Gå til innhold

SNIKTITT: Battlefield V - Slaget om Narvik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Får vondt inni meg, hvordan de kan gjøre om en historie til noe helt annet.

Forkastelig spør du meg! Både historiske bygninger og fjell er jo helt feil.

Ingenting henger på grep. Farvell DICE/EA. Blir ikke noe kjøp fra min side.

Blir jo nesten som da Goldeneye 2010 ble lansert av Activision.

Alt var feil, ingenting stemte med N64 versjonen. Sånn føler jeg det akkurat nå.

Du kjøper ikke spillet fordi fjellene og bygningene ikke er de samme som i virkeligheten? Virkelig?

Når dem vrenger om på den virkelige historien, sitter jeg med spørsmåltegn om dem i det hele tatt respektere det som virkelige skjedde. Det tror jeg dem neppe gjør.

Når jeg fortalte min bestefar på 98 år om at den yngre generasjonen vrenger om på historien Narvik under andre verdens krig.

Fikk jeg et svar "Ikke bry deg om det, folk til dags vet lite om hva som skjedde i Narvik. Ikke var det kvinner uten kroppsdeler som slåss aktivt eller var skadet.

Så hvor dem har dette fra må være av vill fantasi"

Nå tror jeg heller på hans historie, enn hva media skaper og legger inn mørkhuda inn i andre verdens krig. Velkommen til året 2018 der alle skal krenkes.

Lenke til kommentar

Inkludert deg

og føle seg krenket eller irritert er to helt forskjellige ord.

jeg er verken ydmykt eller fornærmet.

men jeg synes den virkelige historien ikke skal bli glemt.

det som media spyr ut til den yngre generasjonen, får et annet syn på det virkelige som skjedde.

blir feil på alle mulige måter. tenk på hvem som gjennoppsto vårt land og hvor mye dem har måtte gått gjennom.

min bestefar liker ikke andre verdens krig filmer pga det han opplevde i Narvik.

når jeg spør om hva som skjedde i Narvik, vil han snakke minst mulig om det.

Lenke til kommentar

og føle seg krenket eller irritert er to helt forskjellige ord.

jeg er verken ydmykt eller fornærmet.

men jeg synes den virkelige historien ikke skal bli glemt.

det som media spyr ut til den yngre generasjonen, får et annet syn på det virkelige som skjedde.

blir feil på alle mulige måter. tenk på hvem som gjennoppsto vårt land og hvor mye dem har måtte gått gjennom.

min bestefar liker ikke andre verdens krig filmer pga det han opplevde i Narvik.

når jeg spør om hva som skjedde i Narvik, vil han snakke minst mulig om det.

Visst du er ute etter den virkelige historien så er ikke et spill en plass for det. Er du innteressert i WWII så finnes det bøker, filmer og dokumentarer som tar for seg den virkelige historien.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Får vondt inni meg, hvordan de kan gjøre om en historie til noe helt annet.

Forkastelig spør du meg! Både historiske bygninger og fjell er jo helt feil.

Ingenting henger på grep. Farvell DICE/EA. Blir ikke noe kjøp fra min side.

Blir jo nesten som da Goldeneye 2010 ble lansert av Activision.

Alt var feil, ingenting stemte med N64 versjonen. Sånn føler jeg det akkurat nå.

Du kjøper ikke spillet fordi fjellene og bygningene ikke er de samme som i virkeligheten? Virkelig?

Når dem vrenger om på den virkelige historien, sitter jeg med spørsmåltegn om dem i det hele tatt respektere det som virkelige skjedde. Det tror jeg dem neppe gjør.

Når jeg fortalte min bestefar på 98 år om at den yngre generasjonen vrenger om på historien Narvik under andre verdens krig.

Fikk jeg et svar "Ikke bry deg om det, folk til dags vet lite om hva som skjedde i Narvik. Ikke var det kvinner uten kroppsdeler som slåss aktivt eller var skadet.

Så hvor dem har dette fra må være av vill fantasi"

Nå tror jeg heller på hans historie, enn hva media skaper og legger inn mørkhuda inn i andre verdens krig. Velkommen til året 2018 der alle skal krenkes.

Ikke en eneste kvinne uten kroppsdeler som sloss i Narvik i dette spillet. Så hvor du har dette fra må være av vill fantasi.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke en eneste kvinne uten kroppsdeler som sloss i Narvik i dette spillet. Så hvor du har dette fra må være av vill fantasi.

Ja heldigvis hørte de på tilbakemeldingene fra fansen og innså at det var å dra den for langt.

 

Til gjengjeld er det en haug med kvinnelige asiatiske skarpskyttere som sloss i Narvik, i alle fall i betaen, men de har i det minste alle lemmer i behold når de går ut i striden :p

Lenke til kommentar

 

Ikke en eneste kvinne uten kroppsdeler som sloss i Narvik i dette spillet. Så hvor du har dette fra må være av vill fantasi.

Ja heldigvis hørte de på tilbakemeldingene fra fansen og innså at det var å dra den for langt.

 

Til gjengjeld er det en haug med kvinnelige asiatiske skarpskyttere som sloss i Narvik, i alle fall i betaen, men de har i det minste alle lemmer i behold når de går ut i striden :p

Multiplayer har ingenting med single player å gjøre.

 

Hva gjelder proteser vet vi ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...