Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps4 Pro m/ RDR2 til 3.790,-...?

(komplett)

De har prisgaranti i 60 dager, betyr det at hvis noen andre kommer med en lavere pris i morgen eller mandag så får jeg mellomlegget tilbake...?

"Det betyr at hvis du finner produktet billigere et annet sted inntil 60 dager etter at du har kjøpt det fra Komplett, kan du få prisdifferansen godtgjort i form av gavekort hos Komplett. "

Skrevet

Er en del forskjell, tror jeg. Ville da heller gått for sonyene hos elkjøp til 2222. Sony er bedre enn bose når det kommer til lyd og støydempingen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

QC25 er vel bare kablet, mens QC35 er bluetooth. Det er jo en ganske vesentlig forskjell.

Elkjøp sine ??? priser er nå tilgjengelig, bare å trykke på varen.

Edit: Ser bare ut til å gjelde sonos.

Endret av arnbju
Skrevet

qc25 til 1500 kr er ikke det ganske innafor? Er vel ikke så stor forskjell på qc25 vs qc35 i og qc35 ii

Husk at QC25 ikke har bluetooth. Utover det så er 1490,- en kjempegod pris. Ligger vel til rundt 3000,- til vanlig? 

Skrevet

qc25 til 1500 kr er ikke det ganske innafor? Er vel ikke så stor forskjell på qc25 vs qc35 i og qc35 ii

Dessverre ikke trådløse. Det plaget meg når jeg kjøpte de i fjor til den prisen tror jeg. Returnerte de.

Skrevet (endret)

Var innom Europris og sikret meg 3 bokser med Chia-frø til kr 10 stykk (like over 200 og noen gram pr. boks).

Da så jeg enda rimeligere koffert normalpriset enn hos Clas'ern. Men det var tynne greier da (normalpris kr 299 ca.-ish hos Europris, for stoffkoffert). Europris hadde absolutt IKKE alle disse modellen i butikk:

https://www.europris.no/catalogsearch/result/index/?p=1&q=koffert

Endret av G
Skrevet (endret)

Takk for tipset, kablet i 2018 vil jeg ikke ha nei, de sonyene på komplett / elkjøp virker jo interessante

Kanskje ikke rette tiden på året, men godt tilbud på denne

https://www.komplett.no/product/1005829/hjem-fritid/hage-og-grill/utendoersmaskiner/hoeytrykksspylere/ava-p70-master-hoeytrykkspyler#

Jeg har p70+ master, som egentlig er bare en terrassevask var med. Men veldig godt trykk på den og stålarmert slange, mye bedre enn k7 karcher jeg hadde fra før

Endret av henrikrox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...