Salvesen. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Duriello skrev (6 minutter siden): Tror nesten jeg må prøve meg på denne selv en dag. 👍😀 Anbefales:) men for meg spiller nok historien en rolle på smaken også:p 1 1
Duriello Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Salvesen. skrev (Akkurat nå): Anbefales:) men for meg spiller nok historien en rolle på smaken også:p Likte fattern sin utgave, så tenker dette kan slå an her og. 😁 1
Salvesen. Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Og så det er sagt er dette BILLIG, dagens porsjon ble vell ca 30 kroner med alt og jeg klarte ikke spise opp. Metter lett en stor pappa og 1-2 små:) 1 1
Simen1 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Simen1 skrev (På 9.8.2025 den 20.38): I dag ble det kyllingsalat med massevis av gode ingredienser Vis skjult innhold Kyllingfilet stekt i olivenolje, crispisalat, paprika, agurk, miniplommetomat, osteterninger, soltørkede tomater i solsikkeolje, pesto, flak av hvitløk raskt blachert i olivenolje, oliven, rømme, sukkererter, rødløk, knuste korianderfrø, linfrø og sesamfrø. I dag ble det reprise av denne med noen justeringer etter hva jeg hadde. 1 1
kittycat Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden i dag hadde vi svinekjøtt med soppsaus og ovnsbakte grønnsaker 3 1
Krig og fred Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden I dag er det tunfisk thai chili med ris. Så fryktelig godt, og sunt. 1 3
iGlenn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Løvbiff, pommes frites og bearnaise. Veldig lettvint og veldig godt. 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salatdisken på Rema. Kylling, isbergsalat, rødløk, ost og karridressing. 😻 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå