Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Flere som venter bil nå som har kluss med faktura?

Fått 3 faktura nå, og siste har annet VIN nummer enn de forrige. Tør ikke betale enda i tilfelle det dukker opp en 4e faktura flere ukers forsjell i leveringdato på de forsjellige fakturaene og, men men Tesla sier at estimatet bare er sånn ca uansett.

 

Var litt rot  da jeg skulle få min også med forskjellige fakturaer osv. Bare å forholde deg rolig da Tesla kontakter deg når det nærmer seg, og ingenting du trenger å betale inn eller gjøre før dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når bestilte du bil Complexity?

 

Det ble salg av dieselvogna idag, så da blir det Hvit Performance på meg. Bilen ble bestilt sist søndag.

 

Krysser fingrer å tær for at jeg får bil i September, hvis ikke så blir det November/Desember :(

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Når bestilte du bil Complexity?

 

Det ble salg av dieselvogna idag, så da blir det Hvit Performance på meg. Bilen ble bestilt sist søndag.

 

Krysser fingrer å tær for at jeg får bil i September, hvis ikke så blir det November/Desember :(

Velkommen i hvit p klubben;)

Tipper du får den nå, de produserer nok opp godt med ekstra hvit om dagen og de fleste kjøper nok SR nå og blir ventende. Men hvem vet, spennende å vente også da:)

Lenke til kommentar

Velkommen i hvit p klubben;)

Tipper du får den nå, de produserer nok opp godt med ekstra hvit om dagen og de fleste kjøper nok SR nå og blir ventende. Men hvem vet, spennende å vente også da:)

 

Takk for det :)

 

Ja, Tesla antok at jeg får i September (De skriver jo tross alt antatt levering i august fremdeles når man bestiller), men jeg har litt følelsen av at ting er litt overlatt til tilfeldighetene her (brodern måtte vente lenge på sin P85), men vi får se. Går greit å vente til neste måned, men å vente til i vinter blir værre.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Når bestilte du bil Complexity?

 

Det ble salg av dieselvogna idag, så da blir det Hvit Performance på meg. Bilen ble bestilt sist søndag.

 

Krysser fingrer å tær for at jeg får bil i September, hvis ikke så blir det November/Desember :(

Bestilte i Juli, men bare man har bestilt før Septemberleveringen får man nok bil til da. Om ikke så endrer du til en Inventory.

Lenke til kommentar

Bestilte i Juli, men bare man har bestilt før Septemberleveringen får man nok bil til da. Om ikke så endrer du til en Inventory.

 

Men, ingen med 20" hjul som jeg har sett så langt på biler i inventory. Er det/har det vært rene Performance modeller der forresten? Eller bare LR med P software?

 

Jeg har bestilt med 20" vinterhjul i tillegg. Kunne nok klart meg med 19" på vintern, men det er kun 20" som er alternativet og 19" er bare 4000kr billigere om det hadde det vært et alternativ på P.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Lenke til kommentar

Vq2Bb7s.jpg

Ligner veldig på disse maxispider greiene (uten at jeg har sett noen på ordentlig da)
Har og noe slags coating som nok gjør at vann glir lett av.

 

Virker å være veldig bra til prisen iallefall, men aner somsakt ikke hvor bra dem passer i bilen enda.

 

Fulgte og med en pose bårrelåser, som man sikkert kan lime under for at den skal holde seg godt på plass eller noe.

(den til baksetene kom bretta, derfor den ser litt rar ut)

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Vq2Bb7s.jpg

Ligner veldig på disse maxispider greiene (uten at jeg har sett noen på ordentlig da)

Har og noe slags coating som nok gjør at vann glir lett av.

 

Virker å være veldig bra til prisen iallefall, men aner somsakt ikke hvor bra dem passer i bilen enda.

 

Fulgte og med en pose bårrelåser, som man sikkert kan lime under for at den skal holde seg godt på plass eller noe.

(den til baksetene kom bretta, derfor den ser litt rar ut)

Ser ut som valuta for pengene det der :)

Legg noe tungt på matten bak så den jevner seg litt igjen.

 

 

Blir spennende å se hvordan de ser ut i bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...