Gå til innhold

Klimaeksperter: Hetebølger blir den nye normalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange steder kunne man sett at målt temp er langt under normalen og kanskje setter rekorder for lågaste temp i juli månad. Det blir dog ikkje hausa opp fordi den slags rekorder er med på å vise at dette er vær og korleis det forflytter seg rundt om på planeten vår.

Ditt kunnskapsnivå om heilt elementær statistikk er so mangelfullt at eg lurer på om du har fullført vanleg grunnskule?

 

Eg veit ikkje om nokon stad kjem til å setje rekord for lågaste temperatur i juli månad, men det druknar i so fall i temperaturrekordar for juli månad. Når meteorologane snakkar om at den globale middeltemperaturen aukar, er det gjennomsnittet av temperaturen over heile kloden dei meiner. Om det er lokale avvik i den eine eller andre retninga har svært lite å seie for den globale middeltemperaturen. Det er berre lokalt vêr.

 

Lokale hete- og kuldeperiodar har vi alltid hatt frå tid til annan. Det spesielle no er at dei dekkjer enorme område og kjem svært mykje oftare enn før. Då synest dei etter kvart på den globale statistikken.

 

Målepunkt blir flytta og påvirka av mennesker i form av stadig utbygging av veier og bebyggelse. Klart dette påvirker korleis varmen blir i området(lokalt). Difor eksisterer det stadig færre målepunkt som ikkje har blitt flytta eller påvirka noko som medfører at tidligere målinger misser sin relevans i forhold til nyare målinger.

Kvar målepunkta er plassert fysisk er mindre viktig. Ein eller annan religiøs tulling, eg trur han kallar seg Anthony Watts, var so overtydd om at plasseringa av målestasjonane var avgjerande, at han tok vekk alle som stod i urbane område og alle som synte ein trend over snittet sidan 1880. Resten meinte han var gode nok, og då var temperaturauken mindre. Dei neste åra tok alle dei "godkjende" målestasjonane att alle dei han forkasta, og temperaturen vaks faktisk fortare i hans sett enn i det meteorologane brukar. Problemet er at heile teateret er eit spel for dei udanna massene. Målingane vert ikkje brukt direkte som utgangspunkt for utrekninga av den globale middeltemperaturen, og lokale avvik har dei allereie teke høgde for.

 

Meteorologane brukar dei faktiske målingane som utgangspunkt for eit nett med utrekna temperaturar som i sin tur dannar grunnlaget for utrekninga av dei globale middeltemperaturane. På til dømes yr.no melder dei temperaturar ca over alt, basert på relativt få målestasjonar spreidd rundt i landet. Dette er utrekna temperaturar basert på mange lokale forhold. Dei er svært treffsikre og metodane vert stadig forbetra med nye data frå permanente og mellombelse målestasjonar, enkeltmålingar (spesielt frå skip) og satellittar. Dersom ein målestasjon er plassert på ein stad som viser seg å vere dårleg eigna på grunn av lokale forhold – som kan ha endra seg over tid – vert stasjonen flytta. Meininga med det er å gje meir presise målingar ikkje berre der men over eit stort område. Om målestasjonen vert flytta til ein kaldare eller varmare stad har ingenting å seie for den globale middeltemperaturen, utover at dei kan måle og rekne han ut meir nøyaktig enn før.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Anthony Watts har ingen fullført høgare utdanning.

 

Kevin Kilty : physics and geophysics

Claes Johnson : Relativity, physics, Mathematics, Climatology and applied mathematics.

 

Det er ikke bare de som setter spørmål med IPCC, bla. har 90 italienske forskere kommet med et opprop angående AGW.

 

Og her et par finske forskere har fagfelle vurdert AGW.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det mest utrulege er at dette er skrive av ein med hovudfag i botanikk, som mest sannsynleg ikkje er mentalt tilbakeståande. (Kanskje litt alderssvekka – han er trass alt langt over normal pensjonsalder.) Utan å i det heile gå inn på dei naturlege årsakane til tidlegare klima (sjølv om han har fått med seg at dei høge temperaturane var om sommaren, ikkje om vinteren), konkluderer han glatt med at årsaka til dagens klimaendringar må vere den same og ikkje kva forskarane har funne av naturleg forklaring på dagens klimaendringar! Kva er det med desse gamle botanikarane og geologane? Du finn ein heil haug av desse eldgamle skrullingane i den antivitskapelege sekta "Klimarealistene" òg.

