Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Ja, jeg er enig. Jeg har forsåvidt ikke noe imot at folk velger å blåse av ekte penger på kortpakker, men det er håpløst når man kommer med et standard PL-lag og møter lag bestående av en haug med icons, Coutinho, Griezmann, De Gea og et som værre er ei hel uke før release.

Liten tvil at UT er pay 2 win. Folk har toppet PL lag etter en dag på PC. Møte allerede sånne lag, det blir for dumt. Kan ha vært heldig med en pakke men mest sannsynlig brent av et par lapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil ikke si at det er pay to win, men det hjelper selvsagt i starten når mange har elendig lag, man kan utnytte at man har mye bedre råd enn andre osv. Folk har 20 mill transfer profit på FUT 18 uten å ha brukt penger.

Over et år er det fint mulig og ha en del profitt om man spiller sykt mye. Man får ikke mye i transfer profitt uten og bruke penger eller bruke masse tid på squad battles, SBC etc. Pay2win er jo når man kan betale for en raskere fremgang. Og ha fulle lag med bare gode spillere tar sykt lang tid uten og bruke penger for de aller fleste.

Lenke til kommentar

Håper faktisk at man etterhvert vil se at lover gjør at FIFA points ikke blir mulig. Når youtubere sitter med 1.5 Mill FIFA points så er det noe som er galt. Og disse hyler og skriker når de får en Neymar etter og ha brukt 40 000kr i points. Skjønner ikke at det er mulig en gang og være fornøyd med pakker siste årene. Kjøpte 3600 points of Det var første og siste gang. Fikk two boards og disse var 83 rated, 360kr det.

DET ER DRØYT!! 1 mill i fifa points?? blir de sponset eller er det fra egen lomme tror du? ikke rart EA er rik, og det er pga disse youtuber´ne. I år skal jeg bruke 0 fifapoints, bare grinde og tjene masse coins på kamper, draft, og belønninger.

Lenke til kommentar

DET ER DRØYT!! 1 mill i fifa points?? blir de sponset eller er det fra egen lomme tror du? ikke rart EA er rik, og det er pga disse youtuber´ne. I år skal jeg bruke 0 fifapoints, bare grinde og tjene masse coins på kamper, draft, og belønninger.

Det blir vel en investering mer for dem siden dette tjener de inn igjen over videoer, er bare innholdet og hvor lite man faktisk får for alle disse pengene, EN Neymar etter og ha brukt 400 000 points er grusomt, Pack weight som ble regelrett hyllet, hvilken forskjell gjør det egentlig. Like dårligere pakker i år som i fjor. Fake reaction fra spillere som Castro som skriker og hyler etter og ha brukt 50 000kr for og få en 90 rated spillere er for dumt, nei ser frem til den dagen dette faktisk blir ulovlig, den veien det går heldigvis.

Lenke til kommentar

Hva ser du for deg som alternativ da? At man kjøper spillere for ekte penger, kjøper coins av EA? Noe salg vil det jo uansett være.

 

Angående pay to win kan man bygge opp et slagkraftig lag relativt raskt uten FIFA points, og ofte vil den med desidert dårligst lag vinne, fordi FIFA først og fremst handler om personen som sitter med kontrolleren.

Lenke til kommentar

Hva ser du for deg som alternativ da? At man kjøper spillere for ekte penger, kjøper coins av EA? Noe salg vil det jo uansett være.

 

Angående pay to win kan man bygge opp et slagkraftig lag relativt raskt uten FIFA points, og ofte vil den med desidert dårligst lag vinne, fordi FIFA først og fremst handler om personen som sitter med kontrolleren.

Du er vel en av dem som også nekter for at det er momentum og den slags? Etter 40 kamper UT kan jeg bekrefte at det er momentum som aldri før, man merker det når man har fordel eller motstander har fordel. Vet EA sier det ikke finnes men så er EA noen svin også :)

Lenke til kommentar

Liker de nye systemet ganske godt. Det er fullt mulig å faktisk spille uten å bruke penger, spesielt hvis man kan kjøpe seg noen coinboosts. Derimot så gir noen pakker en vanvittig god start, selv uten Neymar og Messi, så jeg ender alltid opp med å bruke 500-1000 kroner på points.

 

Etter pakkeåpning og salg av overflødige spillere, har jeg fått satt et italiensk lag for rundt 60k som jeg er veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Du er vel en av dem som også nekter for at det er momentum og den slags? Etter 40 kamper UT kan jeg bekrefte at det er momentum som aldri før, man merker det når man har fordel eller motstander har fordel. Vet EA sier det ikke finnes men så er EA noen svin også :)

Vet ikke hvordan du kom inn på dette, i en diskusjon om pay to win, FIFA points og pakker. Men når du spør, så vet jeg ikke. Jeg merker ingenting til dette selv (FIFA 18 og bakover, har ikke spilt 19).

Lenke til kommentar

Platekompaniet har enda ikke sendt mitt heller, regner med det blir sendt iløpet av dagen sånn at man har det imorgen.

Okei. så da er det ikke bare han da. Merkelig at de ikke har sendt det ennå da, jeg opplever 90 % av gangene jeg bestiller på platekompaniet så får jeg spillet minst 2 dager før lansering. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...