Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Tror jeg begynner å bli forelsket i en kollega. Hun har samboer, og virker som at hun er lykkelig med han. Snakker ofte om han, og de har vært sammen i flere år. De ser lykkelige ut på Facebook også.

 

Vi har begynt å henge litt sammen utenfor jobb, men bare som venner (vi har ikke rotet osv). Hengt litt på kafêen, vært hjemme hos meg... Planer om å treffes igjen.

 

Sjeldent jeg føler jeg har så mye tilfelles med det motsatte kjønn, vi har helt lik humor, hun får meg til å le selv om jeg har dårlige dager, mye av de samme interessene...

 

Sannsynligheten for at det blir noe mer mellom oss ser jeg på som liten, siden hun som sagt har samboer. Hun ser nok bare på meg som en venn/kollega siden hun ofte snakker om samboeren.

 

Hva bør jeg gjøre? Slutte å henge med henne, siden jeg da kommer til å utvikle mer og mer følelser for henne?

 

 



Anonymous poster hash: f74e8...dcc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å forhindre eventuelle problemer med nåværende mann og barn, ville jeg kanskje spurt hun om hun føler det samme?

 

Hadde det vært min samboer som hadde holdt på sånn uten å si noe til meg, så hadde jeg ikke blitt videre imponert, så ærlighet er nøkkelen for at noe som helst skal fungere her i verden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva bør jeg gjøre? Slutte å henge med henne, siden jeg da kommer til å utvikle mer og mer følelser for henne?

 

Anonymous poster hash: f74e8...dcc

Det er ikke nødvendigvis slik at du absolutt på død og liv MÅ stappe tissefanten din opp etthvert hull, da.

 

Det går faktisk ann å være venner med folk som du liker, uten at det trenger å bli sex ut av det.

 

Trust me on this one. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg ville gjort som hekomo.

Iom at du i det hele tatt føler behov for råd ihht denne situasjonen slår du meg som en person som har dårlig impulskontroll og kanskje ikke helt antenner for hva som er greit og da er løsningen på problemet ditt enkelt; skap distanse - ikke nære følelser som bare vil skape trøbbel for deg og andre.

 

Alternativt kan du være en dousche og bare kjøre på og gi bæng i andre.

Romantikk på jobben er sjeldent lurt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært i samme situasjon. Hvis du har planer om å jobbe der du gjør, og ho også, vil fortsette å ha et bra arbeidsliv, så bør du si at dere bør helst slutte å ha dette vennskapet, og bare ha et profesjonelt forhold på jobben. Det blir bare kludder og kluss.

Endret av Taurean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan bare fortsette å henge med henne, men uten å gi uttrykk for at du vil noe mer. Hvis hun ønsker å gå ut av forholdet hun er i er det rimelig at hun gir uttrykk for det først.

 

 

Tror jeg begynner å bli forelsket i en kollega. Hun har samboer, og virker som at hun er lykkelig med han. Snakker ofte om han, og de har vært sammen i flere år. De ser lykkelige ut på Facebook også.

 

 

Kom igjen.  :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er helt klart at du vil ha henne. Ta avstand fra de følelsene til de dør ut. Gjør de ikke det så synd da, da kan dere ikke være venner.

Hva er det du vil TS? At hun skal være utro med deg? Det at hun prater masse om samboeren betyr ikke shit siden hun virker keen på å bli med deg hjem. Dette trenger ikke å bety at hun vil noe mer enn å være venner, men slutt å være så jævla naiv da.. vi vet alle at this is how cheating happens. Hun merker sikkert at du liker henne, hun er ikke komplett idiot ikke sant? Det er direkte feil av henne å legge planer om å henge hos deg når dette er tilfellet. 

Er dere fryktelig unge TS? For hvis dere er 24+ så er det nesten helt sikkert at hun vet. Når vi er unge så kan ting være forvirrende, men når hjernen kommer i sluttfasen av utviklingen sin så er det masse som plutselig faller på plass. Funny isnt it, hjernen måtte bare ferdigutvikles først. Er også hvorfor jeg syns ingen burde gifte seg før fylt 25, syns ikke det er forsvarlig å oppfordre andre til å ta livsvarige avgjørelser før de er i stand til å faktisk forstå hva det er de begir seg ut på. Er hun under 24-25 så er hun sikkert bare vimsete, kanskje litt usikker på hva hun faktisk vil eller rett og slett er så naiv at hun tror at det å henge hos deg og sånt ikke er å gå faretruende nær flammen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Er helt klart at du vil ha henne. Ta avstand fra de følelsene til de dør ut. Gjør de ikke det så synd da, da kan dere ikke være venner.

 

Hva er det du vil TS? At hun skal være utro med deg? Det at hun prater masse om samboeren betyr ikke shit siden hun virker keen på å bli med deg hjem. Dette trenger ikke å bety at hun vil noe mer enn å være venner, men slutt å være så jævla naiv da.. vi vet alle at this is how cheating happens. Hun merker sikkert at du liker henne, hun er ikke komplett idiot ikke sant? Det er direkte feil av henne å legge planer om å henge hos deg når dette er tilfellet. 

 

Er dere fryktelig unge TS? For hvis dere er 24+ så er det nesten helt sikkert at hun vet. Når vi er unge så kan ting være forvirrende, men når hjernen kommer i sluttfasen av utviklingen sin så er det masse som plutselig faller på plass. Funny isnt it, hjernen måtte bare ferdigutvikles først. Er også hvorfor jeg syns ingen burde gifte seg før fylt 25, syns ikke det er forsvarlig å oppfordre andre til å ta livsvarige avgjørelser før de er i stand til å faktisk forstå hva det er de begir seg ut på. Er hun under 24-25 så er hun sikkert bare vimsete, kanskje litt usikker på hva hun faktisk vil eller rett og slett er så naiv at hun tror at det å henge hos deg og sånt ikke er å gå faretruende nær flammen. 

+1000!

Til ts:

Er hun gammel nok har litt mellom øra så bør hun skjønne at bare ved å stikke hjem og henge hos deg bare dere to, så sender hun ut noen signaler. Og hun vet nok at du er interessert. Og ja,det høres jo ut som du vil at hun skal være utro med deg? Hvordan hadde du likt det om andre groomer opp din samboer?

Endret av Drogin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er hennes ansvar ikke å være utro. Men vær obs på at kvinner kan gjøre ting de angrer på, så skylder de i ettertid på deg. «Hvorfor forførte du meg når du visste jeg hadde samboer».

Hvis hun ofte snakker om samboeren sin med deg så er du nok for lengst friendzona uansett.

Lenke til kommentar

Dersom du ønsker å la henne være så tenker jeg at du sier det du skriver i tråden:

 

"Vi har tilbrakt mye tid sammen på og utenfor jobb. Jeg merker derfor at jeg begynner å bli tiltrukket på et annet nivå. Hva tenker du at vi skal gjøre med det?"

På denne måten spiller du iallefall ballen over til henne. Noe som kan gå begge veier.

Liker hun deg , så vil hun foreslå at dere fortsatt kan tilbringe tid sammen. Så får det utvikle seg derfra og eventuelt gjøre det slutt med samboeren.

Dersom du er friendzona så vil hun si at det ikke blir noe mer enn vennskap.

 

 

Men jeg har en regel som trumfer alt: Har hun barn med nåværende samboer så holder du deg unna. Det er ikke greit å gjøre mødre utro mot barnefar. Da må hun gjøre det slutt først!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...