Gå til innhold

Britisk gutt brutalt banket opp av innvandrergjeng i Bradford


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke eller hvor mange muslimske land praktiserer det?

 

Helt ufattelig at du sitter her og skal forsvare islam og muslimske land. Sett deg litt inn i hvordan verden fungerer. Se litt hvordan kvinner, homofile og minoriteter (for eksempel kristne) har det i Pakistan, Saudi-Arabia og Iran.

 

En gladsak fra Pakistan her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1839442

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt ufattelig at du sitter her og skal forsvare islam og muslimske land.

Ok, seriøst spørsmål som jeg håper på et seriøst svar på: Når helseministeren Bent Høie ikke er villig til å engang informere muslimske foreldre om skadevirkningene av mannlig kjønnskutting (aka 'omskjæring'), mener du at det er viktigst å fokusere på hva andre folkeslag gjør feil, eller er det mer konstruktivt å skjerpe seg og fikse ting som VI gjør feil?

 

Direkte spørsmål, kan du komme med et direkte svar?

Lenke til kommentar

Boy, 16, arrested after violent video shows gang kicking a 15-year-old in the head

 

Edit: Det var for 4 dager siden. Her er en oppdatering:

 

Two more arrested over Mirror Pool assault

 

"Police would like to advise that contrary to social media reports the victim is of Asian ethnicity and following further investigation into the circumstances can now confirm that the assault was not hate-motivated."

 

Geir :)

 

 

Jaja. Sånn går det med tråder som dette. Den aktuelle saken var vel mest et påskudd.

 

Men trådstarter: Kanskje du vil vurdere å endre trådtittelen, siden det ikke var en "britisk gutt brutalt banket opp av innvandrergjeng"? Det vil si, ikke mer britisk enn de som julte ham opp. Det var som så ofte et internt oppgjør innvandrere i mellom av et eller annet slag. Hva vet vi ikke ennå, men både politiet og offeret avviser at det var hat-krim...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Helt ufattelig at du sitter her og skal forsvare islam og muslimske land. Sett deg litt inn i hvordan verden fungerer.

 

så det er greit å generalisere at fordi ett enkelt Saudi-regime har kappet hånden av en tyv,, eller IS har kastet homofile fra et hustak, så utgjør det alle muslimske land?

Lenke til kommentar

så det er greit å generalisere at fordi ett enkelt Saudi-regime har kappet hånden av en tyv,, eller IS har kastet homofile fra et hustak, så utgjør det alle muslimske land?

 

Jeg nevnte to andre land i tillegg til Saudi-Arabia og kan fint nevne flere. Vi snakker nå flere millioner mennesker. Fortsatt ikke nok? 

 

Du kan heller nevne ett muslimsk land hvor innbyggerne og særlig kvinner og homofile er i nærheten av å ha de rettighetene som vi har i Norge og i Vesten forøvrig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ok, seriøst spørsmål som jeg håper på et seriøst svar på: Når helseministeren Bent Høie ikke er villig til å engang informere muslimske foreldre om skadevirkningene av mannlig kjønnskutting (aka 'omskjæring'), mener du at det er viktigst å fokusere på hva andre folkeslag gjør feil, eller er det mer konstruktivt å skjerpe seg og fikse ting som VI gjør feil?

 

Direkte spørsmål, kan du komme med et direkte svar?

Jeg kjenner ikke til den spesifikke saken, men generelt mener jeg det er veldig mye som er og har vært galt med norsk innvandringspolitikk, men det ville blitt en veldig lang post. Det største problemet er at vi har tatt inn og tar inn for mange. Det vanskeliggjør eller umuliggjør integrering/assimilering. Slik det er nå oppstår parallellsamfunn. Hvorfor oppsøke nordmenn når du har lille Somalia på Grønland?

 

Vi kan ikke integrere folk fra den tredje verden når 100% av befolkningsveksten i Oslo siden 70-tallet er fra innvandring.

