Gå til innhold

Samletråd for nye SINNSYKE konservative/høyreekstreme ting i Europa og vestlige samfunn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2008:

Obamas taleskriver med et godt grep på Clinton. Who cares?

Clintonadministrasjonens humoristiske svar? "Senator Clinton is pleased to learn of Jon's obvious interest in the State Department, and is currently reviewing his application."

 

hillcropped.jpg

Whataboutism.

 

Det var ikke greit der, og det er ikke greit nå. Oppdragelsen har åpenbart sviktet.

 

Prøv å forsvar dette.

Lenke til kommentar

Det er en person avbildet der, og det er den som betyr noe, ikke pappfigurer. Dette trodde jeg du klarte å forstå. Jeg overvurderte deg.

Jeg er en empatisk person, men det skal mye til før jeg føler meg krenket. Derfor greier jeg rett og slett ikke å sette meg inn i slike situasjoner. Og det handler ikke om politikk, hadde du brukt en pappfigur av en person på "min side" hadde svaret vært akkurat det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er en empatisk person, men det skal mye til før jeg føler meg krenket. Derfor greier jeg rett og slett ikke å sette meg inn i slike situasjoner. Og det handler ikke om politikk, hadde du brukt en pappfigur av en person på "min side" hadde svaret vært akkurat det samme.

Du om det. Jeg mener foreldrene har sviktet dersom barna står og groper på en pappfigur av en politisk motstander. Det er et spørsmål om oppdragelse.

Lenke til kommentar

 

AOC elsker å spille offer. Ben Shapiro utfordret henne høflig til debatt og hun svarte med å sidestille invitasjonen hans med uønskede sesuelle tilnærmelser. 

 

De tuller åpenbart med pappfiguren for å få oppmerksomhet og provosere, og hun tok agnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

AOC elsker å spille offer. Ben Shapiro utfordret henne høflig til debatt og hun svarte med å sidestille invitasjonen hans med uønskede sesuelle tilnærmelser.

 

De tuller åpenbart med pappfiguren for å få oppmerksomhet og provosere, og hun tok agnet.

Skjønner. Det er altså AOC sin skyld at foreldrene har sviktet i disse barnas oppdragelse.

 

Dere skuffer aldri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tror du at Obama hadde brydd seg hvis noen hadde gjort det samme mot en pappfigur av ham?

 

Obama klarte å fokusere på de viktige tingene og ville ikke brydd seg ett sekund om personlig kritikk eller tøysestreker som dette.

 

AOC er en tynnhudet, smålig person som tar på seg offerrollen for den minste lille ting. 

 

 

alexandria-ocasio-cortez-ocasio2018-just

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er ikke en kjønnskamp. Det handler om folkeskikk.

 

Som folkevalgt politiker kan du ikke, og bør ikke forvente at folk har folkeskikk i sin kritikk av deg. I så fall har du valgt feil yrke. 

 

Dette minner meg mye om saken der Navarsete fikk 1 grov sexmelding på SMS. Dette endte i politianmeldelse og sykemelding. 

 

Av 1 SMS. Etter min mening så til de grader overreagering. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som folkevalgt politiker kan du ikke, og bør ikke forvente at folk har folkeskikk i sin kritikk av deg. I så fall har du valgt feil yrke.

 

Dette minner meg mye om saken der Navarsete fikk 1 grov sexmelding på SMS. Dette endte i politianmeldelse og sykemelding.

 

Av 1 SMS. Etter min mening så til de grader overreagering.

Jeg er ikke folkevalgt politiker. Jeg kan forvente så mye jeg vil av folk. Jeg forventer at folk ikke groper pappfigurer av politiske motstandere eller sende grove tekstmeldinger med seksuelt innhold til folk.

 

Oi, så urimelig høye standarder jeg har.

Lenke til kommentar

Du får si det til Clinton som åpenbart ikke hadde noen problemer med det.

Jeg snakker ikke for Clinton eller noen andre enn meg selv. Og hvorfor er deg mer greit når Clinton synes det var OK, enn når AOC ikke følte det var OK? Hvordan vet du at Clinton synes det var OK? Kanskje var det bare den gang langt mindre takhøyde for å si fra om ting.

Lenke til kommentar

Clinton, er ei gammal dame med en gubbe som har hatt seg med alt av hunkjønn med puls, og hvert med på offentlig henge de ut senere.

Hun har kalt svarte menn super predator, hun var dårlig på homofile rettigheter osv.

Jeg ville ikke brukt henne som Standard måling av god moral.

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...