Gå til innhold

Tesla - kaféen


bshagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du sikker? (Dukker bare plutselig opp i kontoen din)

 

Forøvrig ikke betal den med en gang da det ofte ikke er rett faktura. Jeg fikk 3 forsjellige.

 

Lenge siden du bestilte?

 

 
Dokumenter
  • Bestillingsavtale
  • Depositumfaktura
  • Ikke-hoved- og gråmarked-hurtigveiledning

 

 

Er det som står der

 

Jeg bestilte 19 august.

 

Jeg fikk en informasjonsmail fra DnB finansiering ca en uke etter, men ikke noe mer etter det.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Okei, spørs om du rekker å få bil i denne leveransen da. Mulig du blir tildelt en som noen andre har avbestilt eneste, og da får du vel bare regning og VIN nummer rett før utlevering.

 

Bestilte selv i Juli og fikk regning og VIN ganske raskt (men det endra seg jo 3 ganger) og først for en uke siden fikk jeg mail om at jeg måtte betale den siste regningen, og i dag dukket bilen min opp utenfor Tesla. Er vel klargjort til utlevering om en uke eller noe.

 

Er jo Norges mest solgte bil i år så er desverre stor pågang for å få tak i dem..

Lenke til kommentar

Jeg kan trøste noen av dere da. Jeg forhåndsbestilte en Hyundai Kona for over 1,5 år siden. Lå ca midt på lista når de stoppet forhåndsbestillinger(ca 10 000 av 20 000 mener jeg det var). I dag fikk jeg beskjed om at den var på vei.

 

Ouch.. Er det enda bilen å gå for da?

Tenker siden f.eks Peugeot e-208 leveres allerede neste måned f.eks.

 

Kona har vel litt mere rekkevidde men er vel dyrere også

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Ouch.. Er det enda bilen å gå for da?

Tenker siden f.eks Peugeot e-208 leveres allerede neste måned f.eks.

 

Kona har vel litt mere rekkevidde men er vel dyrere også

Kona er større og, virker som folk ikke forstår hvor liten en 208 og corsa er, kan neste glemme å ha voksne folk baki men samme gjelder forsåvidt for kona og.

Og e-208 kommer ikke før neste år https://www.bos.no/personbil/peugeot/e-208/

Vi forventer å ha e-208 klar for prøvekjøring januar 2020.

Lenke til kommentar

Kona er større og, virker som folk ikke forstår hvor liten en 208 og corsa er, kan neste glemme å ha voksne folk baki men samme gjelder forsåvidt for kona og.

Og e-208 kommer ikke før neste år https://www.bos.no/personbil/peugeot/e-208/

 

Vi forventer å ha e-208 klar for prøvekjøring januar 2020.

Okei, har ikke satt meg så inn i de bilene da det kun er Tesla som gjelder for meg.

 

Men vet om ei dame som hadde Kona på prøvekjøring og dro hjem å bestilte e-208 istede så tenkte kansje dem var sammenlignbar.

Hun skal vistnokk få bilen i November allerede ifølge Peugeot men det er kansje optimistisk.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Tok det lang tid fra bilen ankom Tesla til dere kunne hente den?

Bilen min ankom Tesla på mandag (var stor levering utenfor der, og så mitt VIN nummer på den ene bilen)

Men har enda ikke hørt noe.

 

Den registreres vel først kansje? (Dukker opp på teslastats.no f.eks?)

 

Antar ting tar tid men utrolig irriterende å vite at bilen står parkert bare noen kilometer unna meg...

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Tok det lang tid fra bilen ankom Tesla til dere kunne hente den?

Bilen min ankom Tesla på mandag (var stor levering utenfor der, og så mitt VIN nummer på den ene bilen)

Men har enda ikke hørt noe.

 

Den registreres vel først kansje? (Dukker opp på teslastats.no f.eks?)

 

Antar ting tar tid men utrolig irriterende å vite at bilen står parkert bare noen kilometer unna meg...

Bilen blir registrert rett før opphenting. Først skal den vell klargjøres og slikt, pluss ha tid til utlevering;)

Lenke til kommentar

Bilen blir registrert rett før opphenting. Først skal den vell klargjøres og slikt, pluss ha tid til utlevering;)

 

Ja regner med det tar tid, og man er vel neppe først i køen heller på utlevering.

Får bare ha is i magen litt til.

 

Ser på facebook og elbilforum at flere folk som skulle få bil nå har fått telefon om at den ikke kommer før tidligst neste måned så jeg er vel heldig sånnsett. Bare de ikke finner på å gi min bil til noen andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...