Artikkelen er fra 2005 så han var 60år gammel når han skrev dette. Har lest endel artikler han har skrevet og han virker så han har greie på pollen og analyse av vegitasjon. Jeg er vel litt over middels interessert i norsk historie og pollen analyser er interressant med tanke på hva folk og vegitasjon var i gamle dager. Klima har vert kraftig underrapportert i norsk historie generelt. Det kan si mye om hva temperaturen har vert. Kristorn og hassel har en minimums temperatur. Blir det kaldere enn denne så dør de. Da kan man enkelt si at vinter temperatur har endret seg når man finner pollen fra disse i områder der det ikke finnes slike planter i dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, ingen meteorolog er enig i det. De har for lenge siden funnet ut at det går 30 år opp og 30 år ned, på en svakt stigende kurve fra maunder minimum da naturbeskriveren Peter dass aldri nevnte nordlys (eller solflekker). Du bør lese deg opp på hva "Mot normalt" betyr.

 

Og når du leser om nye værrekorder i avisen bør du tenke at inntil igår var det varmere tidligere! Ikke at det stadig blir varmere. Legg merke til at det oftest er 60-70 år gamle rekorder som slås, og at 30+30 år er en 60års syklus. Egentlig burde det vært 33år med plass til tre 11-års solsykler inni. Fra 2005 til kulden i 2035 har vi unnagjort solsykelen med svakest virkning ned. Selv ipcc har rapportert at ingen signifikant temperaturøkning har funnet sted i denne sykkelen (hiatus), sjekk selv underlagsrapportene.

 

Slutt å spre løgner.

 

Absolutt alle meteorologer vil si at det skjer en temperaturøkning.

 

Korreleasjonen mellom "Den lille istiden" og maundmer minimum er ikke bevist. De to tingene skjer (omtrent) samtidig, men lille istiden var godt i gang før Maundmer minimum blir tydelig på solflekktelling.  

 

Hva er det du mener med regnestykket ditt? Passer ikke summen av solsykler med klimaet, sånn egentlig?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kevin Kilty : physics and geophysics

Claes Johnson : Relativity, physics, Mathematics, Climatology and applied mathematics.

 

Det er ikke bare de som setter spørmål med IPCC, bla. har 90 italienske forskere kommet med et opprop angående AGW.

 

Og her et par finske forskere har fagfelle vurdert AGW.

 

Det er ingenting fagfellevurdert med det de finske forskerne har levert. Ikke er det en vitenskapelig studie, den er kun på 6 sider, den har blitt grundig tilbakevist av en rekke forskere og den ene av forfatterne selger visstnok også utstyr til fossil-industrien. Det virker som du bør finne noen mer etterrettelige kilder.

Men hvordan dette har blitt hypet på alle ytre høyre og klimaendring-fornekter blogger er jo et godt eksempel på propagandaen derfra.

https://climatefeedback.org/claimreview/non-peer-reviewed-manuscript-falsely-claims-natural-cloud-changes-can-explain-global-warming/

Endret av spiff42
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ingenting fagfellevurdert med det de finske forskerne har levert. Ikke er det en vitenskapelig studie, den er kun på 6 sider, den har blitt grundig tilbakevist av en rekke forskere og den ene av forfatterne selger visstnok også utstyr til fossil-industrien. Det virker som du bør finne noen mer etterrettelige kilder.

Men hvordan dette har blitt hypet på alle ytre høyre og klimaendring-fornekter blogger er jo et godt eksempel på propagandaen derfra.

https://climatefeedback.org/claimreview/non-peer-reviewed-manuscript-falsely-claims-natural-cloud-changes-can-explain-global-warming/

NGO'erne aviser studien med at de mener den ikke er godt nok dokumenter.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Ett stykk hetebølge og her kommer hysteriet.