 

Videre burde det vært stilt langt strengere krav til de som kommer hit, men det har siden innvandringen tok til på 70-tallet kun vært snakk om det multikulturelle samfunnet hvor vi alle skal leve fredelig side om side med hver vår kultur. Det har aldri vært snakk om at innvandrere skal leve opp til våre verdier eller måte å leve på eller på noen som helst måte bli norske eller som oss. De har fått tatt med seg bagasjen sin mer eller mindre uhindret og oppført seg akkurat som de vil. Ett eksempel er når det er norskopplæring og mennene får gjennom at kvinner må sitte bakerst i klasserommet. Da sender man virkelig signal om hvordan ting skal være...

 

Så ja, at integreringen går til helvete er like mye myndighetens skyld.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du kan heller nevne ett muslimsk land hvor innbyggerne og særlig kvinner og homofile er i nærheten av å ha de rettighetene som vi har i Norge og i Vesten forøvrig.

Eller vi kan snu på flisa og gå litt i oss selv, og nevne at eksempelvis i USA og Great Britain så har ikke mennesker under 18 år egentlig noen seksuell autonomitet.

 

Men, som nevnt og som du velger Å OVERSE FORDI DET PASSER DEG IKKE Å TENKE, så har vi da våre problemer og du?

 

DET KAN VÆRE EN FORDEL Å FEIE FOR EGEN GATE FØRST

 

Med mindre du er en drittskalle, i hvilket tilfelle jeg har denne vesle truddelutten å tilby deg:

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Det største problemet er at vi har tatt inn og tar inn for mange.

Alt over null er for mange... ?

 

Vi kan ikke integrere folk fra den tredje verden når 100% av befolkningsveksten i Oslo siden 70-tallet er fra innvandring.

Søk jobb i SSB.

 

Videre burde det vært stilt langt strengere krav til de som kommer hit

'Ikke vær dere'.

 

, men det har siden innvandringen tok til på 70-tallet kun vært snakk om det multikulturelle samfunnet hvor vi alle skal leve fredelig side om side med hver vår kultur. Det har aldri vært snakk om at innvandrere skal leve opp til våre verdier eller måte å leve på eller på noen som helst måte bli norske eller som oss.

'Fjotolf Hansen er en kul kar'.

 

De har fått tatt med seg bagasjen sin mer eller mindre uhindret og oppført seg akkurat som de vil.

'Ikke kan de lage kjøttkaker i brun saus heller'.

 

Ett eksempel er når det er norskopplæring og mennene får gjennom at kvinner må sitte bakerst i klasserommet. Da sender man virkelig signal om hvordan ting skal være...

*gnikker litt på verdens minste fiolin*

 

Så ja, at integreringen går til helvete er like mye myndighetens skyld.

'De rødgrønne'.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke til den spesifikke saken, men generelt mener jeg det er veldig mye som er og har vært galt med norsk innvandringspolitikk, men det ville blitt en veldig lang post. Det største problemet er at vi har tatt inn og tar inn for mange. Det vanskeliggjør eller umuliggjør integrering/assimilering. Slik det er nå oppstår parallellsamfunn. Hvorfor oppsøke nordmenn når du har lille Somalia på Grønland?

 

Vi kan ikke integrere folk fra den tredje verden når 100% av befolkningsveksten i Oslo siden 70-tallet er fra innvandring.

 

Videre burde det vært stilt langt strengere krav til de som kommer hit, men det har siden innvandringen tok til på 70-tallet kun vært snakk om det multikulturelle samfunnet hvor vi alle skal leve fredelig side om side med hver vår kultur. Det har aldri vært snakk om at innvandrere skal leve opp til våre verdier eller måte å leve på eller på noen som helst måte bli norske eller som oss. De har fått tatt med seg bagasjen sin mer eller mindre uhindret og oppført seg akkurat som de vil. Ett eksempel er når det er norskopplæring og mennene får gjennom at kvinner må sitte bakerst i klasserommet. Da sender man virkelig signal om hvordan ting skal være...

