Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Det er jo ikke bare motstanderen som har fordel isåfall. Man har jo selv fordel også i perioder.

 

Jeg synes det er påfallende at man noen ganger har voldsom flyt, ruller over motstander og dominerer totalt før det plutselig snur helt og laget føles ubrukelig. For min del ødelegger det ingenting, men det merkes.

 

Hadde skrekkeksempel i går.  Spilte en jevn kamp, 1-1. Så scoret jeg i typ 80 min til 2-1. Motstanderen var god, så jeg satte laget i ultra def i håp om å holde ut siste minuttene med bussen parkert som en dust.

 

4!?! ganger når jeg var i angrep så var HELE laget uten om 1 midtstopper over midtbanen. Selv når jeg går attacking så er ikke laget mitt så frempå til vanlig. Var helt sprøtt. Klarte heldigvis holde unna.

 

Synes også det fortsatt som i sist fifa kommer latterlig mange mål fra 75-90 min.

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt småflaks kan man jo ha. Fullførte første runde med squad battles på elite 3, og fikk 2 premier spillerpakker og en megapack. I gullpakkene fikk jeg Dembele (barca) og Gnabry. Av og til er det ikke bare dritt i pakkene, og det smaker ekstra godt når man har fortjent dem framfor å bruke penger :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpe coin boost med engang, og bare trykke på. Det fins masse lag på rundt 80 man kan ende opp med for rundt 10-12k. Fraser (IF) er også meget billig akkurat nå, usikker på PS og XB da, men tror han blir å stige betraktelig etter at han forsvinner om 2 dager. 

 

Generelt er premiene i turneringene ganske bra. Er du ok i FIFA og har litt tid å avse de neste 58 timene kan du komme høyt i Rivals. Fra rang 3 er det vel rundt 30k i gevinst (eller pakker). Trenger ikke mange seire for å komme til rang 3. 

Lenke til kommentar

satt og surra litt i går etter jeg hadde fått nok. Så bytta jeg inn et shit gull lag mot en sånn 2 rare players upgrade pack. Der fikk jeg Alex Sandro gitt! bare synd han er untradable :p 

 

Kjører han i laget nå. Har PL lag, men han linker med Fernaninho og får 7 i chem. Blir uansett en voldsomt upgrade fra Arthur Masuaku

Lenke til kommentar

Etter litt knot fikk jeg heldigvis tak i det. Elkjøp har visst ikke hatt muligheter til å ta det inn gjennom vanlige kanaler, og hadde heller ingen på Glasmagasinet. Tuslet ned på Power rett nedi gata, men alle var reservert fikk jeg beskjed om. Akkurat da jeg var på vei ut døra ropte de etter meg og ga meg en kopi likevel. (Xbox)

 

Har forøvrig kjøpt inn 3 x IF Sommer for 13-14k i håp om at han skal doble seg frem mot sesongens første Bundesliga POTM.

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Hvordan får man disse gratispakkene på forhåndsordre?

Har kjøpt spillet på psstore men har ikke fått noe.Kan man velge hvilken bruker som får dem?

Antar at du ikke trenger å gjøre noe så lenge du bestiller digitalt? Alt annet ville vært forferdelig knotete.

 

Har du ikke fått noen pakker med Ronaldo, Neymar, drakter etc.?

 

Til dere som har forhåndsbestilt og ikke mottatt spillet... Det er sørgelig. Reg er jo med at mye av grunnen til at man velger Champions Edition eller Ultimate er pga. de tre dagene man får med..

Lenke til kommentar

Litt småflaks kan man jo ha. Fullførte første runde med squad battles på elite 3, og fikk 2 premier spillerpakker og en megapack. I gullpakkene fikk jeg Dembele (barca) og Gnabry. Av og til er det ikke bare dritt i pakkene, og det smaker ekstra godt når man har fortjent dem framfor å bruke penger :D

Litt flaks er en ting, men alle som spiller Fifa en del må ha merket at noen ganger flyver man bortimot på en Rosa Sky mens noen ganger er absolutt alt sirup.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...