Ei? Har du vore i koma dei siste 20 åra?

Ufint! Som om eg sku spørre deg om du er høg på klima, noko eg ikkje ser nytten av å spørre om.

 

Er heilt normalt at vi har fin sommartemp i norden over 30 grader nokre få dager i året. At det nedover europa bikker 40 er og normalt. Er dog imponert over at alle veiane og auka bebyggelse ikkje har ført til enda varmere temp.

 

At "klimaeksperter" påberoper seg å vite noko som helst om utviklinga av klimaet når di ikkje vil ta inn over seg at det har vore varmt før og at dette går i naturlige sykluser er i seg sjølv ei imponerande bragd.

 

Nyt sommarvarmen nå som den er her eit kort augneblink!

Det er vel du som imponerer når du ikke klarer å ta innover deg at temperaturøkningen nå har gått 1000 ganger raskere enn i steinalderen. Det er mange års forskning som gjør det mulig for deg å skrive tøyset ditt, og poste det sånn at alle kan lese det. Men klimaforskning tror du ikke på? Kan du fortelle meg hvorfor?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er vel du som imponerer når du ikke klarer å ta innover deg at temperaturøkningen nå har gått 1000 ganger raskere enn i steinalderen. Det er mange års forskning som gjør det mulig for deg å skrive tøyset ditt, og poste det sånn at alle kan lese det. Men klimaforskning tror du ikke på? Kan du fortelle meg hvorfor?

Det er vanskelig å kvantifisere hvor raskt klimaendringer skjedde i steinalderen av forståelige grunner. De analyser som finnes for Norge viser at temperaturen steg raskt etter siste istid. Mye av det jeg har lest tyder på dramatiske endinger på den tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rekordane som vart slegen i Europa i denne runda var absolutte. Dvs at det aldri har vore målt so høge temperaturar tidlegare, og det med svært god margin.

 

Nå har vi heller ikke hatt mulighet til å måle temperaturer i mer enn de siste 200'ish årene, mens jorden har vært her i omtrentlig 4 543 000 000 år.

 

At vi "aldri" har målt høyere temperaturer før, sier nok lite om klimaet, og mer om tiden vi lever i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

90 italienske forskere kommet med et opprop angående AGW.

 

Dei fleste underskrivarane er lærarar, ingeniørar og andre som neppe kunne kalla seg forskarar her i landet, men lista for å kunne kalle seg "forskar" er kanskje låg i Italia? Ikkje er det mange med fagkunnskap innan klima og meteorologi som har skrive under heller, men eg ser det er mange geologar med bakgrunn frå oljeselskapet Eni. Er det berre eg som ser eit mønster her?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dei fleste underskrivarane er lærarar, ingeniørar og andre som neppe kunne kalla seg forskarar her i landet, men lista for å kunne kalle seg "forskar" er kanskje låg i Italia? Ikkje er det mange med fagkunnskap innan klima og meteorologi som har skrive under heller, men eg ser det er mange geologar med bakgrunn frå oljeselskapet Eni. Er det berre eg som ser eit mønster her?

Uberto Crescenti, Emeritus Professor of Applied Geology, University G. D’Annunzio, Chieti-Pescara, formerly Rector and President of the Italian Geological Society.

Giuliano Panza, Professor of Seismology, University of Trieste, Academician of the Lincei and of the National Academy of Sciences, called of the XL, 2018 International Award of the American Geophysical Union.

Alberto Prestininzi, Professor of Applied Geology, La Sapienza University, Rome, formerly Scientific Editor in Chief of the magazine International IJEGE and Director of the Geological Risk Forecasting and Control Research Center.

Franco Prodi, Professor of Atmospheric Physics, University of Ferrara.

Franco Battaglia, Professor of Physical Chemistry, University of Modena; Galileo Movement 2001.

Mario Giaccio, Professor of Technology and Economics of Energy Sources, University G. D’Annunzio, Chieti-Pescara, former Dean of the Faculty of Economics.

Enrico Miccadei, Professor of Physical Geography and Geomorphology, University G. D’Annunzio, Chieti-Pescara.

