Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

HÅPLØST!

 

Har fått det jeg antar er en midlertidig transfer market ban. Satt og snipet (som jeg gjorde i hele går og tre timer i dag allerede) da jeg plutselig først fikk en generell feilbeskjed. Restartet appen noen ganger uten noen bedring, så restartet telefonen. Da fikk jeg opp at tilgangen til 'denne funksjonen' (søke på markedet) har blitt midlertidig deaktivert.

 

Synes ærlig talt det er håpløst. De spurte meg om å løse en captcha én gang i hele år. I dag har jeg ikke måtte løse noen. Løser gjerne en captcha i timen/halvtimen eller whatever fremfor denne dritten!

 

edit: Etter omtrent to timer er bannen borte (Y)

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde Lucas SBC i går for 16 K coins, hadde de fleste spillerne jeg trengte som jeg pakket i fra sbc, fut rivals, squadbattles kamper med coin boost 1000 coins pr kamp. Bronze pack method, trading på natten. Har tjent 215 K coins, og har ikke brukt en eneste fifa point. Man kan spille dette spille uten å bruke penger, man må bare grinde mye, og sette av en del timer ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

HÅPLØST!

 

Har fått det jeg antar er en midlertidig transfer market ban. Satt og snipet (som jeg gjorde i hele går og tre timer i dag allerede) da jeg plutselig først fikk en generell feilbeskjed. Restartet appen noen ganger uten noen bedring, så restartet telefonen. Da fikk jeg opp at tilgangen til 'denne funksjonen' (søke på markedet) har blitt midlertidig deaktivert.

 

Synes ærlig talt det er håpløst. De spurte meg om å løse en captcha én gang i hele år. I dag har jeg ikke måtte løse noen. Løser gjerne en captcha i timen/halvtimen eller whatever fremfor denne dritten!

 

edit: Etter omtrent to timer er bannen borte (Y)

 

Haha konsentrer deg heller om det fifa handler om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig med deg Barezell.  Av og til er det gøyt å bare se gjennom markedet og trade. Fifa 18 hadde jeg ingen pack luck. Nå har jeg gjort de start sbcene med liga hybrid og etc, så har jeg gjort disse nye overganger sbcene, så har jeg samlet opp masse pakker jeg har åpnet i dag. har brukt 0 fifapoints. I år har jeg insane pack luck. Har pakket: OTW Richarlison, IF Talisca, Ozil, Zlatan, Naldo, Carvajal, og Kimmich. Det er mer enn jeg pakket ifjor, jeg fikk ingenting da. 

Lenke til kommentar

Litt sånn ut av tema i denne tråden, beklager det. Jeg bare har et spørsmål angående hva dere gjør med fifa samlingen deres? Har fifa spill fra langt tilbake i tid på plater, altså ikke digital. Vil disse noengang bli verdt noe? eller er det bare til å sende til fretex eller noe? Hva gjør dere med dem? Jeg ønsker egentlig bare å kvitte meg med dem om dem bare skal ta plass, men om det har noe verdi tar jeg muligens vare på dem. Vet at spillene for øyeblkket sikkert ikke er verdt noe som helst, de faller jo så fort i verdi når det kommer ut et nytt hvert år, men sånn i det lange løp, tror dere jeg kan tjene noe på å ha en samling i fremtiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...