Som strengt tatt også hele dette innlegget ditt er. Rimelig grei måte å forskyve diskusjonen på når man åpenbart ikke har noe mer vettugt å komme med. Tar det som en bekreftelse på at du ikke lenger klarer å argumentere for synspunktene dine.

 

Jeg tar meg derfor ikke bryet til å diskutere det andre vrøvlet du spyr ut, ettersom det er helt irrelevant for diskusjonen. Dersom du absolutt må dele dine personlige betraktninger om meg kan du ta det over PM, i stedet for å ødelegge hele diskusjonen.

Ja fordi enkelte mener at Pewpewdie ikke er problemet, men folk av "raseri-kulturen" du ser ut til og tilhøre. Derfor folk går på person her, fordi det er lite annet og gå på. Når det er enkelte på sine høye hest som skal dømme, ødelegge rykte, levebrød til en person etc fordi man gjør ei lita feil (Vi er mennesker vi gjør feil)

 

Så blir det litt drøyt for oss resten som ikke har noe behov for og rive ned en person fordi han klarte og tråkke i en sølepytt. (Noe som er veldig fort gjord om du holder på innen komedie)

 

Kan da prøve og diskurere raseri kulturen i stede kanskje i stede for og plukke på deg personlig? Så du slipper og rapportere alle her?

Endret av DirekteDemokrati
Lenke til kommentar

Da anser jeg det slik at du mener Skurtnilsen har «tapt» denne diskusjonen.

Bro jeg så du endra hele innlegget ditt som først var fullt av personangrep hvor du kalte meg lavpannet, idiot ++ til å plutselig dreie seg om pewdiepie og at du vil ta resten av diskusjonen over PM.

 

Hvorfor er det greit at du bruker "lavpannet" som personangrep men det er ikke greit at pewds brukte "nigger" som personangrep? Begge er minoriteter som er blitt utsatt for all verdens forferdelige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sååå opptatt av å vinne.

 

Nei. Er derfor jeg påpeker at det ikke er vinnere og tapere i en diskusjon. Nå må du følge med.

 

Ja fordi enkelte mener at Pewpewdie ikke er problemet, men folk av "raseri-kulturen" du ser ut til og tilhøre. Derfor folk går på person her, fordi det er lite annet og gå på. Når det er enkelte på sine høye hest som skal dømme, ødelegge rykte, levebrød til en person etc fordi man gjør ei lita feil (Vi er mennesker vi gjør feil)

 

Så blir det litt drøyt for oss resten som ikke har noe behov for og rive ned en person fordi han klarte og tråkke i en sølepytt. (Noe som er veldig fort gjord om du holder på innen komedie)

 

Kan da prøve og diskurere raseri kulturen i stede kanskje i stede for og plukke på deg personlig? Så du slipper og rapportere alle her?

 

Jeg mener problemet er at Pewdiepie bruker rasistiske uttrykk, ikke at folk reagerer på at han gjør det. Og nei, jeg har ikke tenkt å diskutere noe med "raserikultur" i denne tråden, da det hverken er gjeldene eller relevant til tema.

 

Strengt tatt så startet vel du med å vifte det hvite flagg før diskusjonen hadde begynt?

 

Gjerne forklar hvordan det var et personangrep på noen i tråden her. Når man snakker om personangrep i den forstand er det vel helst i retning den man diskuterer med, ikke den temaet er?

 

Bro jeg så du endra hele innlegget ditt som først var fullt av personangrep hvor du kalte meg lavpannet, idiot ++ til å plutselig dreie seg om pewdiepie og at du vil ta resten av diskusjonen over PM.

 

Hvorfor er det greit at du bruker "lavpannet" som personangrep men det er ikke greit at pewds brukte "nigger" som personangrep? Begge er minoriteter som er blitt utsatt for all verdens forferdelige ting.

 

Ja, jeg oppfordret deg til å ta diskusjonen på PM, ettersom en diskusjon om meg og deg ikke er relevant for denne tråden. Oppfordrer deg fortsatt til å gjøre det.

