Gå til innhold

Ventet i tre år på Tesla Model 3. Etter at han betalte, ble bilen levert ut til en annen kunde


Redaksjonen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Han forteller at Tesla ikke bruker reklame, og er avhengige av fornøyde kunder som anbefaler bilmerket videre."

 

Tesla trenger mange fornøyde kunder for å oppveie for disse sleipe triksene.

Man mener at det er tre ganger mer sannsynlig at kundene vil fortelle sine venner og familie om en negativ opplevelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

"Flinterud har hatt to Model S tidligere.

– Det var så mye trøbbel med begge bilene at jeg var veldig usikker på om jeg skulle bestille Model 3."

Side opp og side ned med påstander om alt som ikke fungerer med Tesla, men her på forumet så er alt Teslarelatert helt fantastisk.......

 

"Tesla Norge avviser at de har fått ordre fra USA om å levere ut flest mulig biler innen utgangen av mars."

Alle, absolutt alle vet at dette er noe Elon Fusk gjør i slutten av hvert eneste kvartal. Bare vent til juni, så er det samme tullet nok en gang.

 

Virkelig imponerende at det settes salgsrekord i mars over utleverte biler, når de har samlet bestillinger i 3 år. For en tullebedrift.

 

I følge Hr Fusk så skal han lansere Semien sin med 965 km rekkevidde i løpet av året.

Ja jøss. Ikke kommer det noe Semi i 2019, og ikke har den 965 km rekkevidde når den kommer heller.

 

Det eneste store med Elon, er egoet hans.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Stakkars mann. Hvordan skal han nå komme seg ut av dette helvetet? Hadde det vært i USA kunne han sikkert saksøkt Tesla for å ha blitt påført umenneskelig smerte og traumer, men her i Norge er jo mulighetene små for slikt?

 

Selv om det sikkert er riktig med feilleveringer, så fikk jeg en sånn følelse av at personen det skrives om i artikkelen føler seg "for god for alle andre" i samfunnet. Stakkar. Han burde flytte til Japan og bestille Teslaen sin der, så kanskje han kunne forventet at butikkselger plantet sverdet sitt i magen av skam over noe sånn som dette.  ;)

Endret av G
Lenke til kommentar

Uansett vil neppe misfornøyde kjøpere av Tesla klare å spre like mye negativt som de som er blitt frakjørt av en Tesla, eller er misunnelig på en nabo, kollega eller slektning som har kjøpt Tesla. Disse sprer så mye møkk at man skulle trodd de var betalt for det.

 

Bilkjøp er avhengig av et tillitsforhold til forhandleren, enten det er en tradisjonell bilbutikk eller en nettbutikk.

Her må Tesla gi kjøperne som ble lurt et plaster på såret, noe som de vil huske bedre enn at de ikke fikk bilen de ble lovet.

Lurer på om vi noengang får vite hvor mange dette gjaldt?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Han forteller at Tesla ikke bruker reklame, og er avhengige av fornøyde kunder som anbefaler bilmerket videre."

 

Tesla trenger mange fornøyde kunder for å oppveie for disse sleipe triksene.

Man mener at det er tre ganger mer sannsynlig at kundene vil fortelle sine venner og familie om en negativ opplevelse.

Jeg har avverget to salg av Model 3. Mye tyder på at min troverdighet hos venner, bekjente og kollegaer har økt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ingen tvil om at utleveringene av model 3 har hatt skikkelig cowboy tilstander i Norge til nå. Håper det bedrer seg nå når de har senket nivået av utleveringer

I Norge? Dette er jo bare ren repetisjon av historiene som kom fra USA og Canada da Model 3 ble kastet etter kundene der. Jeg fatter ikke hvorfor folk er overrasket og skuffet. En VET jo at dette er sånn Tesla opererer. Det har jo vært kaos og arroganse fra Tesla kontinuerlig siden de første Model 3 ble levert.
  • Liker 6
Lenke til kommentar

I Norge? Dette er jo bare ren repetisjon av historiene som kom fra USA og Canada da Model 3 ble kastet etter kundene der. Jeg fatter ikke hvorfor folk er overrasket og skuffet. En VET jo at dette er sånn Tesla opererer. Det har jo vært kaos og arroganse fra Tesla kontinuerlig siden de første Model 3 ble levert.

Nei de opererer ikke sånn nå, det er betraktelig mindre salg i april enn Mars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...