Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver meg på den aggressive vingen. Var så billig og den ser for teit ut så kan jeg alltids selge den.

Ellers har jeg og bestilt meg jackpad og skvettlapper.

 

Gulvmatter? noen som har noen å anbefale?

Jeg har tesla sine, fungerer helt fint men de har lav kant. Men de lanserte nettopp nye med høyere kanter, er nok bedre:) mulig jeg skifter til vinter om de jeg har er for dårlige på å holde vann på matten

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tesla sine, fungerer helt fint men de har lav kant. Men de lanserte nettopp nye med høyere kanter, er nok bedre:) mulig jeg skifter til vinter om de jeg har er for dårlige på å holde vann på matten

Okei, virker som de fleste er ganske fornøyde med Tesla sine.

Fant disse da, som var temmelig stilige:

https://www.begood.no/products/3d-maxpider-allvarsmatter-tesla-model-3

Skal tåle veldig mye vann iallefall.

 

Får dem nok billigere fra utlandet. Må sjekke litt mere men tror kanskje det blir dem.

Lenke til kommentar

Noen av dere som dykker og som bruker Model 3 til og fra dykkerplassen med utstyret? Jeg dykker, men har ikke stablet inni bilen enda. Har kjøpt maxspider-matta jeg også, men man kan aldri være for sikker, så tar i mot tips på hvilke løsninger som er best mtp søl osv :)

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Vet du sokkelen til disse? Noe spesiell type? Har sikkert 50 ledpærer liggende etter at jeg bytta absolutt alle på Mondeoen min men spørs om noen har riktig sokkel.

 

Ingen anelse. Jeg kjøpte disse:

 

https://www.ebay.com/itm/2x-LED-Light-Door-Trunk-Boot-Foot-Glove-Box-Lamp-White-For-Tesla-Model-X-S-3/392284761280?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

 

Under dørene valgte jeg slike. Litt harry, men skitt au :p

 

https://www.ebay.com/itm/2pcs-LED-Laser-Door-Logo-Shadow-lights-Projector-Lights-For-Tesla-Model-X-S-3/323822769178?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Brukte fredagseftan på å kjøre Model 3, da brodern har lånebil fra Tesla da hans er på service.

 

Har nå lenge tenkt på å kjøpe elektrisk om jeg får solgt dieselbrakka, å da er Tesla, selv om jeg er skeptisk til kvalitet, ventetider og alt det negative rundt merket (jada, jeg vet mange er fornøyde, inkl brodern som har en P85 hvor det bare har vært noe småtteri) villig til å prøve det ut, det er ikke så mange andre alternativer om man ønsker lang rekkevidde og samtidig ønsker ytelser.

 

Model 3 var fin den, veldig kontant på styringa, bra drag (LR, ikke P) endel vindstøy på E6 og jeg fikk skjermen til å fryse etter at jeg prøvde Beach Buggy :p,. Jeg liker nok Model S bedre når det kommer til instrumentering, det ble litt for mye fikling på skjermen i Model 3 selv om man sikkert blir vandt med det.

 

Men, nå har det dukket opp mange ting rundt dette med lakk og rust på disse bilene. dører og panser er i ALU, mens skjermer, kanaler og bakluke er i stål, og da er spørsmålet hvordan disse bilene takler en Norsk vinter med saltlake i 4-5 mnd?

 

Hva har dere som har kjøpt disse bilene gjort (Foliering, skvettlapper, tectylering?) Hvordan er lakkeringa og rustbeskyttelsen?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Brukte fredagseftan på å kjøre Model 3, da brodern har lånebil fra Tesla da hans er på service.

 

Har nå lenge tenkt på å kjøpe elektrisk om jeg får solgt dieselbrakka, å da er Tesla, selv om jeg er skeptisk til kvalitet, ventetider og alt det negative rundt merket (jada, jeg vet mange er fornøyde, inkl brodern som har en P85 hvor det bare har vært noe småtteri) villig til å prøve det ut, det er ikke så mange andre alternativer om man ønsker lang rekkevidde og samtidig ønsker ytelser.

 

Model 3 var fin den, veldig kontant på styringa, bra drag (LR, ikke P) endel vindstøy på E6 og jeg fikk skjermen til å fryse etter at jeg prøvde Beach Buggy :p,. Jeg liker nok Model S bedre når det kommer til instrumentering, det ble litt for mye fikling på skjermen i Model 3 selv om man sikkert blir vandt med det.

 

Men, nå har det dukket opp mange ting rundt dette med lakk og rust på disse bilene. dører og panser er i ALU, mens skjermer, kanaler og bakluke er i stål, og da er spørsmålet hvordan disse bilene takler en Norsk vinter med saltlake i 4-5 mnd?

 

Hva har dere som har kjøpt disse bilene gjort (Foliering, skvettlapper, tectylering?) Hvordan er lakkeringa og rustbeskyttelsen?

Sjekk gruppa Model 3 Norge på Facebook. Der diskuteres kvalitet hver eneste dag og du får se både positive og negative sider med bilen.

 

(Veldig mye usakelig dog, men gir vist intrykk)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...