 

Nettopp. Liten vits med diskusjon her, uansett så vil han nok komme ut enda mer skråsikker på sin sak.

Selv om det er han mot 5.

 

Jeg lærte kjapt at er alle mot meg så stopp. Absorber informasjon, så har de som oftest rett.

 

 

Med din track record her på forumet er ikke mitt inntrykk at du innser når du har feil og andre rett. Forøvrig er det en latterlig holdning å ha at dersom mange nok mener noe annet enn deg må det bety at du tar feil. Høres ut som en mangel på integritet.

Lenke til kommentar

Etter den logikken «tapte» vell strengt tatt du i det øyeblikket du entret denne diskusjonen med ‘rasistsvin’.

 

 

Nei. Ikke med mindre noen i kommentarfeltet her tok det som et angrep på dem personlig. Når man snakker om personangrep mener man strengt tatt i retning den man diskuterer med, ikke den som er temaet og ikke engang deltar i diskusjonen. Fint forsøk, men prøv igjen.

Lenke til kommentar

Nei. Ikke med mindre noen i kommentarfeltet her tok det som et angrep på dem personlig. Når man snakker om personangrep mener man strengt tatt i retning den man diskuterer med, ikke den som er temaet og ikke engang deltar i diskusjonen. Fint forsøk, men prøv igjen.

Slik det står nå kom du med et rent angrep på person uten noen argumenter da du begynte denne diskusjonen. Da har en selv lagt lista veldig, veldig lavt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. Er derfor jeg påpeker at det ikke er vinnere og tapere i en diskusjon. Nå må du følge med.

Høres ut som noe en taper ville ha sagt.

 

Jeg mener problemet er at Pewdiepie bruker rasistiske uttrykk, ikke at folk reagerer på at han gjør det.

Og du bruker ableistiske uttrykk. Hvorfor er det noe som helst bedre å bruke "lavpannet" som fornærmelse fremfor "nigger"? Er det mindre synd på utviklings- og funksjonshemmede enn det er synd på afroamerikanere?

 

Ja, jeg oppfordret deg til å ta diskusjonen på PM, ettersom en diskusjon om meg og deg ikke er relevant for denne tråden. Oppfordrer deg fortsatt til å gjøre det.

 

LOL! Ikke forsøk å vri deg unna. Jeg er ikke interessert i å diskutere med deg på PM.

Dude, jeg leste hele det innlegget du skrev i fullt raseri natt til i dag  *før* du endret hele innholdet. Jeg så du kalte meg lavpannet (for andre gang), idiot, psykopat og ironisk nok impulsiv - minutter senere så endret du hele innlegget. Det var nok smart av deg, hvis ikke ville du nok fått en liten ferie.

 

Ordbruken din er høyst relevant for trådens tema, som er nettopp ordbruken til pewdiepie!

Han kalte noen i et online dataspill for nigger.

Du kalte flere folk på et nettforum for lavpannede + mye annet.

 

Pewdiepie hadde ihvertfall anstendighet til å legge seg flat og si unnskyld etter han dreit seg ut.

Jeg kan dessverre ikke si det samme om deg...

 

Nei. Ikke med mindre noen i kommentarfeltet her tok det som et angrep på dem personlig. Når man snakker om personangrep mener man strengt tatt i retning den man diskuterer med, ikke den som er temaet og ikke engang deltar i diskusjonen. Fint forsøk, men prøv igjen.

"Det er greit å bruke stygge skjellsord for minoriteter som fornærmelse på internett så lenge det er jeg som gjør det"

Endret av Skurtnilsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Åja, så når du bruker "slemme" ord så gjelder andre regler enn når Pewds bruker dem? For når han bruker dem er bruken i seg selv nok til å stemple han.

