Gå til innhold

Frøbanken på Svalbard er egentlig bare forkledning, som skjuler en hemmelig portal


Anbefalte innlegg

Tenk om isveggen rundt jorden smeltet?

 

Geir :)

 

"Eliten" har nok lagt planer for det skrekkscenario, for å redde seg sjøl. Den "såkalte" Frøbanken på Svalbard er egentlig bare forkledning, som skjuler en hemmelig portal som leder "ut til den andre siden"  :grin2: 

 

rrLPWve.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Eliten" har nok lagt planer for det skrekkscenario, for å redde seg sjøl. Den "såkalte" Frøbanken på Svalbard er egentlig bare forkledning, som skjuler en hemmelig portal som leder "ut til den andre siden" :grin2:

 

rrLPWve.png

Ikke plant flere konspirasjonsteorier. Det er mer enn nok av de....

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke plant flere konspirasjonsteorier. Det er mer enn nok av de....

 

 

Kanskje det er det frøbanken inneholder. Konspirasjonsfrø som venter på å bli plantet i fremtidige befolkninger når de dør ut bant folk flest...  :wee:

 

Jeg ser for meg en fremtidig koloni på Mars, der det sitter noen og ser på alle disse frøpakkene, og tilfeldigvis kommer til å rive opp en: "Hei dere, er ikke Mars egentlig flat?"  :D

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Aprilsnarr

 

tja? snakket med en som har jobbet som helikopterpilot der oppe. Han sa "jeg har flydd masse personer inn dit, men nesten ingen kommer ut igjen" Bla. en gruppe 12-13 åringer. "Hvor er de alle sammen"?

 

Når han begynte stille spørsmål, fikk han høre at de "var hentet ut med snøscootere" hvilket han syntes hørtes rart ut. Han fortsatte å gruble på det. Dessverre var han utsatt for en ulykke, "var uheldig å drukne i badekaret", så han kom ikke nærmere hva som egentlig foregikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

tja? snakket med en som har jobbet som helikopterpilot der oppe. Han sa "jeg har flydd masse personer inn dit, men nesten ingen kommer ut igjen" Bla. en gruppe 12-13 åringer. "Hvor er de alle sammen"?

 

Når han begynte stille spørsmål, fikk han høre at de "var hentet ut med snøscootere" hvilket han syntes hørtes rart ut. Han fortsatte å gruble på det. Dessverre var han utsatt for en ulykke, "var uheldig å drukne i badekaret", så han kom ikke nærmere hva som egentlig foregikk.

Hahaha..

Imponerende hva en kan få seg til å tro.

 

Ekstraordinære påstander krever ekstraordinære bevis

Lenke til kommentar

tja? snakket med en som har jobbet som helikopterpilot der oppe. Han sa "jeg har flydd masse personer inn dit, men nesten ingen kommer ut igjen" Bla. en gruppe 12-13 åringer. "Hvor er de alle sammen"?

 

Når han begynte stille spørsmål, fikk han høre at de "var hentet ut med snøscootere" hvilket han syntes hørtes rart ut. Han fortsatte å gruble på det. Dessverre var han utsatt for en ulykke, "var uheldig å drukne i badekaret", så han kom ikke nærmere hva som egentlig foregikk.

Litt greit å sjekke fakta før man kommer med slike spøker, frølageret ligger en spasertur unna flyplassen og har ikke noen egnede landingsplasser nærmere enn flyplassen. Så en helikoptertur dit vil innebære en tur fra og til samme flyplass, så gå eller kjøre videre :p

 

 

Men ser ikke hva dette har med jordens form å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Litt greit å sjekke fakta før man kommer med slike spøker, frølageret ligger en spasertur unna flyplassen og har ikke noen egnede landingsplasser nærmere enn flyplassen. Så en helikoptertur dit vil innebære en tur fra og til samme flyplass, så gå eller kjøre videre :p

 

 

Men ser ikke hva dette har med jordens form å gjøre.

 

du får det til å høres tilforlatelig ut, men er nok mer i denne historien og sammenhenger, enn det som er kjent.

 

Se hvem som er nærmeste nabo til frø-portalen på Platåberget

 

Ay5o8pQ.jpg

 

her foregår det ting

  • Liker 1
Lenke til kommentar

du får det til å høres tilforlatelig ut, men er nok mer i denne historien og sammenhenger, enn det som er kjent.

 

Se hvem som er nærmeste nabo til frø-portalen på Platåberget

Nærmeste nabo er flyplassen..

1km til flyplassen, 2km til satelittstasjonen.

Går raskere å kjøre enn å ta helikopter.

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar

tja? snakket med en som har jobbet som helikopterpilot der oppe. Han sa "jeg har flydd masse personer inn dit, men nesten ingen kommer ut igjen" Bla. en gruppe 12-13 åringer. "Hvor er de alle sammen"?

 

Når han begynte stille spørsmål, fikk han høre at de "var hentet ut med snøscootere" hvilket han syntes hørtes rart ut. Han fortsatte å gruble på det. Dessverre var han utsatt for en ulykke, "var uheldig å drukne i badekaret", så han kom ikke nærmere hva som egentlig foregikk.

 

Jeg snakket med en annen helikopterpilot der oppe. Han sa "jeg har flydd en masse personer derfra men nesten ingen opp dit. Hvordan kom de seg dit alle sammen?"

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg snakket med en annen helikopterpilot der oppe. Han sa "jeg har flydd en masse personer derfra men nesten ingen opp dit. Hvordan kom de seg dit alle sammen?"

Kanskje de hadde forskjellige arbeidsskift.

 

Hva blir det neste...

"Jeg har bare sett morgenrushet inn til byen. Nesten aldri ut igjen. Hvor blir de av alle sammen siden de ikke drar hjem igjen."

Lenke til kommentar

"Eliten" har nok lagt planer for det skrekkscenario, for å redde seg sjøl. Den "såkalte" Frøbanken på Svalbard er egentlig bare forkledning, som skjuler en hemmelig portal som leder "ut til den andre siden"  :grin2:

 

rrLPWve.png

 

Ja, de bytter frø med andre vesener på den andre siden?

 

 

:p

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...