Nicola Scafetta, Professor of Atmospheric Physics and Oceanography, Federico II University, Naples.

 

Stort sett professorer. Italienere har vel ikke peiling på noe. I alle fall om når man sammenligner med oss nordmenn.Det er bare å reise til Roma å se hva de kunne når vi fartet rundt som samlere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dei fleste underskrivarane er lærarar, ingeniørar og andre som neppe kunne kalla seg forskarar her i landet, men lista for å kunne kalle seg "forskar" er kanskje låg i Italia? Ikkje er det mange med fagkunnskap innan klima og meteorologi som har skrive under heller, men eg ser det er mange geologar med bakgrunn frå oljeselskapet Eni. Er det berre eg som ser eit mønster her?

Sier en som synes det er greit og måle temperaturer med å bruke ei bøtte med vann kan jeg ikke ta alvorlig, og i tillegg diskrediterer professorer med anerkjente studier.

 

Foreksempel Antonino Zichichi som har følgende meritter på lista : vitenskapelig produksjon på 1100 publikasjoner, 22 bøker og med flere viktige oppdagelser, bl.a. antimaterie. Han er tildelt 104 priser, har vært president i en rekke italienske og internasjonale organisasjoner, bl.a. «European Physical Union». Han grunnla også «World Federation of Scientists» som engasjerer seg i spørsmål om klodens trusler som bl.a. klima, og er grunnlegger og president i «The Ettore Center for Scientific Culture Majorana di Erice» som behandler flerfaglige problemstillinger innen vitenskapelige disipliner.

 

Antonino Zichichi er godt kjent med kvantitative beregningsmodeller, og påpeker at beregningsmodeller lett kan fjerne en fra realitetene. Således er modellene brukt av IPCC både usammenhengende og ugyldige fra et vitenskapelig synspunkt.

Endret av Nautica
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Ett stykk hetebølge og her kommer hysteriet.

Ei? Har du vore i koma dei siste 20 åra?

Ufint! Som om eg sku spørre deg om du er høg på klima, noko eg ikkje ser nytten av å spørre om.

 

Er heilt normalt at vi har fin sommartemp i norden over 30 grader nokre få dager i året. At det nedover europa bikker 40 er og normalt. Er dog imponert over at alle veiane og auka bebyggelse ikkje har ført til enda varmere temp.

 

At "klimaeksperter" påberoper seg å vite noko som helst om utviklinga av klimaet når di ikkje vil ta inn over seg at det har vore varmt før og at dette går i naturlige sykluser er i seg sjølv ei imponerande bragd.

 

Nyt sommarvarmen nå som den er her eit kort augneblink!

Det er vel du som imponerer når du ikke klarer å ta innover deg at temperaturøkningen nå har gått 1000 ganger raskere enn i steinalderen. Det er mange års forskning som gjør det mulig for deg å skrive tøyset ditt, og poste det sånn at alle kan lese det. Men klimaforskning tror du ikke på? Kan du fortelle meg hvorfor?

Les dette,

https://forskning.no/historie-klima/den-lille-istid/995774?fbclid=IwAR1FtLxHRBX46wVOI9eoEvy-zedaXIadRBBJcDhJ-f_F6URfydG5rEOvabU

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dei fleste underskrivarane er lærarar, ingeniørar og andre som neppe kunne kalla seg forskarar her i landet, men lista for å kunne kalle seg "forskar" er kanskje låg i Italia? Ikkje er det mange med fagkunnskap innan klima og meteorologi som har skrive under heller, men eg ser det er mange geologar med bakgrunn frå oljeselskapet Eni. Er det berre eg som ser eit mønster her?

Foreksempel Antonino Zichichi som har følgende meritter på lista : vitenskapelig produksjon på 1100 publikasjoner, 22 bøker og med flere viktige oppdagelser, bl.a. antimaterie. Han er tildelt 104 priser, har vært president i en rekke italienske og internasjonale organisasjoner, bl.a. «European Physical Union». Han grunnla også «World Federation of Scientists» som engasjerer seg i spørsmål om klodens trusler som bl.a. klima, og er grunnlegger og president i «The Ettore Center for Scientific Culture Majorana di Erice» som behandler flerfaglige problemstillinger innen vitenskapelige disipliner.
Kva er det med klimareligiøse og dykkar fantastiske evne til å fokusere på unnataka?