Kan ikke se at jeg har brukt noen «slemme» ord. Og ja, det er selvsagt forskjell på hva jeg gjør og hva en influencer med 100 millioner følgere gjør, spesielt når en stor del av publikum er barn.

Lenke til kommentar

Høres ut som noe en taper ville ha sagt.

 

Og du bruker ableistiske uttrykk. Hvorfor er det noe som helst bedre å bruke "lavpannet" som fornærmelse fremfor "nigger"? Er det mindre synd på utviklings- og funksjonshemmede enn det er synd på afroamerikanere?

 

LOL! Ikke forsøk å vri deg unna. Jeg er ikke interessert i å diskutere med deg på PM.

Dude, jeg leste hele det innlegget du skrev i fullt raseri natt til i dag *før* du endret hele innholdet. Jeg så du kalte meg lavpannet (for andre gang), idiot, psykopat og ironisk nok impulsiv - minutter senere så endret du hele innlegget. Det var nok smart av deg, hvis ikke ville du nok fått en liten ferie.

 

Ordbruken din er høyst relevant for trådens tema, som er nettopp ordbruken til pewdiepie!

Han kalte noen i et online dataspill for nigger.

Du kalte flere folk på et nettforum for lavpannede + mye annet.

 

Pewdiepie hadde ihvertfall anstendighet til å legge seg flat og si unnskyld etter han dreit seg ut.

Jeg kan dessverre ikke si det samme om deg...

 

"Det er greit å bruke stygge skjellsord for minoriteter som fornærmelse på internett så lenge det er jeg som gjør det"

Som vanlig mye tull. Gjesp.

 

Jeg vil si at «hold kjeft!» er noe en som føler han taper en diskusjon ville sagt. Må kan klare å la andre ytre meningene sine. Ironisk nok gjør du jo akkurat det samme du anklager meg for. Forventer ikke at du klarer å se det.

 

Må jeg virkelig forklare deg forskjellen på lavpannet og nigger? OK. Og du må jo forsvare meg med din egen logikk. Forventer at du gjør det i neste innlegg. Noe annet ville jo rett og slett vært hyklerisk.

 

Igjen oppfordrer jeg deg til å ta diskusjonen på PM, all den tid du virker å være sykelig besatt av meg som person, og lite interessert i selve diskusjonen.

Lenke til kommentar

De vanligste glosene han bruker å komme med om han blir skremt eller irritert er "Jävla fitta", "Jävlar i helvete" og "Jävla kuk i röv". Gloser han har sagt hundrevis av ganger på stream i motsetning til denne ene neger glose hendelsen.

 

Så han må jo med logikken din være helt ekstremt sjåvinistisk, homofob og ..um religiøs?

  • Liker 5
Lenke til kommentar

De vanligste glosene han bruker å komme med om han blir skremt eller irritert er "Jävla fitta", "Jävlar i helvete" og "Jävla kuk i röv". Gloser han har sagt hundrevis av ganger på stream i motsetning til denne ene neger glose hendelsen.

 

Så han må jo med logikken din være helt ekstremt sjåvinistisk, homofob og ..um religiøs?

Nei. Det er ikke min logikk. Det er din logikk.

 

Fitte er et kjønnsorgan.

Analsex kan man utføre på både menn og kvinner.

Helvete er et banneord.

 

Barnslig er det dog definitivt.

 

Var det noe mer?

Endret av CommanderKeen
Lenke til kommentar

Å kritisere noen for å være rassist fordi en ut av frustrasjon lirer av seg et singelt rasisitisk uttrykk, samtidig som en går rundt å kaller motdebatantene sine for lavpannet idioter og andre skjellsord må da vikrelig være toppen av ironi.

Ikke det eneste vi har diskutert i denne tråden. Og man lirer sjelden av seg et banneord man ikke bruker til vanlig. Jeg sier aldri østers når jeg blir sint. Derfor sier jeg ikke østers når jeg blir sint. Ganske selvforklarende.

 

Tror forøvrig du må slå opp definisjonen av ironi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...