Gå til innhold

Black Friday & Cyber Monday 2018


Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med TP link mesh deco m5? Ser etter noe billig til far til rundt 2000 kr, hastighet er ikkje alfa omega, må ha tre enheter og skal bruke eksisterende ruter.

 

Du får Velop 3-pk. for 2490 hos Komplett. Litt dyrere, men etter hva jeg har lest av tester så ligger den en del bedre an. Kan dog være TP Link er godt nok. Har uansett god erfaring med Velop (satt opp hos mine foreldre).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående HDD som komplett har på tilbud, så tilfeldigvis denne

 

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/ekstern-lagring/harddisk3a5/seagate-backup-plus-desktop-hub-6tb/248607.11008/

 

https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/ekstern-lagring/harddisk3a5/seagate-backup-plus-desktop-hub-10tb/1003086.11008/

 

Disse er jo billigere enn de interne diskene som til og med er på tilbud, er diskene i disse eksterne USB sakene mye dårligere? Frister jo litt å bare kjøp en sånn ekstern og så poppe HDD ut og sette den i maskinen.

 

 

Takk for tipset, ser at de har den på Clas Ohlson -> https://www.clasohlson.com/no/Seagate-Backup-Plus-Hub-ekstern-harddisk/38-8011

 

Clas Ohlson har 20% rabatt (fredag) på alle ikke-nedsatte priser. Regner med at denne ikke er nedsatt :)

Lenke til kommentar

Du får Velop 3-pk. for 2490 hos Komplett. Litt dyrere, men etter hva jeg har lest av tester så ligger den en del bedre an. Kan dog være TP Link er godt nok. Har uansett god erfaring med Velop (satt opp hos mine foreldre).

 

Hm ja, ser det er AC2200 mot AC1300. Godt tilbud, hadde egentlig tenkt å gå for AirTies via Nextgentel som havner på ca. samme pris som Linksys sin. Merker meg at TP-link får 5 i dinside-testen mens Velop får 4..  :hmm:

Lenke til kommentar

Trenger nye spottlys og lurte litt på disse.

 

Trenger ikke disse noen omformer, går de rett på 230V?

 

https://www.komplett.no/product/933828/hjem-fritid/elektro-og-belysning/belysning/flombelysning-og-lyskastere/komplett-alfa-led-downlightpakke-boerstet-staal-6-pk#

 

Anbefaler deg sterkt å gå for WarmDim LED. Disse lyser med 2700K som blir veldig hvit. Med WarmDim kommer du ned til 1800-2000K. Sjekk ut Nordic-Led sitt BF tilbud. Tror alle støtter 230V direkte og flere også å sette rett i isolasjon uten boks.

 

WarmDim LED - De billigste går for 288 så 1728 for spottene

 

LED Pakker - Merk ikke alle er WarmDim

 

Har du først opplevd WarmDim går du ikke tilbake til vanlige LED. Lurer du på hva WarmDim er sjekk her

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ønsker meg en koffert med maksimale målene 23 x 44 x 65 cm. Skal passe inn i en annen koffert, så det må inkludere fullstendige ytre mål sånn omtrentlig, altså ikke ekstremt utstikkende hjul. Noen tips til tilbud?

 

Edit:

Helst ikke hard shell.

Endret av G
Lenke til kommentar

Hm ja, ser det er AC2200 mot AC1300. Godt tilbud, hadde egentlig tenkt å gå for AirTies via Nextgentel som havner på ca. samme pris som Linksys sin. Merker meg at TP-link får 5 i dinside-testen mens Velop får 4..  :hmm:

 

Er ikke godt å si. Virker ikke som det er klar konsensus. Et sted havner en løsning på topp, og et annet på bunn - og så kan det hele flippe rundt igjen etter en firmware oppdatering : ) Du har også Asus sin Lyra. Har vel fått litt middelmådige tester, men har i alle fall hatt god erfaring med at de oppdaterer dem i mange år etter lansering.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anbefaler deg sterkt å gå for WarmDim LED. Disse lyser med 2700K som blir veldig hvit. Med WarmDim kommer du ned til 1800-2000K. Sjekk ut Nordic-Led sitt BF tilbud. Tror alle støtter 230V direkte og flere også å sette rett i isolasjon uten boks.

 

WarmDim LED - De billigste går for 288 så 1728 for spottene

 

LED Pakker - Merk ikke alle er WarmDim

 

Har du først opplevd WarmDim går du ikke tilbake til vanlige LED. Lurer du på hva WarmDim er sjekk her

Noen ganger dog så syntes jeg warmdim blir for orange, jeg har sg junistar isosafe eller hva den heter som går rett i isolasjon, har et rom med warmdim varianten av denne og at annet med vanlig, og syntes faktisk den vanligste er finest på lav dimming, da fargen osv på veggen blir "rar" med warmdim.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...