Gå til innhold

FIFA 19: Ultimate Team-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt fra tidligere, men er det slik at det gjerne er lurt å bare selge alle spillere, hvis man ikke trenger dem til å begynne med, fordi alle er dyre med en gang (spesielt PL), også heller kjøpe (PL-)spillerne etter noen uker? 

 

Legger ved prisutviklingen til Eric Bailly som var forholdsvis populær i fjor. Han fikk en liten dupp da spillet kom ut (29.09) men så gikk han opp i pris med noen svingninger. Det tok nesten en hel mnd før han var nede i prisen ved release igjen, så det kan tenkes at det kan lønne seg å holde på spillerne noen dager eller uker etter release dersom du vil tjene ekstra godt på dem.

 

Selv har jeg planer om å spare på alle som ikke er duplikater, med mindre jeg mot alle odds skulle være så heldig å få en dyr spiller fra en liga jeg ikke har planer om å spille med.

post-1465-0-58622900-1537350382_thumb.png

Lenke til kommentar

Husker ikke helt fra tidligere, men er det slik at det gjerne er lurt å bare selge alle spillere, hvis man ikke trenger dem til å begynne med, fordi alle er dyre med en gang (spesielt PL), også heller kjøpe (PL-)spillerne etter noen uker? 

Mitt tips er og beholde noen også, er ikke så mange som har så mye coins så tidlig, men skal love deg det smeller godt 2-3 uker etter at spillet er lansert

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har F5'et web appen siden jeg våknet i går. Forferdelig kjedelig å vente! Minner meg om alle de gangene jeg har ventet på liga-SBCer som har vært forsinket :p

 

Selv har jeg lagt inn bestilling hos Elkjøp gjennom en bekjent. Prøvde å ymte frempå at jeg gjerne henter spillet så fort de får det inn på lager, men han er for ordentlig til å gå med på det :p  Hadde forøvrig bestemt meg for å vente til fredag 28. og slå til på et eventuelt tilbud på standardutgaven, men endte opp med Champions Edition for 699,-. Elkjøp har vel uansett prisløfte i 50 dager, så det kan jo være mulig å få tilbake en hundrelapp eller to etterhvert.

Lenke til kommentar

https://www.easports.com/us/fifa/news/2018/fifa-19-ultimate-team-pitch-notes-weekend-league

Vet ikke om dere har lest hvordan ting blir i Ultimate team i år, jeg har vært lenge fan av ultimate team siden 2009. Og de har gjort store endringer på fifa 19. Weekend league reduseres fra 40 til 30 kamper, og Daily knockout tournement fjernes. Man får også vite nå hvor stor sannsynlighet man får noe bra i en pakke sånn som de har på PES om noen har spilt og vært borti det hehe

Lenke til kommentar

Det siste er en sannhet med modifikasjoner. Pressfire har vel en grei artikkel når det gjelder akkurat det. De har definert sjansene for å få spillere i klassen 75-81, 82-83 og 84+... Det er et EKSTREMT dårlig triks, for selv om de teknisk sett har rett i at det da er 4,5% sjanse for å få en spiller med rating 84 eller høyere vil jeg anta at sjansen for 85 er mye lavere enn 84, 86 er lavere enn 85 osv osv. Men for min del spiller det ingen trille, for jeg er fullstendig klar over at jeg pakker drit i 99,999999% av pakkene jeg åpner uansett :D

 

Jeg har aldri deltatt i WL før, så for meg er det en velkommen endring. Med jobbing annenhver helg, tre barn og full rulle blir det aldri tid til WL uansett, men nå kan jeg sakte men sikkert spare opp poeng for å i det minste prøve meg på WL en helg jeg har mulighet. Kommer nok aldri til å spille 30 kamper fredag-søndag uansett, men det virker som belønningene for Rival Divisions uansett er bra nok for min del.

Lenke til kommentar

Det siste er en sannhet med modifikasjoner. Pressfire har vel en grei artikkel når det gjelder akkurat det. De har definert sjansene for å få spillere i klassen 75-81, 82-83 og 84+... Det er et EKSTREMT dårlig triks, for selv om de teknisk sett har rett i at det da er 4,5% sjanse for å få en spiller med rating 84 eller høyere vil jeg anta at sjansen for 85 er mye lavere enn 84, 86 er lavere enn 85 osv osv. Men for min del spiller det ingen trille, for jeg er fullstendig klar over at jeg pakker drit i 99,999999% av pakkene jeg åpner uansett :D

 

Jeg har aldri deltatt i WL før, så for meg er det en velkommen endring. Med jobbing annenhver helg, tre barn og full rulle blir det aldri tid til WL uansett, men nå kan jeg sakte men sikkert spare opp poeng for å i det minste prøve meg på WL en helg jeg har mulighet. Kommer nok aldri til å spille 30 kamper fredag-søndag uansett, men det virker som belønningene for Rival Divisions uansett er bra nok for min del.

Samme her, jeg har ikke barn da, men jobber fulltid og av og til helger også, det at man spare opp poeng og får ukentlig belønninger er perfekt for oss som er opptatt. Så all info de har komt med sålangt virker lovende, og jeg har kritisert hvordan de har gjort ting i flere år nå, så dette var positivt. Ser fram til å prøve FUT rivals

Lenke til kommentar

Synes nye systemene ser veldig bra ut, så får jeg bare vente å se om cheating greiene på pc er overdrevet eller ikke. Ser mye blanda kommentarer om det på EA sine forum.

 

Jeg har egentlig surra lite med weekend league og trur rivals og noen sbc`s holder i massevis.

 

pack weighten er helt latterlig, sjansen for en prime må jo være 0.0001 :p men som kaaasen er jeg veldig inneforstått med at pakker er penger i søpla selv om det er moro å åpne noen i ny og ne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...