Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snowleopard skrev (15 timer siden):

Oj, FSDs approved in Denmark...!

Da er det stor sjanse for at Norge og Sverige ikke er så langt unna, de heller!

Flott! Da satser vi på 3 mnd. gratis prøveabonnement i sommer. 🤩👍 Gleder meg sykt til å teste ut FSD.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 hours ago, AL123 said:

Nå ser vi jo ikke hvor sjåføren har blikket sitt da, så videoen kan være falsk. Enten det, eller så er ikke FSD i USA og Europa like. En oppdatering slik du beskriver er i strid med godkjenningen i Europa. Dermed bryter Tesla CoC kravet som gir dem tillatelse til å registrere kjøretøy i EØS området.

Det er nok ikke lik programvare i USA og EU.

Skrevet
2 hours ago, Hanhijnn said:

Flott! Da satser vi på 3 mnd. gratis prøveabonnement i sommer. 🤩👍 Gleder meg sykt til å teste ut FSD.

Det hadde vært digg. Men tviler på at min HW3 bil er med på lista innen det :)

Får booke en prøvekjøring hos Tesla om det kommer

Skrevet
bzzlink skrev (12 minutter siden):

Det hadde vært digg. Men tviler på at min HW3 bil er med på lista innen det :)

Får booke en prøvekjøring hos Tesla om det kommer

En av grunnene til at jeg byttet til Juniper dette. ;)

• Liker 2
Skrevet

Damn! Nærmer seg nå ja. Synd det ikke kommer tidligere, siden jeg skal kjøre nesten 4000km i sommer (tur/retur Finnmark) Hadde vært digg med FSD da 😄 Blir min første langtur med elbil.

• Liker 2
Skrevet

Full selvkjøring altså..

Men å skifte radiokanal med stemmestyring klarer den ikke!

Jeg har klaget over det før i denne tråden. Å få bilen til å skifte radiokanal til for eksempel NRK P3 er dønn umulig. Jeg får ofte et 'resultat' men aldri det jeg ønsker. Med det mener jeg at jeg har prøvd *mange* forskjellige ordkombinasjoner men *aldri* opplevd at bilen har byttet til den radiokanalen jeg ønsker meg.

Åja, jeg er *ikke* interessert i svar av typen 'les bruksanvisningen' eller 'søk det opp'. Du trenger ikke svare på dette rantet med mindre du selv har testet og brukt dette i egen bil siste 14 dagene.

• Liker 1
Skrevet
12 minutes ago, Kahuna said:

Full selvkjøring altså..

Jeg har klaget over det før i denne tråden. Å få bilen til å skifte radiokanal til for eksempel NRK P3 er dønn umulig. Jeg får ofte et 'resultat' men aldri det jeg ønsker. Med det mener jeg at jeg har prøvd *mange* forskjellige ordkombinasjoner men *aldri* opplevd at bilen har byttet til den radiokanalen jeg ønsker meg.

Åja, jeg er *ikke* interessert i svar av typen 'les bruksanvisningen' eller 'søk det opp'. Du trenger ikke svare på dette rantet med mindre du selv har testet og brukt dette i egen bil siste 14 dagene.

Challenge accepted som de sier. 
Radio appen er ikke inkludert i stemmesøk etter det jeg kan skjønne etter å ha testet i 5 min. her nå.

NRK motarbeider aktivt at du skal kunne spille av innholdet dems i andre strømmetjenester enn deres egne. Dette burde de ikke få lov til å gjøre siden vi har betalt for det (7 milliarder(!)).

Så derfor finnes NRK ikke på TuneIn radio appen som er inkludert i stemmesøket i bilen.

• Liker 3
Skrevet
Kahuna skrev (16 minutter siden):

Full selvkjøring altså..

Det er nok litt som med AP, det er fikset i grok.

Skrevet
bzzlink skrev (27 minutter siden):

Radio appen er ikke inkludert i stemmesøk etter det jeg kan skjønne etter å ha testet i 5 min. her nå.

Det forklarer jo at stemmesøk ikke virker. Skikkelig teit da men det passer jo inn i abonnement-tankegangen.

Skrevet
bzzlink skrev (På 13.6.2026 den 9.14):

Challenge accepted som de sier. 

NRK motarbeider aktivt at du skal kunne spille av innholdet dems i andre strømmetjenester enn deres egne. Dette burde de ikke få lov til å gjøre siden vi har betalt for det (7 milliarder(!)).

Så derfor finnes NRK ikke på TuneIn radio appen som er inkludert i stemmesøket i bilen.

Men det går bra med andre kanaler. Når jeg f.eks. sier *Spill RadioRock* så gjør den det.

Men teit at NRK skal være så vanskelige ja.

Skrevet
Hanhijnn skrev (15 minutter siden):

Men det går bra med andre kanaler. Når jeg f.eks. sier *Spill RadioRock* så gjør den det.

Fra radio eller tunein?

Skrevet
4 hours ago, Hanhijnn said:

Men teit at NRK skal være så vanskelige ja.

Aha, jeg testet bare med å få den til å spille NRK kanaler, og fikk bare treff i tunein source. Kanskje om man deaktiverer tunein som source, så vil den treffe i Radio appen?

Skrevet
bzzlink skrev (9 minutter siden):

Aha, jeg testet bare med å få den til å spille NRK kanaler, og fikk bare treff i tunein source. Kanskje om man deaktiverer tunein som source, så vil den treffe i Radio appen?

Jeg har ikke aktivt deaktivert TuneIn. Jeg har bare aldri tatt den i bruk.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...