Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble nå nytt headsett hvertfall. Ikke kommet over noe annet som står på ønskelista sålangt. 

https://www.komplett.no/product/975853/gaming/gaming-headset/traadloese-headset/hyperx-cloud-flight-traadloes-headset#

Kjøpte to stk. Ett til ene nevøen, og ett til meg for bruk til PS4 siden jeg ble litt nysgjerrig på det, fikk en del skryt såg jeg. Og til den prisen virket det som en grei deal :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

NB!

 

Stussa litt over at jeg enda ikke hadde fått ordrebekreftelse fra XXL. Snakket med de på chatten og selv om orderen min hadde gått igjennom så hadde det skjedd noe feil. Så måtte bestille på nytt nå, heldigvis hadde de alt jeg skulle ha fortsatt, greit å nevne bare. Jeg bestilte 2130 første gang.

Fikk du bekreftelse med en gang da?

Dette var svaret jeg fikk på chatten:

"Dette er så ferske ordre at vi ikke kan se noe ennå dessverre. Det er som sagt mye pågang så kan noen timer til bekreftelse kommer. Vi kan ikke se ordren ennå. Beklager. Mvh Lasse XXL"

 

Lenke til kommentar

Fikk du bekreftelse med en gang da?

Dette var svaret jeg fikk på chatten:

"Dette er så ferske ordre at vi ikke kan se noe ennå dessverre. Det er som sagt mye pågang så kan noen timer til bekreftelse kommer. Vi kan ikke se ordren ennå. Beklager. Mvh Lasse XXL"

 

Fikk bekreftelse med en gang når jeg bestilte på nytt, han samme lasse duden sa at hvis det kom dobbelt, så bare la være å hente den ene pakken, er ingen kostnad i det.

Lenke til kommentar

Synes det er fint med alt samlet. Det verste er at når jeg legger meg sånn kl00.30 og våkner opp igjen i morgen så er det 10 sider her som er kommet med masse tips man må bla seg gjennom. Må nesten følge med her hele tiden ellers er man fucked hehe :p

 

 

Tenkte mest egentlig på et eller annet simpelt treningstips, noe hjelpemiddel til å gjøre det mer gøy?

 

 

 

Slike er jo ganske bra start: https://gymgrossisten.no/abilica-doorgym

Fester enkelt i en av dørene så kan du begynne sakte men sikkert. Kommer halvveis opp ene dagen, dagen etterpå har du klart en osv. Trener og så og si hele overkroppen.

 

Ellers balansepute, treningsmatte. Kan gjøre mye bra hjemme i stua med kun de enkle redskapene. Også investere i en pulsklokke som viser deg artige ting som gjør trening gøyere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NB!

 

Stussa litt over at jeg enda ikke hadde fått ordrebekreftelse fra XXL. Snakket med de på chatten og selv om orderen min hadde gått igjennom så hadde det skjedd noe feil. Så måtte bestille på nytt nå, heldigvis hadde de alt jeg skulle ha fortsatt, greit å nevne bare. Jeg bestilte 2130 første gang.

Med konto så unngår man sånt

Lenke til kommentar

Fikk bekreftelse med en gang når jeg bestilte på nytt, han samme lasse duden sa at hvis det kom dobbelt, så bare la være å hente den ene pakken, er ingen kostnad i det.

Allright. Vet ikke helt størrelse, så mulig jeg bare stikker til en xxl utpå dagen imorgen for å være sikker på at jeg får tak i riktig størrelse.

Lenke til kommentar

Jeg erstattet min T100 med en Lenovo Miix 320 z8350-4GB-128GB SSD-(WiFi) - Platina som i fjor juli kostet 3000,- rett fra Lenovo sine hjemmesider. Valgte denne fordi den hadde skjerm i full HD. Jeg har stort sett vært fornøyd med den, men den er kanskje litt i det tregeste laget. Har sett litt på Surface Go (siden jeg trives med slike små maskiner på ca 10"), men siden man bør gå for 128GB-versjonen (fordi den er raskere) og trenger tastatur, blir samlet pris i skrivende stund nesten 7000,-. Da er det et mye bedre alternativ å gå for Surface Pro som ble linket til, selv om den er litt større og tastatur kommer i tillegg. https://www.komplett.no/product/1004296/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/2-i-1-pc/microsoft-surface-pro-123-touch#

 

Men dersom Surface Go kommer på et supertilbud i morgen (lite sannsynlig), så kan jo det være et alternativ.

 

Takker!

Ja, 10" er en finfin størrelse, siden det også får vekten ned rundt halvkiloet. Digger hvor enkel T100 er å ta med seg, hvor bra batteriet er, og hvor rask den er i oppstart. I bruk begynner den derimot å bli ganske treg, syns jeg. Samtidig er det ikke nok til at jeg gidder å strekke meg til over 4000 kr for en maskin som kun brukes til browsing, forelesningsnotater, og litt office-skriving. Betalte 3000,- for min T100 tilbake i 2013 eller 2014, så føler jeg har fått god valuta for pengene hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...