Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19


Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her er faktisk ikkje mogleg. Det kan ikkje ha skjedd. Vi stiller med reservelaget. To av tre som kjem inn er ca 13 år og så går vi av banen med 1-3 i Paris!!!!!!!!!!!! 

 

Den første omgangen er drittdårleg, men fantastisk effektiv. I andreomgangen er vi gode, men ikkje like effektive. Og så får vi faen meg straffe på ein hands. Med ein dommar som hadde dømt PSG i alle situasjonar så langt. Det er sjukt. Det er billig, men vi er pokker meg vidare. 

Lenke til kommentar

Hva skal man si om straffesituasjonen? Hånden er ganske langt ut fra kroppen, men den er vel ganske billig likevel?

I min bok - ingen straffe.

 

Hele handsregelen er blitt håpløs. Viljehands eller om man går ned å gjør seg stor som en keeper for å stanse innlegg etc. = hands. Alt dette tullet når man skyter ballen i hånden på folk som står 2 meter unna, eller som hopper opp og armen ikke er høyeste punkt på kroppen, bør man la gå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I min bok - ingen straffe.

 

Hele handsregelen er blitt håpløs. Viljehands eller om man går ned å gjør seg stor som en keeper for å stanse innlegg etc. = hands. Alt dette tullet når man skyter ballen i hånden på folk som står 2 meter unna, eller som hopper opp og armen ikke er høyeste punkt på kroppen, bør man la gå. 

Ikke i min heller og så aldri for meg at det kom til å bli dømt på første reprise (før VAR ble kalt inn). MEN når VAR blir koblet inn og det første dommer ser på skjermen er stillfotoet så ser det veldig ut som hands på det. Dette bilde kjøres jo de første sekundene for dommeren. Det ser ikke like mye hands ut i normal fart, men syntes også den så klarere ut underveis i VAR vurdering, enn jeg fikk med meg når det skjedde live. Ble dømt for flere slike i VM og den treffer vel også under albuen. Så med tanke på VM, at VAR har sagt i fra til dommer at han må se på det og det at ballen treffer underarm skjønner jeg at det blir dømt.

 

Personlig mener jeg at det ikke burde bli dømt og at hands regelen eventuelt burde endres.

Endret av JUL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...