Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble en Philips 43" 4K pc-skjerm på meg fra komplett, helt ok pris.

De 3 første reviewene jeg sjekket ga tommel opp, men den siste jeg så var mer kritisk. Flaks at komplett har åpent kjøp i 60 dager, så får man testet litt uten at det i grunn bør koste noe.

Lenke til kommentar

369,- på komplett :) Bestillingsvare dog.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble en Philips 43" 4K pc-skjerm på meg fra komplett, helt ok pris.

De 3 første reviewene jeg sjekket ga tommel opp, men den siste jeg så var mer kritisk. Flaks at komplett har åpent kjøp i 60 dager, så får man testet litt uten at det i grunn bør koste noe.

satan, den frister altså, jeg så en review om denne for noen uker siden, HDR på denne med riktig preset virker veldig bra

https://pcmonitors.info/reviews/philips-436m6vbpab/

Men 43" som PC skjerm, virker drøyt, jaja kanskje droppe roborocken og heller gå for denne

 

har du brukt 43" som PC skjerm før? Hvor langt sitter du unna skjermen da?

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har venta på salg på den nå.. også ligger jeg å sover!! :confused:

Kanskje en annen butikk vil legge den på salg løpet av helga og eller mandagen?

 

De kan ikke ha vært mange maskinene de la ut når alle forsvant så fort,  lokke tilbud deluxe.  Men er jo håp om at det er noen som kjører tilbud på Switch'en på mandagen.

Lenke til kommentar

Noen som har noen tips på en god keramisk kjøkkenkniv (eller sett) til en ok pris? Har ikke den fjerneste anelse om hva som er kriteriet for god/dårlig. Brukt en Zassenhaus de siste årene som jeg har vært veldig godt fornøyd med, men finner ikke den lengre.

Har ikke prøvd denne selv, men har hørt den er bra.

Lenke til kommentar

Dette får jeg ikke til å stemme. Er i alle fall ikke oppgitt noe sted på elkjøp.no.

Nei, er ikke annonsert. Skulle hente telefonen til 3000 før en selger opplyste om at jeg kunne få den til 500, og betal det samme jeg gjør nå for det abo. Jeg har, og bare si opp etter 3mnd om jeg ville tilbake til gamle abonnementet. Jeg har get 4gb til 250. Får telia 12 gb til 250.

Endret av Flyingtreant
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Elkjøp har 1/2 pris på mobil ved tegning av Telia abo. 3mnd. Telia 1/2 pris og i 3mnd. Og 500+500 i avslag ved bytte av strømavtale til norgesenergi (for å beholde 1000 forutsetter 9mnd bruk, eller må du betale 500 tilbake). Betalte 500 for xperia xz2 compact med 12gb 250kr de 3 første mnd, binding 3 mnd.

Så man kan få iPhone XS til halv pris ved å tegne Telia abo uten å betale noe ekstra per mnd? Høres litt tvilsomt ut.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

369,- på komplett :) Bestillingsvare dog.

 

Har allerede to kontrollere selv, men kanskje det går an å bruke 3 - 4 kontrollere??, er ikke en ihuga konsoll-gamer enda, men mer en olding fra 90-tallets gaming era, med C&C Red Alert 2 på PC, og en god del spill tilbake mot midten av 90-tallet

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...