Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Usikker på det, ser at noen mener det, men jeg ser en del på profesjonelle som spiller. Der får de ofte tilbakemeldinger fra motstander, og gjerne har de 5-5, 10-7 o.l. Altså: det ser ikke ut til å være korrelasjon mellom streak og motstander - men kanskje det gjelder for x antall wins? 

 

Tror det henger en del sammen med rating, iallfall til man kommer opp på en lang streak. Men igjen, her er det bare synsing. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt forbanna umulig og spille uten og tape, jeg har spilt 30 kamper nå og endte med 21-9. De tapene var helt latterlig, skjer alt for mye tilfeldigheter under kampene at det blir for dumt, pluss serverene er helt tragiske, det er hvertfall ikke internettet mitt hvor jeg har 150 ned og 50 opp. Så er det så sykt button delay og spillerne føles av og til som de spiller i sand eller gjørme. Men det er så forbanna deilig å vinne mot folk som bruker flere 1000 kr på fifapoints, og jeg har brukt 0. Og de har Ikoner og inform spillere mens jeg har et lag som er max 84 rated.

Lenke til kommentar

Det er helt forbanna umulig og spille uten og tape, jeg har spilt 30 kamper nå og endte med 21-9. De tapene var helt latterlig, skjer alt for mye tilfeldigheter under kampene at det blir for dumt, pluss serverene er helt tragiske, det er hvertfall ikke internettet mitt hvor jeg har 150 ned og 50 opp. Så er det så sykt button delay og spillerne føles av og til som de spiller i sand eller gjørme. Men det er så forbanna deilig å vinne mot folk som bruker flere 1000 kr på fifapoints, og jeg har brukt 0. Og de har Ikoner og inform spillere mens jeg har et lag som er max 84 rated.

Er jo en grunn til at det er et fåtall som er aktive i denne tråden, verste FIFA på gudene vite hvor mange år. Ble ikke kjøp en gang her etter en måned på Origin på PC. Vill auto defending, brassemål på hver bidige corner, vilt delay of dårlig connection, masse tilfeldigheter, listen er lang.

Lenke til kommentar

På pc er det nesten ingen problemer med delay eller server. Det er stort sett på PS og Xbox det har vært store problemer.

 

Enig i at alt ikke er helt på topp med årets FIFA, men de jobber nok med det. Når man følger med de beste, så ser man at de ikke har samme type problemer som resten. Med en sportssimulator vil det alltid oppstå latterlige situasjoner, det er jævlig mange faktorer i en sport med 22 menn. Poenget er at når de får til å prestere i år også, så er det håp for oss også.

 

Jeg føler at se gjør spillet vanskeligere og vanskeligere. Man blir til de grader straffet for å ikke følge løp eller posisjonere seg riktig. På motsatt side er jeg elendig på å utnytte motstander når de gjør feil ?

 

Finesse er noe op akkurat nå, men det er jo alltid ett eller annet som fungerer bedre enn annet. Har akkurat begynt på å prøve å flytte keeper, men feiler oftere enn jeg får til.

 

Bvb09: sitter du på bruker tid på å snipe? Føler det er så sjeldent at slike feil skjer, så jeg klarer ikke sitte en time å håpe på å treffe ett kupp.

Lenke til kommentar

Foreløbig ikke særlig stort kræsj! UCL kommer og går ettersom de slippesm, og prisen faller til bunns med engang kortene slippes. Anbefaler sterkt å snipe disse kortene når de slippes, tjente nesten 400k den siste uken. 

 

Ellers så ser det rimelig normalt ut foreløbig. 

Lenke til kommentar

Var de helt nede på 250k? Sitter også på PC, og det svir når man ser prisen. Jeg ser for meg at EA faktisk blir å komme med en baby-icon SBC straks, for det er like billig å bare kjøpe spillerne som å utføre SBCene. Latterlige priser på Icons nå. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

EA er noen sleipe jævler. De så nok at alle fikk syke spillere i forrige Champions League spiller oppgradering, til og med jeg fikk 89 Lloris, 88 Pogba, 86 Van Dijk. 85 Callejon. Så nå tok de en ny rute hvor det er absolutt ikke verdt å gjøre. Marquee Matchups er verdt nok, men ikke 81+. Hvor du må gi fra deg 11 CL spillere for å få 1 sjelden over 81 spiller. HAHAH EA altså

Lenke til kommentar

Det handler for EA om å få kort ut av markedet. Jeg syns pakken er for dårlig for at folk gidder å gjøre det, men selv New77Era er som påpeker det selv fjernet 11 spillere. Når spillerne blir borte, verdien går opp - da bruker folk penger på pakker. Alt handler om å få folk til å bruke penger på pakker i bunn og grunn, noe som gjør at jeg tror at det kommer en icon-sbc som koster relativt lite snart. De trenger å få spillere bort fra markedet, og ingen gjør prime icon sbc. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...