Gå til innhold

Pewdiepie er første youtuber med 100M følgere, er han en god innflytelse?


Anbefalte innlegg

Ikke det eneste vi har diskutert i denne tråden. Og man lirer sjelden av seg et banneord man ikke bruker til vanlig. Jeg sier aldri østers når jeg blir sint. Derfor sier jeg ikke østers når jeg blir sint. Ganske selvforklarende.

 

Tror forøvrig du må slå opp definisjonen av ironi.

 

Jeg syns det er ganske ironisk at du mener Felix ikke kan bruke skjellsord uten å automatisk bli et "rasist svin" mens du mener at du  selv kan bruke skjellsord uten å bli assosiert med ordene du bruker. Men ja, kanskje ironi var et dårlig ordvalg om ikke direkte feil, kall det gjerne dobbeltmoralsk om du vil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Det er ikke min logikk. Det er din logikk.

 

Fitte er et kjønnsorgan.

Analsex kan man utføre på både menn og kvinner.

Helvete er et banneord.

 

Barnslig er det dog definitivt.

 

Var det noe mer?

 

Og neger er en med Afrikansk opphav.. du bør enten ta samtlige banneord ut av en ekstrem kontekst eller bagatellisere samtlige - cherry picky den du har en hjertesak for, og så bagatellisere resten blir for dumt.

 

Alle er banneord som blir brukt i filmene hans er ut av frustrasjon, de er nedlatende og beskriver en bestemt gruppe mennesker.

Fitte er rettet mot kvinner, neger er rettet mot afrikanere osv.

Er han et rasistsvin siden han sa neger en gang så burde han også ha et nedlatende syn angående kvinner siden han til vanlig sier jävla fitta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Må jeg virkelig forklare deg forskjellen på lavpannet og nigger? OK.

 

Igjen oppfordrer jeg deg til å ta diskusjonen på PM

Jeg venter fortsatt på at du skal forklare meg hvorfor du kan kalle meg en lavpannet idiot mens pewdiepie aldri bør si nigger og fortsatt fortjener å få pes for den ene tabben sin over 3 år senere. Nå er jeg spent på hva slags unnskyldning du dikter opp.

 

 

"Gjesp, her var det mye tull som vanlig.

 

Trenger jeg virkelig å forklare forskjellen på lavpannede og negere? Ok. Det var dere som begynte, jeg bare forsvarte meg selv. 2+2=4. Det er ganske selvforklarende. Du er dum og jeg er smart. Pewdiepie må tenke på alle barna som følger han. Glem det at 72% av dem er 18-35 år. Fakta er for rasister!

 

Innlegget ditt er ironisk og alle argumentene dine er kun personlige meninger. Ha! Vi trenger ikke diskutere disse argumentene noe mer. Jeg sa de kun var deres meninger og da vant jeg. Sjakk matt. Fy faen jeg er klok.

 

Tenk på alle barna!!"

/s

 

Og nei, jeg er ikke interessert i å være pennevennen din.

Endret av Skurtnilsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg syns det er ganske ironisk at du mener Felix ikke kan bruke skjellsord uten å automatisk bli et "rasist svin" mens du mener at du selv kan bruke skjellsord uten å bli assosiert med ordene du bruker. Men ja, kanskje ironi var et dårlig ordvalg om ikke direkte feil, kall det gjerne dobbeltmoralsk om du vil.

Kan ikke se jeg har uttalt meg kritisk til bruken av ordene jeg benytter meg av her. Jeg diskuterer spesifikt rasistiske slengbemerkninger og påfunn. Dobbeltmoral ville vært dersom jeg selv benyttet meg av dem.

Lenke til kommentar

Og neger er en med Afrikansk opphav.. du bør enten ta samtlige banneord ut av en ekstrem kontekst eller bagatellisere samtlige - cherry picky den du har en hjertesak for, og så bagatellisere resten blir for dumt.

 

Alle er banneord som blir brukt i filmene hans er ut av frustrasjon, de er nedlatende og beskriver en bestemt gruppe mennesker.

Fitte er rettet mot kvinner, neger er rettet mot afrikanere osv.

Er han et rasistsvin siden han sa neger en gang så burde han også ha et nedlatende syn angående kvinner siden han til vanlig sier jävla fitta.

Kan ikke se at fitte er noe mer nedsettende mot kvinner enn kuk er mot menn. Det handler om kjønnsorgan.

 

Å bruke etnisitet på en nedsettende og negativt ladet måte er per definisjon rasisme.

 

Tror du bør jobbe mer med argumentasjonen din før jeg kjøper den. Forøvrig rart å sidestille nigger og fitte som like ille ting å si. Nuvel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...