 

Eg fokuserte på dei fleste – gjennomsnittet – det store fleirtalet. Du kjem rekande med ein enkelt olding, og latar som om resten av dei 90 italienarane som ikkje trur på vitskapelege forklaringar på klimaendringane er av same kaliber. Det er dei jo ikkje. Det faktum at han er 90 år er vel det einaste han har nokon lunde til felles med dei 89 andre. Eit anna fellestrekk er at han er kjernefysikar og utan bakgrunn innan fagfeltet. Ville du brukt han som hjernekirurg òg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Dei fleste underskrivarane er lærarar, ingeniørar og andre som neppe kunne kalla seg forskarar her i landet, men lista for å kunne kalle seg "forskar" er kanskje låg i Italia? Ikkje er det mange med fagkunnskap innan klima og meteorologi som har skrive under heller, men eg ser det er mange geologar med bakgrunn frå oljeselskapet Eni. Er det berre eg som ser eit mønster her?

Uberto Crescenti, Emeritus Professor of Applied Geology, University G. D’Annunzio, Chieti-Pescara, formerly Rector and President of the Italian Geological Society.

Giuliano Panza, Professor of Seismology, University of Trieste, Academician of the Lincei and of the National Academy of Sciences, called of the XL, 2018 International Award of the American Geophysical Union.

Alberto Prestininzi, Professor of Applied Geology, La Sapienza University, Rome, formerly Scientific Editor in Chief of the magazine International IJEGE and Director of the Geological Risk Forecasting and Control Research Center.

Franco Prodi, Professor of Atmospheric Physics, University of Ferrara.

Franco Battaglia, Professor of Physical Chemistry, University of Modena; Galileo Movement 2001.

Mario Giaccio, Professor of Technology and Economics of Energy Sources, University G. D’Annunzio, Chieti-Pescara, former Dean of the Faculty of Economics.

Enrico Miccadei, Professor of Physical Geography and Geomorphology, University G. D’Annunzio, Chieti-Pescara.

Nicola Scafetta, Professor of Atmospheric Physics and Oceanography, Federico II University, Naples.

 

Stort sett professorer. Italienere har vel ikke peiling på noe. I alle fall om når man sammenligner med oss nordmenn.Det er bare å reise til Roma å se hva de kunne når vi fartet rundt som samlere.

Rettnok er det mange oldingar der, men eg trur ikkje nokon av dei levde i romartida.

 

Eg ser du sleit etter kvart med å finne underskrivarar med kompetanse frå relevante fagfelt. Vi kan alle plukke namn frå lista:

Achille Balduzzi, Geologist, Agip-Eni.

Pino Cippitelli, Agip-Eni Geologist.

Franco Di Cesare, Executive, Agip-Eni.

Donato Barone, Engineer.

Roberto Bonucchi, Teacher.

Gianfranco Brignoli, Geologist.

Luigi Fressoia, urban architect, Perugia.

Sabino Gallo, nuclear engineer.

 

Eg veit ikkje kor mange forskarar det er til saman i Italia, men det er tydeleg at dei har gått veldig langt ned i rekkene for å finne so mange som 90 til å skrive under.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kan si mye om hva temperaturen har vert. Kristorn og hassel har en minimums temperatur. Blir det kaldere enn denne så dør de. Da kan man enkelt si at vinter temperatur har endret seg når man finner pollen fra disse i områder der det ikke finnes slike planter i dag.

Då trur eg du må lese artikkelen på nytt. Det står at "En plante trenger tid på å innvandre, men når den er innvandret, må klimaet på forhånd ha vært godt nok til at den har kunnet vokse der."

 

Tregrensa går fort oppover og leveområda for varmekjære plantar utvidar seg, men plantane er ein etterhengande indikator. Plantane klarer ikkje å flytte etter i same tempo som klimaendringane skjer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...