 

Så ja, at integreringen går til helvete er like mye myndighetens skyld.

Fortsatt ligger Oslo en 50k over gjennomsnittet i Norge i lønn.

 

Norge ligger lavt på kriminal statistikken, og mesteparten av kriminalitet er rotet i en feilet narkotika politikk. Ikke invandering.

 

Feilet narkopolitikk rammer de svakeste i samfunnet sterkest, og om innvanderer havner du som regel på den svake siden i samfunnet. Hvertfall til du har fått opparbeidet deg en utdanning eller CV/rykte

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke all voldsbruk like ille? Hvorfor skal det deles opp i etnisitet?

Problemstillingen har flere aspekter. Et aspekt er at det virker tåpelig å hente inn enda flere voldelige mennesker, når man allerede har nok av voldelige mennesker å ta seg av fra før. Et annet er at fremmedkulturelle som kommer hit virker å være mer voldelige generelt enn "urbefolkningen".

 

denne parodien sier mye om hva slags typer som er opptatt av dette

https://resett.no/2018/10/31/den-siktede-for-drapet-pa-vinstra-er-etnisk-norsk-drepte-kjaeresten-etter-sjalusidrama/

 

Allerede overskriften er bisarr. Hvorfor nevne etnisitet i en overskrift? Er det for å "bevise" at alle liksom behandles likt?

Nei, det er tilsynelatende fordi vedkommendes bakgrunn var ukjent og folk lurte på akkurat det. Det ble spekulert i at han var fremmedkulturell, noe Resett da rapporterte at ikke stemte.

 

hvorfor er det viktig?

Det er viktig fordi mange opplever at media prøver å dekke over når fremmedkulturelle står bak ugjerninger. De har i det minste en slik oppfatning.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Boy, 16, arrested after violent video shows gang kicking a 15-year-old in the head

 

Edit: Det var for 4 dager siden. Her er en oppdatering:

 

Two more arrested over Mirror Pool assault

 

"Police would like to advise that contrary to social media reports the victim is of Asian ethnicity and following further investigation into the circumstances can now confirm that the assault was not hate-motivated."

 

Geir :)

 

 

Gjerningsmennene var svært heldige med utfallet (påførte skader) der vil jeg si. Nesten for heldige. Men veldig bra for offeret selvsagt:

 

 

The victim, who suffered minor injuries, and his family are being supported by officers as the investigation continues.

Lenke til kommentar

Jo, det er faktisk det. Det skjer stadig vekk.

 

 

Ja. Men kanskje ikke i den aktuelle saken...

 

Gjerningsmennene var svært heldige med utfallet (påførte skader) der vil jeg si. Nesten for heldige. Men veldig bra for offeret selvsagt:

 

 

Ja, at han slapp unna det der uten alvorlige men er nesten ufattelig. Med mindre sparkene var "teatralske" da, altså ment for å skremme mer enn å skade. Det er ikke godt å si.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, at han slapp unna det der uten alvorlige men er nesten ufattelig. Med mindre sparkene var "teatralske" da, altså ment for å skremme mer enn å skade. Det er ikke godt å si.

Unnskyld at jeg gnåler på dette, men jeg kan bare ikke fatte hvordan disse eslene tenker.

Jeg har selv (unnskyld om jeg gjentar dette) sitti i luftegården på fengsel og blitt presentert med 'du han karen som sitter ved sida av deg - med hakekors-tatovering i panna - knivstakk sin egen kjæreste 30 ganger', og jeg veksler mellom å bli matt av idiotiet og ler meg skakk.

 

Man har et angreps-vindu på to sekunder fra man har satt inn klasken som gjør at en kar går i bakken; alt utover det - når han ligger nede - bruker rettssystemet (med rette) imot deg.

 

Ta et sidespark mot tinningen eller hopp tilbake, alt ettersom hva du kan og hvordan rullebladet ditt ser ut.

 

(ta nå for farkern å juster virkelighetsoppfatningen om hva man kan, alt ettersom)

 

 

Endret av slemskurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...