Gå til innhold

Dette står r-en i iPhone Xr for


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Likevel så kommer Schiller med en beskrivelse av hva s- og r-bokstavene betyr for han: 

– Jeg elsker biler og ting som går fort, og r og s er begge bokstaver som brukes til å betegne sportsbiler som er ekstra spesielle, sier han med et smil til journalisten i Engadget.

haha morsom artikker, kunne vært Race Super phone?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hadde vært like lett å bare fortsette med iPhone 11 og 11 max.

Iphone Xs går ikke engang å skrive med en iPhone.

 

Jaså, er alfabetet annerledes på en iPhone?

Lenke til kommentar

Tänk Iphone har gjort det igen. Tillverkat flera nya prisvärda modeller med massa ny innovativ teknik till ett riktigt lågt pris.

 

Detta har de gjort utan att man känner den minsta saknad av Micro Sd kort, utbytbart batteri, 3,5 mm plugg, fingeravtycksläsare. Etc etc. Innovativt faktiskt. De har verkligen ett finger pulsen för att känna på vad marknaden vill ha.

 

Det känns verkligen som en premium telefoner till en prisvärd peng. Vill verkligen säga grattis alla som kommer eller redan har köpt dessa produkter.

 

Glömde också att påpeka att iTunes är ju riktigt bra också, känns verkligen 2019 över det hela.

 

Det som också är bra att Apple har troligen ordnat upp i det där med sina tidigare batteri utmaningar och så kallade downgrades av telefoner.

 

Ser verkligen fram till att få hem min nya iPhone XS Max.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde vært like lett å bare fortsette med iPhone 11 og 11 max.

Iphone Xs går ikke engang å skrive med en iPhone.

 

Jaså, er alfabetet annerledes på en iPhone?

Nei. Men den automatiske ordboken til Apple klarer ikke forstå at du vil skrive Xs, den gjør det om til X's.

Lenke til kommentar

Merkelig.

iPhone XS.

Skrevet på min iPhone x uten redigering, legg merke til at den også skrev iPhone riktig med liten i og stor P.

Det skal vel være liten s ? 

Linus får denne feilen når han skriver her, kanskje det er mer relatert til US / UK basert tastatur / autokorrektur ? 

 

Tid: 03:07

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Detta har de gjort utan att man känner den minsta saknad av Micro Sd kort

Minnekortstøtte har ingenting i en telefon for massemarkedet å gjøre. Det er for farlig å lagre data på minnekort i telefon.

 

Bare de som faktisk er klar over risikoen og tar et bevisst valg bør bruke minnekort. Jeg bruker selv minnekort i telefonen min, men det er fordi jeg er bevisst på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Nei. Men den automatiske ordboken til Apple klarer ikke forstå at du vil skrive Xs, den gjør det om til X's.

 

Nå har ikke jeg autokorrekt på og heller ikke på engelsk språk, så jeg tror du gjør litt mye ut av dette. 

Lenke til kommentar

Minnekortstøtte har ingenting i en telefon for massemarkedet å gjøre. Det er for farlig å lagre data på minnekort i telefon.

 

Bare de som faktisk er klar over risikoen og tar et bevisst valg bør bruke minnekort. Jeg bruker selv minnekort i telefonen min, men det er fordi jeg er bevisst på det.

Tull. Du får jo spørsmål hva du vil lagre på minnekortet når du setter det i. Ikke vanskelig å velge kun media.

Lenke til kommentar

Største problemet med navngiving er før var iPhone modellnavn enkle. Nå gir det ingen mening lengre.Hva er best av XR og XS? Ikke åpenbart. Og XS generelt er elendig navnevalg. Apple er ikke det mest viktige i verden. XS betyr ekstra small. XS Max blir dermed komisk. Selvfølgelig mener Apple X er romertall for 10. Så det er iPhone 10S. De er derimot alene om å si det som romertall. Hva de tenker med....

 

 

Ellers så vil autokorrekt på iOS ikke rette XS i Norge, fordi vi ikke har "'s" for å indikere eierskap som på engelsk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...