Gå til innhold

Her er Porsche Taycan – uten «eksosrør» bak

Anbefalte innlegg

Skrevet

«Satt en sur tysker inni», «fikk ikke tatt bilder fordi han skjulte panelene». Hvorfor tror folk at det er greit å være så påtrengende?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Satt en sur tysker inni», «fikk ikke tatt bilder fordi han skjulte panelene». Hvorfor tror folk at det er greit å være så påtrengende?

Typisk norsk å være frekk.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, tenkte det samme. Hadde sittet en sur nordmann inni der også om det var meg

• Liker 1
Skrevet

Ville heller spurt høflig om eg kunne teke bilde av bilen osv. Synd at Taycan ikkje har ruter som kan bli mørkere ved å trykke på ein knapp eller tafse på skjermen(ville nå helst hatt det på ein knapp). Da hadde denna tyskeren sluppe å blitt sur og Kulvik hadde ikkje virka så pågående, eventuellt kunne tyskeren filma Kulvik viss han kjørte nasa heilt inn i ruta samt prøvd om fløyta virka. Frekkhet vitner om dårlige vaner eller mangel på normal folkeskikk.

Skrevet

Går det golfbag ned i den trange kofferluken der da??

Stygge runde hofter på den også.. ja jeg har sett at det er stygge klistremerker som ikke kamuflerer formen på udyret. Den ser ut som en boblete Passat cc

Skrevet

Moderatormelding

3 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Skrevet (endret)

En elektrisk Porsche uten lyd. Blir som vafler uten brunost.

Med andre ord godt? :) Den kombinasjonen smaker dynge.

Vet ikke om du vet dette, men mesteparten av de "baklyktene" er klistremerker for å skjule det egentlige designet.

Hvorfor gidde det? Tesla viser Roadster uten lapper, og den er kanskje heller ikke ferdig. Er dette en slags "gammeldags" skikk som de gjør bare for å gjøre det?

Endret av l0mf0mgl0mbl0og
  • 3 uker senere...
Skrevet (endret)

En utrolig stygg bil!

Hvorfor så stygg ?

For en stygg bil...

Huff ja, virkelig glad jeg slipper ha en sånn i garasjen..... :roll:

P19_0578_a3_rgb.2000x1125.jpg

P19_0577_a3_rgb.1000x563.jpg

Endret av phax
  • Liker 3
Skrevet

Liten tvil om at dette er den peneste elbilen på markedet nå idag. 

Snart kommer Frankfurt Motor Show, så kanskje det kommer litt konkurranse. :) 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...