Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Har kondens i mine lykter og. Er nok helt vanlig. Blir jo ikke noe varme inni der til å tørke ut.

Hadde faktisk en bil før hvor ene baklykta var oppfylt med vann. Var vel sånn 40% oppfylt med vann inni lykta som skvulpa. Ble godt avkjølt de lyspærene inni. Borra hull nede i lykta for å tømme :p

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et tips til USB Hub, billig OG bra, rett hjem i postkassa.

https://www.taptes.com/products/taptes-model-3-usb-hub-designed-for-tesla-model-3-dashcam-sentry-mode-model-3-hub

Trådløs ladeplate Gen 2 (Tar liggende telefoner, f.eks Galaxy S20 Ultra som er for stor til å ha stående)

https://www.taptes.com/products/wireless-phone-charger-pad-for-tesla-model-3

Endret av Simkin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
2 hours ago, Simkin said:

Et tips til USB Hub, billig OG bra, rett hjem i postkassa.

https://www.taptes.com/products/taptes-model-3-usb-hub-designed-for-tesla-model-3-dashcam-sentry-mode-model-3-hub

Trådløs ladeplate Gen 2 (Tar liggende telefoner, f.eks Galaxy S20 Ultra som er for stor til å ha stående)

https://www.taptes.com/products/wireless-phone-charger-pad-for-tesla-model-3

Den hubben var latterlig sexy.

Må ha en slik. Er bare kabelkaos nedi der nå.

Edit: Da var det bestilt. Tar vel 3 måneder før den dukker opp dog.

Ser og at de har midtkonsolldeksel i abs. Frister litt etter min misslykka vinyljobb å kjøpe i abs og lakkere i bilens farge. Men usikker på om det blir litt vel harry.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Complexity skrev (2 timer siden):

Den hubben var latterlig sexy.

Tiltredes! ?

Complexity skrev (2 timer siden):

Ser og at de har midtkonsolldeksel i abs. Frister litt etter min misslykka vinyljobb å kjøpe i abs og lakkere i bilens farge. Men usikker på om det blir litt vel harry.

Vurdert noe i filt? Du kan lage flanellograf der vettu! ?

 

Lenke til kommentar
Complexity skrev (1 minutt siden):

Får man filt i deep metallic blue? ?

Vanskelig nok å finne den fargen på sprayboks.

Flannelograf blir det ikke ?

Nei, det får bli svart filt som underlag og glansbilder i gilde farger som passasjerene kan bruke for å illustrere ruten til neste supercharger. :D

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enn så lenge er min midtkonsoll den originale høyglanspolerte plasten, med litt småriper, støv og fingermerker.. Det frister litt med noe karbonfiber-mesh-greier men har ikke helt klart å jobbe opp nok motivasjon for akkurat den jobben ennå. Dessuten er bremseservice på bakhjula før på lista, fulgt av en mulig runde 2 på lyddemping. Har et lag med butylgummi i bagasjeromskjelleren som kanskje hjalp litt(ikke nok til at jeg kan si med sikkerhet at det ikke er placebo-effekt. ;) ) og jeg vurderer noe liknende på hjulbuene. Butylgummi på selve hjulbuene og et lag dempeskum over der igjen, om det er plass. 

Lenke til kommentar
7 hours ago, Fleskefjeset said:

La karbonfiber på min midtkonsoll, det er gjort på 10-15 minutter. Ikke noe å kvie seg for.

Var ganske tykk den folien da kansje? La du den vått?

Fikk lakt min matte svarte folie fint på de to øverste panelene, men rundt koppholderen ble det bare tull :p

Uansett litt lyst på interiør i bilens farge. Er ganske mørk blåfarge så tror ikke det blir så veldig avskrekkende.

Lenke til kommentar
Complexity skrev (11 timer siden):

Får man filt i deep metallic blue? ?

Vanskelig nok å finne den fargen på sprayboks.

Flannelograf blir det ikke ?

Tips hvis du holder til i Oslo: Dra på St. Haugens Fargehandel i Waldemar Thranes Gate.
De matcher lakken og lager sprayboks. 

Jeg opplevde "nozzlen" på sprayboksene deres bedre enn noe annet jeg har prøvd, og derfor gikk lakkeringen som en lek. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134
Complexity skrev (2 timer siden):

Var ganske tykk den folien da kansje? La du den vått?

Fikk lakt min matte svarte folie fint på de to øverste panelene, men rundt koppholderen ble det bare tull :p

Uansett litt lyst på interiør i bilens farge. Er ganske mørk blåfarge så tror ikke det blir så veldig avskrekkende.

Nei, la tørt. Bestilte fra Abstract Ocean.

Lenke til kommentar
1 hour ago, ChristR said:

Tips hvis du holder til i Oslo: Dra på St. Haugens Fargehandel i Waldemar Thranes Gate.
De matcher lakken og lager sprayboks. 

Jeg opplevde "nozzlen" på sprayboksene deres bedre enn noe annet jeg har prøvd, og derfor gikk lakkeringen som en lek. 

Bor 1750km unna Oslo så det blir vanskelig ?

Men fikk tak i lakk fra Nordbond så det ordner seg. Men vil helst unngå å lakkere de orginale delene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...