Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som spiller pro clubs? jeg er manager for et lag i vpg (www.virtualprogaming.com) vi stiller med eget lag i league 5 i oktober og leter etter gode spillere! ta kontakt om du er interessert i å vite mer om dette. 

Jeg elsker pro clubs, spiller med venner men alle er opptatt med sitt at det blir så lite spilling. Jeg liker å spille seriøst for å vinne, men samtidig ha det gøyt

Lenke til kommentar

Noen som spiller nå? Signet meg opp på en mnd EA Access og laster ned spillet as we speak. Er bare snakk om 10 timer pr konto, men det er jo lekende lett å omgå den blokaden og få så mange 10-timere man vil ha.

 

Jeg trodde egentlig at jeg måtte ha bestilt spillet for å få benytte meg av early access, men det trengte jeg ikke. Så jeg er i alle fall ganske fornøyd :D 

Lenke til kommentar

Får du den ikke på verken SMS eller mail? Sjekket søppelpostmappen din? Hvis ikke må du vel bare kontakte kundeservice og vente et par-tre uker på svar da

 

Hadde ikke ordnet SMS på forhånd. Jeg gikk inn via ea.support og ba om å bli oppringt. Ble oppringt etter ca. 10 sekunder (!). Fikk så hjelp og kode over telefon, samt ordnet SMS-ordning til senere. 

 

Hørt mye ræva om EA kundeservice/support, men mitt første møte med dem var upåklagelig.  :)

Lenke til kommentar

Inntrykket mitt er at det er tilfredsstillende. Sleit med lag i tre av de fem plasseringskampene jeg spilte i går kveld. Disse er vel på dedikert server, så det er litt merkelig. 30/30-linje, koblet med kabel.

 

Pusler litt med markedet og masse med bronsepakker. Great fun!

 

Synes det er fryktelig vanskelig å score mål i forhold til FIFA 18. Enten scorer jeg sinnsyke mål, eller så blir det spektakulære bommer. Er ikke veldig fan av det nye systemet enn så lenge.

 

Det er ikke veldig mye autodefending synes jeg, men det virker å være veldig mye mer random hvor ballen ender etter dueller. Det gir jo et litt mer tilfeldig aspekt.

 

Jeg liker det veldig godt hittil.

 

 

Det er forøvrig mulig å glitche seg til langt mer enn ti timer. Har ikke fått det til selv, men et par av de jeg spiller med har brukt dette i endel timer.

 

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/9hdbi9/how_to_get_unlimited_hours_in_ea_early_access/?st=JMAZA42R&sh=b222cd97

Lenke til kommentar

Tror jeg har ubegrenset på grunn av premium, så det er bare tut og kjør.

 

Har ikke samme problem som deg, scorer mål over en lav sko, men sliter stort med at jeg slipper inn mye også. 50% av kampene er uavgjorte, 35% vinn og 15% tap til nå. Veldig høyt nivå på spillerne jeg møter, men så ser jeg også for meg at det er flest "FIFA-nerds" som gidder å betale for å spille spillet litt tidligere.

Lenke til kommentar

På release var det langt mindre men par uker et release var det patchet til det sykeste auto defending noensinne. Ikke så mange som klager på ekstra hjelp men er en del folk som misliker auto defending.

 

Mulig, måtte google litt for å se hva det faktisk var. Jeg bruker det vel strengt tatt ikke så jeg opplever forsvar veldig likt i 18-19. Det blir jo evt potensiell forskjell på spillerne jeg møter online da.

Lenke til kommentar

Håper faktisk at man etterhvert vil se at lover gjør at FIFA points ikke blir mulig. Når youtubere sitter med 1.5 Mill FIFA points så er det noe som er galt. Og disse hyler og skriker når de får en Neymar etter og ha brukt 40 000kr i points. Skjønner ikke at det er mulig en gang og være fornøyd med pakker siste årene. Kjøpte 3600 points of Det var første og siste gang. Fikk two boards og disse var 83 rated, 360kr det.

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...