Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Ikke fut-relatert (bør kanskje endre navnet på tråden), men EA har gitt ut et spill der det er lettere å få assists som GK enn som CAM i pro clubs. 3 assists som GK forrige kamp. Kommer til å slutte med det snart, så jeg ikke ender opp med en haug med assists som GK.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pro clubs er nesten identisk som på FIFA 18, men faktisk verre enn FIFA 18. Altfor lett å få assists som GK og man bør være forsiktig med å spille CAM. Jeg var CAM i 41212 (2) i går og var ute av posisjon 20 ganger iløpet av én kamp. Så spilte jeg CAM i 4231 i dag og var ute av posisjon 1 gang. Folk sier at CM også kan være ganske fucka, men ikke prøvd selv.

Lenke til kommentar

Spiller ikke WL, men er vel torsdag?

 

Det at skuddene er så fucka har blitt en fordel for meg i pro clubs. Bedre redningsprosent enn på FIFA 18.

 

Men kan med fordel fikse fem-meter slik at jeg kan vende mot høyre eller venstre. Kastene er heller ikke noe særlig. De har nærmest kopiert FIFA 18 pro clubs, men bare gjort ting hakket verre.

Lenke til kommentar

Trur WL premier kommer onsdag eller torsdag ja.

 

Ble Silver 1. 1 Win fra gold 3. Sykt plagsomt, Pleier ikke spille WL da det blir alt for mange kamper på kort tid.

 

Normalt spiller jeg 1-3 om jeg setter meg, men i går spilte jeg vel 18 gjennom dagen. Mye sinne, kan ikke fatte og begripe at dette spillet skal spilles kompetetivt. Herregud for en clusterfuck og helt random hvor ballen ender opp mye av tiden.

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Dette må være det Fifa spillet som får mest hat, har nå knapt sett en positiv video av årets Fifa. Kanskje EA våkner til neste spill, iallefall de som bryr seg om Gameplay.

De er vel fornøyd så lenge det selges titalls millioner kopier av spillet, og i tillegg tjener de greit på mersalg gjennom FUT.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...