Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som fikk fifa points i dag gratis? jeg pleier aldri å kjøpe fifa points, plutselig hadde jeg 1050 fifa points når jeg logga på i dag. Måtte sjekke kontoen min og alt der var ingenting trukket ifra.

Ut i fra hva jeg har fått med meg et det en påskjønnelse fra Sony til alle som har hatt PS+ kontinuerlig det siste året.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har deltatt/deltar i min første WL denne helgen. Må si at nivået på deltagerne er variabelt. Starta med å være 4-1 etter 5 kamper lørdag morgen, var deretter 8-5 etter 8 nye kamper lørdag kveld. I går kveld var det enda hardere, og jeg er 11-11 etter 22 kamper. Har et håp om at det skal være litt lettere de siste 8 kampene jeg får presset inn på morgenen/formiddagen i dag slik at jeg klarer hvertfall 3 seire til.

 

Jeg er overrasket over hvor mye jeg blir tatt på kontringer. Virker som folk flest gladelig legger seg bakpå og lar meg ha 60% ballbesittelse og haugevis med skudd. Jeg er dårlig til å utnytte sjansene mine, så det er ikke uvanlig at jeg står med 10-20 skudd på mål og har 1 mål, mens motstander moser inn Y-knappen og slår løpeballer på Mbappe, Sané og andre pacey vinger og scorer på de få sjansene de får.

 

Har også for første gang i livet faktisk knust en håndkontroll. Det var mot en svettis som spilte akkurat slik jeg beskrev i avsnittet ovenfor. På stillingen 0-0 hadde jeg både skudd i tverrliggeren og skudd i stang hvor returen selvsagt ikke endte tilbake hos meg, og på sin første sjanse presterer selvsagt motstander å skyte i stanga og få ballen rett tilbake i føttene sine på blank kasse.

 

Har faktisk vurdert å kvitte meg med FIFA, men innser jo at jeg må 'git gud' og håndtere aggresjonen som følger med FUT ?

Lenke til kommentar

Ja, det er jo akkurat det. Det er mange tap som er harde å svelge. Men når du først vinner så kommer det gjerne noen på rappen.

 

Føler det er lettere igjen nå. Har spilt fire kamper og er 3-1. Har klart å kare meg opp på Gull 3, og tenker jeg skal gjøre en innsats de siste fire kampene og se om jeg klarer tre seire til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...