Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vel spilt 3 kamper eller noe. Har solgt unna alt, og sitter med ca 40k. Skal ikke bruke noe på FIFA points. Hvordan bør man tjene penger? Bronze pack method eller investere i spillere? Eventuelt hvem? Noen gode Youtube-kanaler for dette? 

Satt i natt å snipet på liverpool spillere, fant 6 stk for under 1000 coins hvor de fleste selger for 8000-10 K coins. Tjente fett da :D Spill squad battles med coin boost da tjener du litt hvertfall. og spill fut rivals, der er det noen gode premier også, gjør sbc og kanskje du får noe bra i pakkene til sbcene

Endret av New77Era
Lenke til kommentar

Får normalt sett bare dritt og skrot i packs, men i går tror jeg det var den store dagen, gjorde disse SBCene Hybrid Nations og Hybrid Leagues eller hva de heter, mangler et par av på Nations fortsatt. Men startet med å få OTW Cancelo og et par IF. Og til slutt i en helt vanlig Gold Premium pakke dukket Hazard opp. Da var det plutselig verdt å bruke 20-30K på dette. Fikk vel David Silva her tidligere for noen dager siden også, så virker som jeg har litt mer flaks i år! I fjor åpnet jeg en av de første packsa med Bale, men etter det var det stort sett bare dritt. Og da kjøpte jeg Champion Ed. og fikk pakker hver mandag i 20 uker ..

Lenke til kommentar

Har bare flaks i untradable pakker jeg. Veksla inn et lag mot 2 CL kort og fikk Alisson. (tidligere fått Alex Sandro og IF Meunier)

 

Solgte Lloris og Verthongen for typ 110. ca 20k mer enn jeg ga for de. Kjøpte inn Thiago Silva og Marquinos. 

 

Nå får jeg 10 chem på alle bak, eneste som lider nå er Dembele på midten som får 8. 

Endret av barezell
Lenke til kommentar

86 Douglas Costa - 83 Gabriel Jesus - 84 Willian

 

86 Roberto Firmino

 

85 Paulinho 86 Fernandinho

 

 

84 Alex Telles 86 Miranda 84 Marquinhos 83 Meunier

86 Ederson

 

 

Fikk ikke til å registerere meg på webappen fordi den verifiseringslinken til emailen bestemte seg for å være tilbakestående, så jeg må skrive laget slikt..

 

 

Tanker? Har 150 k igjen tror jeg, kunne egentlig tenkt meg en bedre spiss.

Lenke til kommentar

Takker begge to, skjønte det etter hvert! Fikk ikke med meg at jeg måtte vinne kampene, så trodde jeg hadde gått glipp av noe siden to kamper ikke ga utslag :p

 

E: Hvis noen vil ha easy wins i weakend league, så bare si ifra. Taper så det griner i kveld. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Har spilt 10 kamper, vunnet 7 og tapt 3. Det er helt sinnssyyyyyyyyykt hvor ballen spretter :p skjønner hvorfor folk klikker og rager helt. Man tar en stående takling og leser hva motstanderen skal gjøre, så takler jeg helt rent så spretter ballen i han og på meg igjen før den spretter til han og han løper forbi meg og spiller den til vingen også er det innlegg også pang mål. sånne mål slipper jeg inn. HELT IDIOTISK. OG hva faen er denne blokkingen for noe då??? de kan tone ned den litt da. Fy pokker det er jo blokk på hver sjanse du skyter, noen som ofte opplever at man stanger og treffer tverrleggeren ofte? Overall rekorden min på FUT online er: 28-2-8. 

Lenke til kommentar

Har spilt 10 kamper, vunnet 7 og tapt 3. Det er helt sinnssyyyyyyyyykt hvor ballen spretter :p skjønner hvorfor folk klikker og rager helt. Man tar en stående takling og leser hva motstanderen skal gjøre, så takler jeg helt rent så spretter ballen i han og på meg igjen før den spretter til han og han løper forbi meg og spiller den til vingen også er det innlegg også pang mål. sånne mål slipper jeg inn. HELT IDIOTISK. OG hva faen er denne blokkingen for noe då??? de kan tone ned den litt da. Fy pokker det er jo blokk på hver sjanse du skyter, noen som ofte opplever at man stanger og treffer tverrleggeren ofte? Overall rekorden min på FUT online er: 28-2-8. 

Kjenner meg igjen. Flere ganger takler jeg som du beskriver, ballen spretter random inn i hans spiller igjen eller i en annen av hans spillere. Har opplevd sikkert 8-10 ganger at jeg har taklet og ikke fått ballen først utenfor 16M, ved 16M innenfor 16M når han scorer da etter å ha fått ballen på en heldig sprett 3 ganger  på rad så tenker jeg at Fifa har bestemt at jeg skal slippe inn mål nå. Det er hverken i motstander eller min kontroll.  Og dette er jævlig leit og helt klart største problemet med fifa. 

 

Ellers opplever jeg som deg latterlig mye blocks og mye stenger. 

 

 

 

En annen ting som irriterer meg er Wing kontra spiss på gjennombrudd. Har dere merket hvordan wingene alltid kommer seg milevis forbi backene. Trenger neste ikke time det engang. bare trykke på en hard høy Y. Evt en vanlig Y fra back til wing. 

Mens spissen som løper mot langt tregere spillere i midtforsvaret må spilles helt perfekt gjennom for at han skal ha sjans. 

 

Opplevde i går at Sakho bommet på en stående takling i det jeg fikk ballen i beina med Zaha, jeg rykka med stikka og skal normalt rett opp i full speed, men sakho fikk plutselig 120 pace (evt zaha 60) snur seg etter bomtaklingen(som normalt tar lang tid) og løper inn Zaha og dytter han av ballen bare på 2-3M.   

 

 

og sist men ikke minst irriterende. Forskjellen på å vende av spillere inni og utenfor boksen. Så lenge du på 20ish meter. Så kan man bruke muskler vende av, gå rundt motspillere så sykt lett. men så fort du er innenfor 16m så bruker samme spillerne evigheter på å snu seg. spesielt når de får en pasning i beina. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...