Gå til innhold

SNIKTITT: Battlefield V - Slaget om Narvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal man bedømme spillet pga en elendig launch trailer?

Jeg så ikke noe til en handikappet dame under Alfa og Betatesting.

Kom ikke over noe unormalt som ikke hører hjemme i WWII i timene jeg har spilt spillet.

 

Hvordan skal man ellers dømme spillet om man ikke fikk spillt betan? Det kommer jo ikke noen tester ut av spillet før release og de som vil kjøpe spillet og spille på dag 1 må jo ta et standpunt ut ifra trailers.

Lenke til kommentar

Har kommet 4-5? trailers fra Dice etter den håpløse launch traileren. Blandt annet en som viser og forklarer veldig mye av endringene som er gjort denne gangen. De har også pøst ut med intervjuer og info siste måneden. 

 

De gjør generelt veldig mye for å rette opp den shaky starten og har gjort mange endringer etter ønsker og feedback fra community. 

 

Dessuten er det ikke NDA på beta gameplay, ligger sikkert tusenvis av filmer på youtube med gameplay og beta reviews. 

 

Med andre ord burde det være plenty med måter og dømme spillet på i tillegg til den omdiskuterte traileren.  :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Skal man bedømme spillet pga en elendig launch trailer?

Jeg så ikke noe til en handikappet dame under Alfa og Betatesting.

Kom ikke over noe unormalt som ikke hører hjemme i WWII i timene jeg har spilt spillet.

 

Hvordan skal man ellers dømme spillet om man ikke fikk spillt betan? Det kommer jo ikke noen tester ut av spillet før release og de som vil kjøpe spillet og spille på dag 1 må jo ta et standpunt ut ifra trailers.

De 3-4 andre trailerne, alle de tusen gameplay videoene? Videoene som allerede er oppe av folk som spiller gjennom deler av single player?

Lenke til kommentar

Hvordan skal man ellers dømme spillet om man ikke fikk spillt betan? Det kommer jo ikke noen tester ut av spillet før release og de som vil kjøpe spillet og spille på dag 1 må jo ta et standpunt ut ifra trailers.

Er flust av gameplay på youtube.

 

Mulig det bare er meg, men jeg kjøper aldri et spill kun basert på trailers. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som ikke er WWII tema da? Våpen, tanks og fly er fra tidsepoken rundt WWII.

Noen friheter har de tatt seg da en av tanksene (som jeg ikke husker navnet på) ikke eksisterer en gang, men de måtte innføre det i spillet pga balanse.

Nei, jeg syntes det ble litt for mye med proteser, ansiktsmaling, cricket klubbe o.l. som vi så i traileren. Det er en grunn til at jeg aldri likte Battlefield Heroes. Og nå har jeg fått viljen min fordi et stort antall andre mennesker viste samme misnøyen. Da fikk vi dem til å snu på flisa. DICE sa da de ville tone ned på det urealistiske utstyre, så forhåpentligvis har det skapt en endring i likhet med det som skjedde i Battlefront 2. Hvor EA ble konfrontert av brukerne sine, og måtte deretter gjøre endringer.

Lenke til kommentar

 

Hva er det som ikke er WWII tema da? Våpen, tanks og fly er fra tidsepoken rundt WWII.

Noen friheter har de tatt seg da en av tanksene (som jeg ikke husker navnet på) ikke eksisterer en gang, men de måtte innføre det i spillet pga balanse.

Nei, jeg syntes det ble litt for mye med proteser, ansiktsmaling, cricket klubbe o.l. som vi så i traileren. Det er en grunn til at jeg aldri likte Battlefield Heroes. Og nå har jeg fått viljen min fordi et stort antall andre mennesker viste samme misnøyen. Da fikk vi dem til å snu på flisa. DICE sa da de ville tone ned på det urealistiske utstyre, så forhåpentligvis har det skapt en endring i likhet med det som skjedde i Battlefront 2. Hvor EA ble konfrontert av brukerne sine, og måtte deretter gjøre endringer.

Det urealistiske? Nei.

Ingenting av det var urealistisk.

 

De har heller ikke sagt noe om hvor mye som er fjernet.

Lenke til kommentar

I nærkamp i krig bruker man det man har. Listen over hva som har blitt brukt i sånne situasjoner er lang og omfattende. Diverse køller er blitt brukt og proteser også. Nå har ikke jeg sett hva det er snakk om man krig er oppertunistisk. Man bruker det man har.

