Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

når jeg spurte komplett sa de det så jaja..

 

Jeg spurte dem for et par dager siden, da hadde de ikke hørt om kampanjen en gang. Han jeg snakket med på chat'en sa at han skulle ta det opp med produkt ansvarlig. Og det har han tydeligvis gjort! :) Jeg ser jo nå, når jeg bare scroller ned litt at Komplett også bruker kampanje banneren nå. Så da skal det jo være på plass. Bare jeg som var litt for kjapp, hadde ikke regnet med at Komplett ville få fikset det så fort. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satan, nå går jeg litt utover prinsippene mine som jeg har pukket på at mobiler jeg kjøper i 2018/2019 må ha android 8 stock, men denne mobilen får da kanskje android 9 Pie etterhvert:

 

https://www.proshop.no/Mobil/Nokia-8-128GB-Polished-Blue/2624982

 

Den har jo ikke bluetooth AptX tror jeg heller - slik som Xiaomi pocophone f1 128gb

 

Nå har jeg følt meg i bakevja i sikkert 1,5 år allerede på mobilfronten. Gidder faen ikke nistirre på web lengre etter hva neste mobil skal bli. Får ihvertfall mye for pengene, og har da kr 700 ubrukte kroner å gå på dersom jeg angrer meg. Ble Nokia 8 bestillingen

 

https://www.proshop.no/Mobil/Nokia-8-128GB-Polished-Blue/2624982

 

EDIT:

Nå fikk jeg estimert forsendelse 26. november. Så tipper jeg det går noen dager utover til uken før det havner nær meg. Tåler vel å vente det. Men håper ikke på noe som helst tull med vareplukking og "postgang" hos Postnord.

Endret av G
Lenke til kommentar

Ser Nokia 8 er på tilbud, men den har 835 Qualcomm og ikke 845 Qualcomm CPU. Et minus er at den har android 7.1.1 og ikke er preinstallert med minimum android 8 i min bok. Men den er lovet android 9 i desember 2018 i følge rykter. Var nokså rimelig, men er jo en 2017-mobil.

 

 

 

Nokia er faktisk flinke til å komme med oppdateringer, kommer sikkerhetsoppdateringer hver måned. Clean android med bare tilpasset kamerapp og en support app. Men siden den ikke kom med Android 8 har den ikke project trebble og kommer heller ikke til å få det. Støtter heller ikke unlock av bootloader for de som bryr seg om det.

Lenke til kommentar

Nokia er faktisk flinke til å komme med oppdateringer, kommer sikkerhetsoppdateringer hver måned. Clean android med bare tilpasset kamerapp og en support app. Men siden den ikke kom med Android 8 har den ikke project trebble og kommer heller ikke til å få det. Støtter heller ikke unlock av bootloader for de som bryr seg om det.

 

Project treble, hva går det ut på?

 

https://www.androidauthority.com/project-treble-818225/

 

 

Når jeg likevel betaler over kr 3000,- så var vel tidlig i 2018 OnePlus 6 på skikkelig salg hos Netonnet. Benyttet meg jo aldri av det. Husker ikke tilbudet snorrett, da jeg kun leste om det via andre på dette forumet. Men var det 2 mobiler for prisen av 1 eller?

 

 

 

To update devices running earlier versions of Android to Android O, developers can wrap both conventional and legacy HALs in a new HIDL interface too.

 

Hva betyr dette? At dersom Nokia vil så kan de implementere en ordentlig utvisking av det proprietære når det går over allerede på Android 8 Oreo?

Endret av G
Lenke til kommentar

Gaming PC-skjerm maks 3000 ,- ? Noen gode forslag?

 

Maskinen den skal brukes på er litt eldre speccet, men det kan jo skjer en oppgradering der senere i følge eiger. Skal brukes til både PC og PS4, eller enten eller. De har allerede en Asus VG248QE som fortsatt skal brukes.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...