Gå til innhold

Samsung Galaxy S10/S10+ tråden


Avstemming  

150 stemmer

  1. 1. Kommer du til å kjøpe deg en Samsung Galaxy S10/S10+?

    • Ja, jeg oppgraderer fra S9/S9+/Note 9
      22
    • Ja, jeg oppgraderer fra S8/S8+/Note 8
      21
    • Ja, jeg oppgraderer fra eldre Samsung
      20
    • Ja, jeg bytter fra iPhone
      11
    • Ja, jeg bytter fra Huawei
      9
    • Nei, jeg står over i år
      25
    • Nei, årets modeller er for dyre
      17
    • Jeg avventer og ser hva annet som kommer på markedet
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har de garantert, ellers så får de det sendt fra Samsung.

 

Selvom det er "Limited Edition" så produseres de jo fremdeles.

 

Jeg regner vel med at de har den på lager, men jeg får se hva som dukker opp, den er sendt og er i Oslo nå, så krysser fingra for at den dukker opp her på postkontoret imorra.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Prøvde og spørre om dette for noen dager siden, men antar det er vel det samme bare forskjell på front kamera og lavere batteri.

Ja det er korrekt. Kameraet bak er identisk. på S10 er det 2 kameraer i front hvor det ene gjør noe dybdegreier, men ellers samme greia :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan nevne at jeg fikk tilbake en Prism Green S10+ med Swap Pluss forsikring. Ringte inn på mandag og splitt ny mobil på postkontoret på onsdag. Kommer nok til å ha Swap pluss forsikring etter de 2 første gratis månedene, vel verdt det imo istedenfor kun glass forsikring.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Kan nevne at jeg fikk tilbake en Prism Green S10+ med Swap Pluss forsikring. Ringte inn på mandag og splitt ny mobil på postkontoret på onsdag. Kommer nok til å ha Swap pluss forsikring etter de 2 første gratis månedene, vel verdt det imo istedenfor kun glass forsikring.

Nydelig! God reklame for de da. Nesten så man burde vurdere noe annet enn Telia.

Lenke til kommentar

Syntes både prisen og egenandel er altfor høy, iaf opp mot feks gjensidige sin innbo

Ser det er flere veier til Rom. Jeg har innbo dekket av fagforening, men i den inngår ikke mobil. Og det gjør den heller ikke i de færreste reiseforsikringer. Så jeg betaler Telia sin mobilforsikring på 99 i mnd for å slippe utgift i 10.000 kr-klassen. Har benyttet den én gang, pga knust i bildør(!) og fikk ny med egenandel 700 kroner-ish. Verdt det.

Lenke til kommentar

Hos Telia har man skjermforsikring inkludert i abonnementet.

 

Ellers har jeg både innbo og reiseforsikring som dekker skader på mobil.

 

Egenandelen på swap/svitsj-forsikringer økes jo med 500 eller 1000kr pr gang i tillegg.

Har man det uansett abo eller snakker du om stisj nå?

Lenke til kommentar

Syntes både prisen og egenandel er altfor høy, iaf opp mot feks gjensidige sin innbo

Jeg har innbo pluss hos gjensidige, men med swap pluss så får du til gjengjeld en helt ny mobil dagen etter. Denne gangen betalte jeg heller en 500 lapp ekstra så jeg fikk ny mobil.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Man må ha Svitsj for å ha inkl skjermforsilring. Full forsikring på svitsj koster 59 kr. Egenandel 1000 kr for s10

Var det jeg trodde også.. Irriterende at det skal være rimeligere å kjøpe ting på avbetaling innimellom, men disse inkluderte forsikringene gjør svitsj/switch til gode avtaler innimellom. Lønner seg nesten å velge det og betale ut avtalen etterpå for å kunne dra nytte av forsikringen. Har LO fagforbund innbo forsikring, men den dekker ikke sånt så må vurdere å bytte..

Lenke til kommentar

Var det jeg trodde også.. Irriterende at det skal være rimeligere å kjøpe ting på avbetaling innimellom, men disse inkluderte forsikringene gjør svitsj/switch til gode avtaler innimellom. Lønner seg nesten å velge det og betale ut avtalen etterpå for å kunne dra nytte av forsikringen. Har LO fagforbund innbo forsikring, men den dekker ikke sånt så må vurdere å bytte..

Betaler du ut telefonen så avsluttes jo svitsj og dermed også forsikringsavtalen.

 

Har ingenting imot at jeg må betale over tid, istedenfor alt på en gang. Gjør jo bare økonomien litt romsligere :) 

Lenke til kommentar

Betaler du ut telefonen så avsluttes jo svitsj og dermed også forsikringsavtalen.

 

Har ingenting imot at jeg må betale over tid, istedenfor alt på en gang. Gjør jo bare økonomien litt romsligere :)

Er bare greit å betale etterhvert når en skifter telefon litt for ofte :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...