 

Det er snakk om en britisk dame med en tidsriktig protese.

En soldat med blå ansiktsmaling.

En cricket kølle.

 

Dette bak tysklands linjer i Frankrike.

Lenke til kommentar

Nei, jeg syntes det ble litt for mye med proteser, ansiktsmaling, cricket klubbe o.l. som vi så i traileren. Det er en grunn til at jeg aldri likte Battlefield Heroes. Og nå har jeg fått viljen min fordi et stort antall andre mennesker viste samme misnøyen. Da fikk vi dem til å snu på flisa. DICE sa da de ville tone ned på det urealistiske utstyre, så forhåpentligvis har det skapt en endring i likhet med det som skjedde i Battlefront 2. Hvor EA ble konfrontert av brukerne sine, og måtte deretter gjøre endringer.

Jeg syntes også at å springe rundt med protese ble litt for mye, men det la ikke demper på om jeg skulle kjøpe BFV eller ikke. 

Er ganske sikker på at BFV kommer til å bli et knall bra spill :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er snakk om en britisk dame med en tidsriktig protese.

 

Som i praksis er en klo som hun utrolig nok klarer å betjene våpen med, inkludert skarpskytterrifle. 

 

En soldat med blå ansiktsmaling.

 

Nei det er egentlig snakk om at alle soldatene i "hovedgjengen" hadde blå ansiktsmaling og ellers var ekstremt lite uniforme. 

 

En cricket kølle.

 

...

 

Dette bak tysklands linjer i Frankrike.

 

Nei sannsynligvis langs fronten i regulære enheter gitt at den britiske soldaten får følge av britiske stridsvogner og kjøretøyer. 

Lenke til kommentar

 

Det er snakk om en britisk dame med en tidsriktig protese.

 

Som i praksis er en klo som hun utrolig nok klarer å betjene våpen med, inkludert skarpskytterrifle. 

 

En soldat med blå ansiktsmaling.

 

 

Nei det er egentlig snakk om at alle soldatene i "hovedgjengen" hadde blå ansiktsmaling og ellers var ekstremt lite uniforme. 

 

En cricket kølle.

 

...

 

Dette bak tysklands linjer i Frankrike.

 

Nei sannsynligvis langs fronten i regulære enheter gitt at den britiske soldaten får følge av britiske stridsvogner og kjøretøyer. 

En klo som hun aldri betjener et våpen med. Hun bruker den kun til å støtte opp en rifle.

De hadde også variere slik at den bøyde seg for bedre støtte ettersom hvordan du strakk ut armen.

 

Blå ansiktsmaling er tidsriktig, samme med det at opprørsstyrker ofte ikke hadde militære uniformer.

 

Sannsynligvis bak tyskernes linjer, ettersom Dice selv har beskrevet hvor og når dette er................

Lenke til kommentar

En klo som hun aldri betjener et våpen med. Hun bruker den kun til å støtte opp en rifle.

De hadde også variere slik at den bøyde seg for bedre støtte ettersom hvordan du strakk ut armen.

 

 

Hun betjener både en skarpskytterrifle og en maskinpistol med denne kloen. 

 

Blå ansiktsmaling er tidsriktig, samme med det at opprørsstyrker ofte ikke hadde militære uniformer.

 

Ja det er klart at om du skal aksjonere mot fienden er det praktisk å male ansiktet i en farge som overhodet ikke glir inn i omgivelsene :p

 

Sannsynligvis bak tyskernes linjer, ettersom Dice selv har beskrevet hvor og når dette er................

 

 

 

Så dette er opprørsstyrker som i smug fikk smuglet tunge stridsvogner bak tyskernes linjer?  :hmm:

Lenke til kommentar

Som i praksis er en klo som hun utrolig nok klarer å betjene våpen med, inkludert skarpskytterrifle.

 

Nei det er egentlig snakk om at alle soldatene i "hovedgjengen" hadde blå ansiktsmaling og ellers var ekstremt lite uniforme.

 

...

 

Nei sannsynligvis langs fronten i regulære enheter gitt at den britiske soldaten får følge av britiske stridsvogner og kjøretøyer.

Alle, absolutt alle spillbare personer i Battlefield håndterer sine våpen urealistisk bra. Med god margin. Hva tror dere egentlig? Har du vert i militæret og skutt med noe som har litt rekyl? Vet du hvor latterlig enkelt det er i et dataspill kontra virkeligheten? Endret av Limbeck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...